А кое е важно за един антифриз- най- важното е да не замръзва, останалото всички го знаем че е "менте" алкохол- то и затуй руснаците го боядисват- я в синьо, я в червено, я в зелени- да не се пие кат водка, не за друго, иначе пълните съставки на антифриза се изследват в специализирани лабораторий в Швейцария, но за нашия пазар тези сертификати са задължителни по принцип... : :D По- рано авттомобилите в страната са се карали основно с чешмяна вода и не е имало драстични повреди по машините( с изключение, разбира се на източването на водата вечер!)Спекулацийте за износване на охладителната система са промоционирани от големите производители на антифриз- още едно средство за промиване на мозъка на обикновения потребител- за 20 години каране с чиста вода от чешмата- не се натрупва и 1 мм. котлен камък- останалото е реклама- добър ден, зайци! Yellow_Flash_Colorz_PDT_01 Yellow_Flash_Colorz_PDT_01 Yellow_Flash_Colorz_PDT_01
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ВНИМАНИЕ - Фалшив Антифриз !!!
Collapse
X
-
Nino написа:Няма смсъл да се вкарваш в разходи, ще ти дам тазгодишния "първак", със сигурност няма да замръзне във фризера ти, на дали само това е важно, аз мисля, че НЕ!Kimi_Raikonen написа:А кое е важно за един антифриз- най- важното е да не замръзва, останалото всички го знаем че е "менте" алкохол- то и затуй руснаците го боядисват- я в синьо, я в червено, я в зелени- да не се пие кат водка, не за друго, иначе пълните съставки на антифриза се изследват в специализирани лабораторий в Швейцария, но за нашия пазар тези сертификати са задължителни по принцип... : :D По- рано авттомобилите в страната са се карали основно с чешмяна вода и не е имало драстични повреди по машините( с изключение, разбира се на източването на водата вечер!)Спекулацийте за износване на охладителната система са промоционирани от големите производители на антифриз- още едно средство за промиване на мозъка на обикновения потребител- за 20 години каране с чиста вода от чешмата- не се натрупва и 1 мм. котлен камък- останалото е реклама- добър ден, зайци! Yellow_Flash_Colorz_PDT_01 Yellow_Flash_Colorz_PDT_01 Yellow_Flash_Colorz_PDT_01I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Kimi_Raikonen написа:А кое е важно за един антифриз- най- важното е да не замръзва, останалото всички го знаем че е "менте" алкохол- то и затуй руснаците го боядисват- я в синьо, я в червено, я в зелени- да не се пие кат водка, не за друго, иначе пълните съставки на антифриза се изследват в специализирани лабораторий в Швейцария, но за нашия пазар тези сертификати са задължителни по принцип... : :D По- рано авттомобилите в страната са се карали основно с чешмяна вода и не е имало драстични повреди по машините( с изключение, разбира се на източването на водата вечер!)Спекулацийте за износване на охладителната система са промоционирани от големите производители на антифриз- още едно средство за промиване на мозъка на обикновения потребител- за 20 години каране с чиста вода от чешмата- не се натрупва и 1 мм. котлен камък- останалото е реклама- добър ден, зайци! Yellow_Flash_Colorz_PDT_01 Yellow_Flash_Colorz_PDT_01 Yellow_Flash_Colorz_PDT_01SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Интересен сезон се задава, уникален с дълбоките прозрения у народа.Гледам в една друга тема се твърди че идеята за зимни и летни гуми била боржоазна пропаганда,тука пък ме просветлиха че антифриза също е един огромен капиталистически фарс създаден само да ни земе паричките...С интерес очаквам развитие в насока "термостати"...I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Баси как съм се набурал 28 лева за 2 литра антифриз, е ся отивам да го фърля и ша си сипа вода, нема страшно тя е с такъв химически състав че едва ли ще замръзне. Ама и тея мушеници с антифризите дет лъжат народа да си ги купувачак и аз се хванах
чакай сега да вида темата за гумите че и там ще е веселба, някои с сигурност си е купил всесезонни гуми
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Баси как съм се набурал 28 лева за 2 литра антифризДругия път поне се ослушвай за прИмоцийки в плод-зеленчука (метро) - там няма да те отръскат така
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Kimi_Raikonen написа:А кое е важно за един антифриз- най- важното е да не замръзва, останалото всички го знаем че е "менте" алкохол- то и затуй руснаците го боядисват- я в синьо, я в червено, я в зелени- да не се пие кат водка, не за друго, иначе пълните съставки на антифриза се изследват в специализирани лабораторий в Швейцария, но за нашия пазар тези сертификати са задължителни по принцип... : :D По- рано авттомобилите в страната са се карали основно с чешмяна вода и не е имало драстични повреди по машините( с изключение, разбира се на източването на водата вечер!)Спекулацийте за износване на охладителната система са промоционирани от големите производители на антифриз- още едно средство за промиване на мозъка на обикновения потребител- за 20 години каране с чиста вода от чешмата- не се натрупва и 1 мм. котлен камък- останалото е реклама- добър ден, зайци! Yellow_Flash_Colorz_PDT_01 Yellow_Flash_Colorz_PDT_01 Yellow_Flash_Colorz_PDT_01Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Боже, боже... четете бе хора.Предназначенията на антифриза са няколко:1. Да замръзва при възможно най-ниска температура. 2. Да кипи при възможно най-висока температура.3. Да не предизвиква корозия при черни и цветни метали - чугун, стомана, алуминий, мед и калай са задължителният минимум.4. Да не предизвиква корозия на гумата.5. Да има висок топлинен капацитет, за да може да охлажда добре.Тези изисквания са противоречиви и не могат да се изпълнят едновременно, но може да се постигне "добър компромис".Базата на антифриза не може да бъде спирт, който кипи при 80 градуса и има твърде нисък топлинен капацитет, за да охлажда качествено.Водата е наистина най-добра като топлинен капацитет (тоест охлаждане), но пък предизвиква мощна корозия на металите, а при редовна смяна (ако се използва през зимата и се източва всяка вечер) натрупва и котлен камък.Ако се гледа чисто инженерно - за положителни температури най-добре е да се използва дестилирана вода със добавки против корозия (има такива, произвеждат се, но не са особенно популярни).За отрицателни температури са класическите антифризи на етилен-гликолова основа. Не спирт, не глицерин, именно "гликол", който е съвършенно друго химично съединение.Етилен гликола замръзва при ниски температури и е подходящ за антифриз, но остава въпросът за корозията и явно тук производителите се дънят. За съжаление, хората тестват антифризите само на замръзване. Дали антифриза действа антикорозионно или не е много трудно да се каже без тестове.Между другото, цвета на антифриза зависи само и единствено от оцветителите в него. Някои от оцветителите много бързо си променят цвета от високата температура в двигателя и дават впечатление за "скапване" на антифриза. Всъщност, промяната на цвета не значи нищо - нито че антифриза е лош, нито че е добър. Моето мнение обаче е, че ако производителя е спестил от качествени багрила (и тестове), то много е вероятно да спести и други неща, които не се виждат на пръв поглед.От друга страна, дали производител, който е използвал качествени багрила, не е спестил и той от някои съставки? Yellow_Flash_Colorz_PDT_07
Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
pakumba написа:жълтия антифриз е по-добър от синия//"Кими" страшно ми напомняш по "разсъждения" на този тук: http://clubf1.hit.bg/SILVER-ARROW.jpg
no pain no pain
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар