Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За слабите фарове да си поговорим? Аз си ги оправих!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    еми най много да го повредя и тва е. новия е 133 лв, къде не съм ги дал... за 133 лв работа седмица и 2 дена и третия до полвината.

    Коментар


      #32
      ogi28b написа:
      еми най много да го повредя и тва е. новия е 133 лв, къде не съм ги дал... за 133 лв работа седмица и 2 дена и третия до полвината.
      тоя от 133лв е тайвански и ще е по зле и от твоя
      TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
      UNO 1.0 FIRE

      Коментар


        #33
        stef написа:
        ogi28b написа:
        еми най много да го повредя и тва е. новия е 133 лв, къде не съм ги дал... за 133 лв работа седмица и 2 дена и третия до полвината.
        тоя от 133лв е тайвански и ще е по зле и от твоя
        Абе то и мойте новите са тайвански TYC, ама са значително по-добре от старите ми Valeo.
        Настоящата - Ford Focus ST
        Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
        Франкенщайн - R.I.P.
        Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

        Коментар


          #34
          Korun написа:
          stef написа:
          ogi28b написа:
          еми най много да го повредя и тва е. новия е 133 лв, къде не съм ги дал... за 133 лв работа седмица и 2 дена и третия до полвината.
          тоя от 133лв е тайвански и ще е по зле и от твоя
          Абе то и мойте новите са тайвански TYC, ама са значително по-добре от старите ми Valeo.
          късметлия , аз взех за уното такива и нямат настройване
          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
          UNO 1.0 FIRE

          Коментар


            #35
            абе как се сваля тоя фар някой, ако ми подскаже... свалил съм двата болта, разкачил съм буксите, натискат се пружинките навътре, а не се теглят навън, но ми остана тая пъпка дето е зад мигача, ръчках бутах, дърпах, но най-много да я счупя... някой не знае ли лесен начин за откачането им?

            Коментар


              #36
              е как така толкова хора са ги сваляли и са ги мили тези фарове, а никой не знае нищо по въпроса с пъпката?

              Коментар


                #37
                ogi28b написа:
                абе как се сваля тоя фар някой, ако ми подскаже... свалил съм двата болта?, разкачил съм буксите, натискат се пружинките навътре, а не се теглят навън, но ми остана тая пъпка дето е зад мигача, ръчках бутах, дърпах, но най-много да я счупя... някой не знае ли лесен начин за откачането им
                Не бързай с дърпането- утре ще свалям фарове на тази кола и ще ти напиша подробно как става- задръж до утре вечер- да не счупиш някое захващане само, дет се оправя с нов фар- задръж на полусъединител! :D
                Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                Коментар


                  #38
                  вчера си взех от тоя контактен спрей някакъв, и пръсках всичко до което се докопах. в резултат на това се подобри запалването, фаровете определено светнаха по-силно, с около 10% може би. поне 5% със сигурност имавече няколко вечери докато карам, след паркиране предварително съм набелязал кой фар накъде да иде, и ги врътвам по малко, кой нагоре, кой надолу, кой наляво надясно, и тая вечер след последното врътване ги докарах до състояние в което напълно ме удовлетворяват. остана само демонтажа и миене отвътре, но държа на полусъединител, kimi, давай че ми изтръпна крака продължавам да търся релето което ги включва. означено е като елемент номер 5 в схемата на фаровете. явно за момента никой никога не го е виждал. и след като мине цялата профилактика, мисля че ще съм доволен от фаровете, а AlBundy ще се окаже напълно прав!

                  Коментар


                    #39
                    ogi28b написа:
                    абе как се сваля тоя фар някой, ако ми подскаже... свалил съм двата болта, разкачил съм буксите, натискат се пружинките навътре, а не се теглят навън, но ми остана тая пъпка дето е зад мигача, ръчках бутах, дърпах, но най-много да я счупя... някой не знае ли лесен начин за откачането им?
                    Слабо си дърпал.Като го направиш един път после ще ги сваляш като отче наш.НИщо не се натиска и нищо не се човърка теглиш с двете ръце и държиш здраво фара да не го изтървеш на земята.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #40
                      Tornado написа:
                      ogi28b написа:
                      абе как се сваля тоя фар някой, ако ми подскаже... свалил съм двата болта, разкачил съм буксите, натискат се пружинките навътре, а не се теглят навън, но ми остана тая пъпка дето е зад мигача, ръчках бутах, дърпах, но най-много да я счупя... някой не знае ли лесен начин за откачането им?
                      Слабо си дърпал.Като го направиш един път после ще ги сваляш като отче наш.НИщо не се натиска и нищо не се човърка теглиш с двете ръце и държиш здраво фара да не го изтървеш на земята.
                      Така ги свалих и моите без никакви проблеми но по спомен че сега не ми се слиза до гаража мисля че имаше място да се бръкне и да се стиснат двете крилца на пластмасовия носач и да излезе с него.Той е набит в една носеща планка.Погледни внимателно на лявия фар там е по широко и се вижда всичко.Даже имам един и ако го намеря ще го снимам утре.Може и да е ръждясала малко ябълката в гнездото и от това да ти се опъва. После при монтажа сложи малко гресчица в гнездото за да несе пънкаш друг път.
                      BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                      http://vbox7.com/play:124bedab

                      Коментар


                        #41
                        lov написа:
                        Tornado написа:
                        ogi28b написа:
                        абе как се сваля тоя фар някой, ако ми подскаже... свалил съм двата болта, разкачил съм буксите, натискат се пружинките навътре, а не се теглят навън, но ми остана тая пъпка дето е зад мигача, ръчках бутах, дърпах, но най-много да я счупя... някой не знае ли лесен начин за откачането им?
                        Слабо си дърпал.Като го направиш един път после ще ги сваляш като отче наш.НИщо не се натиска и нищо не се човърка теглиш с двете ръце и държиш здраво фара да не го изтървеш на земята.
                        Така ги свалих и моите без никакви проблеми но по спомен че сега не ми се слиза до гаража мисля че имаше място да се бръкне и да се стиснат двете крилца на пластмасовия носач и да излезе с него.Той е набит в една носеща планка.Погледни внимателно на лявия фар там е по широко и се вижда всичко.Даже имам един и ако го намеря ще го снимам утре.Може и да е ръждясала малко ябълката в гнездото и от това да ти се опъва. После при монтажа сложи малко гресчица в гнездото за да несе пънкаш друг път.
                        Пластмасовия водач трябва да остане на носещата планка а не да излиза с фара.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #42
                          lov, ако левия наричаш този който наистина е ляв, вервай ми че там няма място хлебарка да влезе... имам един въздухопроводен тръбопровод Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 , а левия като застанеш с/у колата - всъщност десен, да, там има място колкото щеш, та значи тази шарнироваща ябълка, да я наречем, влиза в едно пласмасово гнездо, което е закрепено за ламарината. доколкото можах си пъхах ръката и пробвах да го изкарам цялото, но нали пипам за 1 път и от страх да не счупа нещо, спрях. следващия път като опитвам, мисля да му сипя малко селения турбо дизел, че имам в излишък, имам и малко спирачна течност. интересно ми е обаче каква функция точно изпълнява ябълката, мисля че двата болта стабилизират фара доста здраво, или не чак толкова?

                          Коментар


                            #43
                            ogi28b написа:
                            lov, ако левия наричаш този който наистина е ляв, вервай ми че там няма място хлебарка да влезе... имам един въздухопроводен тръбопровод Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 , а левия като застанеш с/у колата - всъщност десен, да, там има място колкото щеш, та значи тази шарнироваща ябълка, да я наречем, влиза в едно пласмасово гнездо, което е закрепено за ламарината. доколкото можах си пъхах ръката и пробвах да го изкарам цялото, но нали пипам за 1 път и от страх да не счупа нещо, спрях. следващия път като опитвам, мисля да му сипя малко селения турбо дизел, че имам в излишък, имам и малко спирачна течност. интересно ми е обаче каква функция точно изпълнява ябълката, мисля че двата болта стабилизират фара доста здраво, или не чак толкова?
                            Извинявай аз не се съобразих че при различните модели филтрите и въздуховодите са с различно разположение.При мен е точно обратното в дяаната страна и крушка на фара не мога да сменя без да махна един маркуч на въздуховод.Но да си дойдем на думата.По принцип тази пластмаса като си сваляш фара би трябвало да остане на мястото си. Но при мен се получи обратем ефект счупиха се ламелите които притискат ябълката която излиза от фара защото пластмасата вече е на годинки и се е опекла. И за това ти препоръчах ако можеш да го свалиш с тоя носач.Съжалявам ама днеска забравих като ходих до вилата да я потърся тая джаджа и да я снимам.Това детайлче вече си разбрал че е с форма на паралелепипед и тези крилца които го задържат на мястото му са на двете срещуположни страни.Като основата е по надлъжния ъгъл.Хващаш и стискаш с пръсти две от срещуположните страни.Където усетиш пружиниране там си.стискаш максимално и трябва да излезе.А на питането ти защо е това закрепване нали болтовете от горе държат. Да ама това тенеке дето е отгоре и с гола ръка можеш да го сгънеш нищо че е оребрено.И наистина по напрената ос на автомобила няма да вибрира но по вертикала освен това нещо няма какво друго да го стабилизира.Да не говорим че там е базата при грубото регулиране на сходимоста на фаровете.Горните два болта като се разхлабят и вътрешнаия край на фаровете може да се премества доста и по този начи става на грубо настройката на успоредност на фаровете по надлъжната ос на автомобила.После се регулира финно с винтовете които са на самия фар.Надявам се с това дълго обяснение да си разбрал за какво става дума.Много е просто това закрепване.Един път да го видиш и ще ти стане ясно как се маха ама то се знае първия път е най трудно.За съжаление издирването на детайла ми приключи с неуспех и за това ти снимах само това което влиза в него. Дано ти е от полза че да дърпаш по смело.
                            Прикачени файлове
                            BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                            http://vbox7.com/play:124bedab

                            Коментар


                              #44
                              Профилактиката на фаровете вече е факт, с помощта на всички които взеха отношение по темата, сега мисля да подготвя една по-голяма тема, със снимки, и комбинирано с темата за профилактика на фар с лупа, и да е всичко на едно място и вече да се знае кое как. Само да кажа че постигнах впечатляващи резултати.

                              Коментар


                                #45
                                kkp написа:
                                И да допълня за шкодите - едно приятелче има фабиа от магазина и всеки месец ходи до сервиза за да му сменят крушките - горят като за световно! Карам го сам да си ги сменя, но той отказва защото щяла да му отпадне гаранцията на автомобила (и наистина така пише). Та с две думи - не мисля че шкодата може да се ползува за еталон (а и не мисля че ползуват крушки от 3,50)
                                имаме 3 такива Фабии и за 2 години за изгоряли общо 2 крушки
                                2015 Renault Megane Expression GT
                                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                                Всичко за FIAT Bravo 2007

                                Коментар

                                Working...
                                X