еми най много да го повредя и тва е. новия е 133 лв, къде не съм ги дал... за 133 лв работа седмица и 2 дена и третия до полвината.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За слабите фарове да си поговорим? Аз си ги оправих!
Collapse
X
-
stef написа:ogi28b написа:еми най много да го повредя и тва е. новия е 133 лв, къде не съм ги дал... за 133 лв работа седмица и 2 дена и третия до полвината.Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
Korun написа:stef написа:ogi28b написа:еми най много да го повредя и тва е. новия е 133 лв, къде не съм ги дал... за 133 лв работа седмица и 2 дена и третия до полвината.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
ogi28b написа:абе как се сваля тоя фар някой, ако ми подскаже... свалил съм двата болта?, разкачил съм буксите, натискат се пружинките навътре, а не се теглят навън, но ми остана тая пъпка дето е зад мигача, ръчках бутах, дърпах, но най-много да я счупя... някой не знае ли лесен начин за откачането имBrava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
вчера си взех от тоя контактен спрей някакъв, и пръсках всичко до което се докопах. в резултат на това се подобри запалването, фаровете определено светнаха по-силно, с около 10% може би. поне 5% със сигурност имавече няколко вечери докато карам, след паркиране предварително съм набелязал кой фар накъде да иде, и ги врътвам по малко, кой нагоре, кой надолу, кой наляво надясно, и тая вечер след последното врътване ги докарах до състояние в което напълно ме удовлетворяват. остана само демонтажа и миене отвътре, но държа на полусъединител, kimi, давай че ми изтръпна крака продължавам да търся релето което ги включва. означено е като елемент номер 5 в схемата на фаровете. явно за момента никой никога не го е виждал. и след като мине цялата профилактика, мисля че ще съм доволен от фаровете, а AlBundy ще се окаже напълно прав!
Коментар
-
ogi28b написа:абе как се сваля тоя фар някой, ако ми подскаже... свалил съм двата болта, разкачил съм буксите, натискат се пружинките навътре, а не се теглят навън, но ми остана тая пъпка дето е зад мигача, ръчках бутах, дърпах, но най-много да я счупя... някой не знае ли лесен начин за откачането им?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:ogi28b написа:абе как се сваля тоя фар някой, ако ми подскаже... свалил съм двата болта, разкачил съм буксите, натискат се пружинките навътре, а не се теглят навън, но ми остана тая пъпка дето е зад мигача, ръчках бутах, дърпах, но най-много да я счупя... някой не знае ли лесен начин за откачането им?
Коментар
-
lov написа:Tornado написа:ogi28b написа:абе как се сваля тоя фар някой, ако ми подскаже... свалил съм двата болта, разкачил съм буксите, натискат се пружинките навътре, а не се теглят навън, но ми остана тая пъпка дето е зад мигача, ръчках бутах, дърпах, но най-много да я счупя... някой не знае ли лесен начин за откачането им?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
lov, ако левия наричаш този който наистина е ляв, вервай ми че там няма място хлебарка да влезе... имам един въздухопроводен тръбопровод Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 , а левия като застанеш с/у колата - всъщност десен, да, там има място колкото щеш, та значи тази шарнироваща ябълка, да я наречем, влиза в едно пласмасово гнездо, което е закрепено за ламарината. доколкото можах си пъхах ръката и пробвах да го изкарам цялото, но нали пипам за 1 път и от страх да не счупа нещо, спрях. следващия път като опитвам, мисля да му сипя малко селения турбо дизел, че имам в излишък, имам и малко спирачна течност. интересно ми е обаче каква функция точно изпълнява ябълката, мисля че двата болта стабилизират фара доста здраво, или не чак толкова?
Коментар
-
ogi28b написа:lov, ако левия наричаш този който наистина е ляв, вервай ми че там няма място хлебарка да влезе... имам един въздухопроводен тръбопровод Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 , а левия като застанеш с/у колата - всъщност десен, да, там има място колкото щеш, та значи тази шарнироваща ябълка, да я наречем, влиза в едно пласмасово гнездо, което е закрепено за ламарината. доколкото можах си пъхах ръката и пробвах да го изкарам цялото, но нали пипам за 1 път и от страх да не счупа нещо, спрях. следващия път като опитвам, мисля да му сипя малко селения турбо дизел, че имам в излишък, имам и малко спирачна течност. интересно ми е обаче каква функция точно изпълнява ябълката, мисля че двата болта стабилизират фара доста здраво, или не чак толкова?
Коментар
-
Профилактиката на фаровете вече е факт, с помощта на всички които взеха отношение по темата, сега мисля да подготвя една по-голяма тема, със снимки, и комбинирано с темата за профилактика на фар с лупа, и да е всичко на едно място и вече да се знае кое как. Само да кажа че постигнах впечатляващи резултати.
Коментар
-
kkp написа:И да допълня за шкодите - едно приятелче има фабиа от магазина и всеки месец ходи до сервиза за да му сменят крушките - горят като за световно! Карам го сам да си ги сменя, но той отказва защото щяла да му отпадне гаранцията на автомобила (и наистина така пише). Та с две думи - не мисля че шкодата може да се ползува за еталон (а и не мисля че ползуват крушки от 3,50)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар