Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

КАТ Започва да мери грайфери!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    AlBundy написа:
    Да имаш да вземаш, че на 15 градуса на мокро летните ще са по добре от зимните
    ти да имаш да взимаш - летната гума се държи по-добре при почти всички условия (отстъпва само на лед, сняг и кал) в сравнение със зимната
    "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
    (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

    Коментар


      #17
      charlie написа:
      AlBundy написа:
      Да имаш да вземаш, че на 15 градуса на мокро летните ще са по добре от зимните
      ти да имаш да взимаш - летната гума се държи по-добре при почти всички условия (отстъпва само на лед, сняг и кал) в сравнение със зимната
      И аз съм на това мнение. Според мен няма смисъл заради 5-10 снеговалежни дни да се кара няколко месеца със зимни гуми. Дори да падне малко сняг е по малко вероятно да ударите ако карате внимателно с летни гуми, отколкото бързо със зимни. Аз зимата само отпред слагам зимни гуми за взеки случай. А куките да дойдат да ми мерят патката, нищо не могат да ми кажат. Много пъти са ме спирали и не са ми правили проблем за гумите.
      Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

      Коментар


        #18
        Аз също като msotiroff предпочитам зимните гуми за всички сезони.Зимната гума не е добра само при много нагорещен асфалт, и по-точно при спиране - от нагорещения асфалт и триенето при блокирали колела (за съжаление нямам АБС) се получава един микрослой от разтопена гума, която намалява сцеплението и колата може да загуби устойчивост. А и износването по принцип на зимната гума е по-бързо. Летните гуми са измислени за това - с понижени качества, но с по-бавно износване. Защото през лятото няма нужда от качеството на зимната гума.В подкрепа на твърдението ми - имам познат, който продава гуми. Лично той никога не слага на колата си летни гуми. Кара само на зимни.

        Коментар


          #19
          westdogg написа:
          charlie написа:
          AlBundy написа:
          Да имаш да вземаш, че на 15 градуса на мокро летните ще са по добре от зимните
          ти да имаш да взимаш - летната гума се държи по-добре при почти всички условия (отстъпва само на лед, сняг и кал) в сравнение със зимната
          И аз съм на това мнение. Според мен няма смисъл заради 5-10 снеговалежни дни да се кара няколко месеца със зимни гуми. Дори да падне малко сняг е по малко вероятно да ударите ако карате внимателно с летни гуми, отколкото бързо със зимни. Аз зимата само отпред слагам зимни гуми за взеки случай. А куките да дойдат да ми мерят патката, нищо не могат да ми кажат. Много пъти са ме спирали и не са ми правили проблем за гумите.
          Напълно подкрепям. Тия п****аси от КАТ нищо не могат да ми кажат.
          Fiat Bravo SX 1.6 16V

          Коментар


            #20
            Абе то вярно че не могат да мерят и е тъпо да тръгне с шублера ама не сте ли обръщали внимание колко карат със зимни гуми дето само "ЗИМНИ" им е името. А те просто са 6-та употреба. Карани ей така от някой лятото на 50 градуса асфалт и станали на кори за баници. Пак ще го кажа съвест трябва съвест не отбиване на номера. За жалост обаче сме специалисти по второто.
            Punto SX 1.1 55

            Коментар


              #21
              Ако ви нацепи някой в багажника друга песен ще запеете
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #22
                ...

                Коментар


                  #23
                  Sven написа:
                  megamuscle написа:
                  westdogg написа:
                  charlie написа:
                  AlBundy написа:
                  Да имаш да вземаш, че на 15 градуса на мокро летните ще са по добре от зимните
                  ти да имаш да взимаш - летната гума се държи по-добре при почти всички условия (отстъпва само на лед, сняг и кал) в сравнение със зимната
                  И аз съм на това мнение. Според мен няма смисъл заради 5-10 снеговалежни дни да се кара няколко месеца със зимни гуми. Дори да падне малко сняг е по малко вероятно да ударите ако карате внимателно с летни гуми, отколкото бързо със зимни. Аз зимата само отпред слагам зимни гуми за взеки случай. А куките да дойдат да ми мерят патката, нищо не могат да ми кажат. Много пъти са ме спирали и не са ми правили проблем за гумите.
                  Напълно подкрепям. Тия п****аси от КАТ нищо не могат да ми кажат.
                  Точно така, давам им 20лв. и със сликове ще карам ако искам.
                  Извинявай ама от такива като тебе най - ме е страх Какво постигаш с това ми кажи. Доказваш колко си смел и колко си велик като подкупиш полицая ли.
                  Punto SX 1.1 55

                  Коментар


                    #24
                    Тея неща зависят изцяло от преценката на водача.Това е като въпроса за каране на халогени.Обаче и в двата случая , ако искат могат да се заядат с тебе...

                    Коментар


                      #25
                      Някой ще ме опъти ли, къде точно пише, че трябва да караме със зимни гуми през зимата?!"ПРАВИЛНИК за прилагане на "Закона за движението по пътищата"....Чл. 10. (1) Моторно превозно средство или тегленото от него ремарке е технически неизправно, ако има някоя от следните повреди или неизправности:....т.9. по колелата и гумите:а) гумата не съответства по размер, налягане, допустимо натоварване и скорост на марката и модела на моторното превозно средство;б) гумата има разкъсвания;в) джантата е повредена или деформирана, липсва или е повреден елемент за закрепване на джантата към главината на колелото;г) дълбочината на протекторния рисунък на гумите на автомобилите и на мотоциклетите е по-малка от 1,6 мм;д) има вулканизирани или регенерирани предни гуми;е) не са балансирани колелата на лекия автомобил;"

                      Коментар


                        #26
                        Много ми е интересно как проверяват дали не са балансирани колелата :D
                        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                        Коментар


                          #27
                          spark написа:
                          Много ми е интересно как проверяват дали не са балансирани колелата :D
                          свалят ги и си ги въртят на пръста
                          Brava 1.6 16V, Бензин

                          Коментар


                            #28
                            spark написа:
                            Ако ви нацепи някой в багажника друга песен ще запеете
                            Напълно те подкрепям!
                            My car is the best :P
                            Fiat Tempra SW 1.9 TD

                            http://moskvich-bg.org/phorum-5.2.6a/index.php?5

                            Коментар


                              #29
                              Бил съм на тестове на гуми по цял свят. Наскоро се върнах от Финландия от тестове на зимни гуми.Искам да ви кажа едно - на сух асфалтов път при минус 7 градуса спирачния път от 100 км/ч на лятна гума е 39,5 метра, на всесезонна гума е 45,9 метра, а на победителя в теста -зинма гума DUNLOP SP Winter Sport 3D спирачния път е 47,7 метра - а най-лошата зимна гума в теста - SPORTIVA W 55 91H - спира след 49,4 метраНа мокра настилка при плюс 1 градуса спирачния път от 100 км/ч на лятна гума е 46,3 метра, на всесезонна гума е 52,9 метра, а на победителя в теста Дънлоп е 53,8 метраНа утъпкана снежна настилка при -2 градуса спирачния път от 50 км/ч на лятна гума е 66 метра, на всесезонна гума е 32,6 метра, а на същия тоя Дънлоп е 29 метра.Всесезонната гума, която ползвахме при тестовете, е GOODYEAR Eagle Vector+ , а лятната - Континентал СпортКонтакт 2. Един и същ размер, качени на една и съща(не един и същ модел кола, на ЕДНА И СЪЩА КОЛА - Ауди А3)Цитирам ви само спирачния път, но и останалите характеристики на зимните гуми при мокър и сух път са КАТАСТРОФАЛНИ - аквапланинг (изплуват при около 20 км/ч по-рано), управляемост, слалом и т.н.Правете си изводите сами, но е факт, че в България зимата най-често е сух студ или е мокро, а температурите са около -10 до + 5 градуса.Но - зимната гума е по-добра САМО И ЕДИНСТВЕНО НА СНЯГ и донякъде на лед - щото на лед И ЗИМНАТА, И ЛЯТНАТА ПОЧТИ ЕДНАКВО НЕ ДЪРЖАТ .Това е. Но аз слагам зимни гуми САМО КОГАТО ИМА ДЕБЕЛ СНЯГ, иначе си е самоубийство.А тия приказки за това, че под +15 градуса летните гуми не държели, се пишат от продажни журналисти, които получават пари от вносителите на гуми.
                              Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01

                              Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02

                              ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                              Коментар


                                #30
                                pinko написа:
                                Това е. Но аз слагам зимни гуми САМО КОГАТО ИМА ДЕБЕЛ СНЯГ, иначе си е самоубийство.
                                Стига бе, ти ме разби. И то какво излиза - зимната гума според теб е като веригите. Нещо тая работа не ми се вярва много. Не ме разбирай грешно. Нов шофьор съм. Това ще ми е втората зима и до сега не съм карал на сериозен студ/сняг и нямам опит, затова не твърдя нищо. А другата седмица възнамерявам да си купя две зимни за отпред/просто за толкова имам пари/.
                                Fiat Punto 1.7TD

                                Коментар

                                Working...
                                X