Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гаф на ОМВ - брояча върти, а гориво на найси ...Продължение

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ////Punto//// написа:
    А някой знае ли каква е врътката на самите пишлемета които зареждат колите. 100% има някаква врътка, иначе няма да са толкова усложливи
    Колега, ние бензинджийте не сме пишлемета По една или друга причина на хората им се налага да работят тази професия и не мисля, че отношението ти е нормално. Не знам какво работиш, но си мисля, че не уважаваш и своята професия и труд. Услужливи са, защото искат да изкарат и някой и друг бакшиш, че само със заплатата (да не мислиш, че се получават кой знае какви пари, отделно си има липси на стоки по една или друга причина на ревизиите).Колега Filcov това гориво дето си е тръгвал твоят приятел е например от шофьори, които зареждат на ОМВ и той ги пита дали продават - почти всички продават и така. Няма нищо странно - мисля, че доста от колегите с дизел си купуват "крадена" нафта.За качествата на горивата трябва да каже някой, който работи в лаборатория и е съгласен без да си криви душата да каже честно какво наливаме в колите си.
    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

    Коментар


      #17
      Извинявам се за израза "пишлемета". Използвах го, понеже тук в София 80% са някакви пишлемета на по 18 годинки. И 100% съм сигурен, че има някаква врътка. Аз до сега, не съм виждал никой да оставя бакшиш на момчето което зарежда резервоара. А и не ми се вярва да има бонус за примерно над 100 резервоара на ден напълнени

      Коментар


        #18
        коцев написа:
        Колега ,аз твое място ако забележа че брояча отчита а от маркуча не излиза нищо ще го оставя така да отчита до един тон и да ги питам после аджеба де се побра един тон гориво в Пунтото Нека тогава да видим каква ще им е реакцията
        Ама малко преди да стигне тона се обаждаш на 2...3 телевизии да дойдат...

        Коментар


          #19
          ////Punto//// написа:
          Извинявам се за израза "пишлемета". Използвах го, понеже тук в София 80% са някакви пишлемета на по 18 годинки. И 100% съм сигурен, че има някаква врътка. Аз до сега, не съм виждал никой да оставя бакшиш на момчето което зарежда резервоара. А и не ми се вярва да има бонус за примерно над 100 резервоара на ден напълнени
          Оставят, повечето не де но оставят - за измитите стъкла и фарове, да му напомпиш гумите.Заплатата на бензинджията се определя като основа (мин. заплата) + процент от продажбите на гориво и стоки в магазина. Всеки бензиджия, касиер, управител взимат процент от всеки литър гориво и от всеки лев оборот в магазина.За 18 годишните - еми нормално. Това е работа колкото да не си без работа и за това се хващат такива младежи, сега завършили гимназия. Намериш ли си инстинска работа бягаш. Никой не се задържа за тия пари да мръзне и да диша изпаренията. Предполагам някога ще станат на самообслужване бензиностанциите, но не знам кога.
          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

          Коментар


            #20
            Няма да станат на самообслужване. По едно време бяха станали (особено Петроладжийските), но пак върнаха "пълначите". Хората обичат да ги обслужват На мен ми се е случвало на Петролска бензиностанция подобна ситуация, само че не съвсем. На старите колонки има едно прозорче, през което се вижда как минава горивото към маркуча. И там аз гледам - освен гориво, минават и балончета въздух. На момента им го показах, те извикаха даже техник. В резултат ми сложиха 5 литра повече FREE. Има и такива "пишлемета" Въпреки че в моя случай си бяха едни лелички

            Коментар


              #21
              Ха не съм бил само аз излъгания Я гледайте как мятат колегите http://skodaclub-bg.org/forum/viewto...er=asc&start=0

              Коментар


                #22
                ////Punto//// написа:
                Аз до сега, не съм виждал никой да оставя бакшиш на момчето което зарежда резервоара.
                Нямам наблюдения за другите, обаче аз винаги гледам да оставям по нещо на "момъка" И понеже зареждам в 99% от случаите именно от ОМВ, не ми е направило впечатление фрапирираща разлика.Ама за сметка на това никога не съм използвал и така наречените надбавки. Или добавки се казваха? Така че ако цената на това да съм сигурен че сутринта просто ще запаля и ще ида на работа е да ме щипнат с някой лев - ХАЛАЛ ДА СА ИМ
                I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                Коментар


                  #23
                  Не знам дали на всички ОMW мамят но аз мисля да не зареждам повече там.
                  И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                  Коментар


                    #24
                    Immortal написа:
                    Няма да станат на самообслужване. По едно време бяха станали (особено Петроладжийските), но пак върнаха "пълначите". Хората обичат да ги обслужват
                    Те и за това си ни "ОБСЛУЖВАТ" де, ама отзад!80-90% от бензиностанциите в Италия са на самообслужване, като доста от тях са без персонал,пъхаш банкнота или карта и зареждаш.
                    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                    Коментар


                      #25
                      Да се влкюча и аз с пресен случай от вчера.Отивам вечерта да зареждам газ на Еко.Викам на момчето ’"до горе" и влизам в колата да си наместя касетофона, че нещо се беше поразместил.По едно време си викам"бе ко става, не се ли напълни таз ботилка" и излязох да видя.Гледам 39 и нещо литра вече. Казвам му "спирай вече, тя бутилката ми е 40 литра".На 80% пълнене, значи 32 литра. Взехме да се разправаме(в това време спря един да зарежда от другата страна на колонката и като разбра за кво става дума, даде мръсна газ и отпраши ) и момчето вика "шефа е вътре, говори с него". Извиках Шефа и му обяснявам. И както и се очаква той, нищо не знае. Каза"Сигурно се е напълнила до горе бутилката и не е изключил поплавъка". Мина ми през акъла да го накарам да сипе още да видим дали изобщо ще спре да пълни, ама ме хвана шубе, че ако наистина е така може да стане кофти с бутилката. В крайна сметка се разбрахме като свърши газта, да мина да му кажа дали всичко е наред, в смисъл дали съм изминал подобаващи километри като за 40 литра.Аз и да не съм все тая де. От умрял писмо да чакаш. Ама аз ще мина де ако има нещо, ей така да си знае че не съм се примирил.Между другото малко пояснения: и друг път ми се е случвало подобно нещо, и пак на Еко, обаче тогава верно минах доста километри, и сякаш се съгласих , че са ми напълнили повече.Другото е , че от както са я отворили тази бензиностанция предимно от нея зареждам и съм много доволен. Погледнах уреда на колонката и показваше малко над 1бар, ако има значение де.
                      Типо 1.4i.e. ex again Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
                      Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
                      Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
                      BMW X3 3.0D Aut

                      Коментар


                        #26
                        doofiat написа:
                        Ха не съм бил само аз излъгания Я гледайте как мятат колегите http://skodaclub-bg.org/forum/viewto...er=asc&start=0
                        Изпочетох де що са писали шкодаджиите...Имам една забележка: мисля, че OMV са единствената верига в България, която не дава името си на франчайзинг. За целта си спретнаха ново име - Аванти, и под това име (ще) дават франчайз.Така че ако колегите се оплачат на който трябва (www.omv.bg), мисля че ще има ефект.Подкрепям с пример:Мой приятел редовно зарежда на ШЕЛ Ямбол (този на острова на Тунджа). Направило му впечатление, че когато зарежда той (обикновено през 2-3 дни за по 10 лв), никой не го обслужва, нито му мият стъкла, нито нищо. А през това време на по-лъскави коли по 2-3 служителя се чудят кой да му измие стъклото, кой да му зареди и т.н.Попитал ги той що не му мият на него стъклото, а те нещо грубо го отблъснали.Само че, горките не знаели, че отговорника за обслужване на клиенти за Източна Европа на ШЕЛ му е бивша колежка от университета. (Управлението е в Истанбул, а въпросната дама е от т.нар. изселници). Обадил й се той по скайпа, и след една седмица обслужването към него се променило тотално. Сега и стъклата му мият, и гориво му зареждат, и маслото чак му проверяват . Всеки път като спре там.А аз продължавам да не зареждам на Шел.

                        Коментар


                          #27
                          Аз нищо лошо не съм видял на Шел.Зареждъл съм служебната с нафтица и нямам проблеми досега,а и бензинец сипвам и не се оплаквам.Поне засега.А за OMW поледният път като заредих с 95Н колата започна да работи видимо по добре.Преди при подаване на рязко газ имаше глъхнене а след като заредих се пооправи(явно не са го поразредили с водица)
                          И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                          Коментар


                            #28
                            iee написа:
                            Да се влкюча и аз с пресен случай от вчера.Отивам вечерта да зареждам газ на Еко.Викам на момчето ’"до горе" и влизам в колата да си наместя касетофона, че нещо се беше поразместил.По едно време си викам"бе ко става, не се ли напълни таз ботилка" и излязох да видя.Гледам 39 и нещо литра вече. Казвам му "спирай вече, тя бутилката ми е 40 литра".....
                            Абсолютно същата история, само че на Еко-то в Стара загора. Понеже жена ми е от Ямбол и чат-пат ходиме натам винаги минавам през Еко-то на Ст.загора да сипя "до горе", че ми идва за литража на бутилката точно. (бутилка 35л., ефективно 29,5л.) И така първия път спирам, викам "до горе" и влизам да чакам на касата. Обикновенно зареждането приключва за не повече от 40секунди до минута. Да, ама не! Седя аз, минута, две, три... викам си е@%х ги, налягане ли нямат, к’во ли?! Накрая не издържах, излязох да видя к’во става... онзи се подпрял на колата, от колонката се чува едно "трак" -пауза- "трак" - пауза... а брояча на всяко потракване мърда с 15-20ст... беше навъртяло "32 литра"! Викам му на онзи ядосано: "Я спирай, че скоро ще ми сипеш повече от колкото е литража на бутилката бе!". Влязох, платих (не съм се разправял), но от тогава си знам - като спра да зареждам никога не казвам "до горе". Викам "Сипвай, аз ще ти кажа колко!" и като усетя че бутилката се е напълнила му викам "Стига толкова!", а той: "Ама още може!" "Знам аз че още може... спирай веднага!" Ама и втория път малко бе прецакаха... пак казах "до горе" ама викам си - сега няма да мърдам и като се напълни ще му кажа "Стига"... хахах... онзи обаче явно тарикат и фъсна на някъде... Така че вече не казвам "до горе", а викам сипвай, аз ще ти кажа до кога" и онези не смеят да мърдат на никъде, стои.
                            Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
                            --- в сърцето завинаги... ---
                            Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

                            Коментар


                              #29
                              За да краде бензинджията на големите вериги е нужно да е в комбина с управителя и техника който поддържа колонките и системата. Иначе няма как да стане. Крадът се пробите при доставка или се прави далавера с шофера на бензиновоза. Имало е някакъв проблем с колонката, но не са я спряли, за да избият некви липси сигурно. Може да се оплачещ предполагам, че ОМВ имат център за оплаквания. До колкото ми е известно всички обекти на ОМВ са на дилъри дадени. Тези дилъри си наемат персонала, а той от своя страна си прави квот си иска ако е гъст с управителя. Дилъра се подписва под некви записни заповеди, че са дали незнам си кви кинти или нещо от сорта.
                              Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
                              Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
                              Совалката средно на LPG
                              Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

                              Коментар


                                #30
                                Както много пъти е писано (и в други форуми) от колеги, работещи на бензиностанции и такива, които поддържат техниката там, никоя голяма верига няма да си позволи да не са точни колонките.Сега ще поясня какво значи "точни" - всеки разходомер на колонката има някакъв процент разлика в показанията, както примерно на бутилката с олио пише 1Л +- 0,2% примерно. Та така и колонката си има някаква точност съответно в "+" и в "-". Когато се настройват се използва съд с вместимост 20 литра (измерен от метрологията, напълно точен). Настройват се в рамките на точността, но в посока "-" - ако за 20Л гориво точността на колонката трябва да е +- 50мл се прави да е -50мл, но винаги в рамките на разрешената точност, иначе санкциите са големи. Можете да сте напълно спокойни, никой не ни набутва с количеството, а с качеството. Сега съм решил да ходя да зареждам в Гърция, да видим как ще върви колата.За газвата колонка ще кажа, че доста често явление е да не затварят поплавъците и бутилката да се напълни до максималният възможен обем, което е сериозен риск за този дето ще кара колата. Самите бутилки се изпитват на налягане от 25 атмосфери, а са предназначени да работят на 12 атмосфери - достатъчно са подсигурени. Друг е въпроса колко от вас, които карате на газ сте минали инстински технически преглед на инсталацията - бутилката се демонтира, изпитва се на налягане, цялата инсталация също се "надува" с азот и ако премине всичко се поставя стикера за технически преглед. Сигурен съм, че не повече от 10% от монтираните газови уредби ще преминат успешно изпитанията.
                                Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                                Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                                Коментар

                                Working...
                                X