Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ВНИМАНИЕ - Фалшив Антифриз !!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    А кое е важно за един антифриз- най- важното е да не замръзва, останалото всички го знаем че е "менте" алкохол- то и затуй руснаците го боядисват- я в синьо, я в червено, я в зелени- да не се пие кат водка, не за друго, иначе пълните съставки на антифриза се изследват в специализирани лабораторий в Швейцария, но за нашия пазар тези сертификати са задължителни по принцип... : :D По- рано авттомобилите в страната са се карали основно с чешмяна вода и не е имало драстични повреди по машините( с изключение, разбира се на източването на водата вечер!)Спекулацийте за износване на охладителната система са промоционирани от големите производители на антифриз- още едно средство за промиване на мозъка на обикновения потребител- за 20 години каране с чиста вода от чешмата- не се натрупва и 1 мм. котлен камък- останалото е реклама- добър ден, зайци! Yellow_Flash_Colorz_PDT_01 Yellow_Flash_Colorz_PDT_01 Yellow_Flash_Colorz_PDT_01
    Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

    Коментар


      #32
      Nino написа:
      Няма смсъл да се вкарваш в разходи, ще ти дам тазгодишния "първак", със сигурност няма да замръзне във фризера ти, на дали само това е важно, аз мисля, че НЕ!
      Прав си - не е достатъчно.Другото важно нещо е цвета!Требва да му туриш подходяща клечка за цвят - мое да го докараш до жълта руска "лена"
      Kimi_Raikonen написа:
      А кое е важно за един антифриз- най- важното е да не замръзва, останалото всички го знаем че е "менте" алкохол- то и затуй руснаците го боядисват- я в синьо, я в червено, я в зелени- да не се пие кат водка, не за друго, иначе пълните съставки на антифриза се изследват в специализирани лабораторий в Швейцария, но за нашия пазар тези сертификати са задължителни по принцип... : :D По- рано авттомобилите в страната са се карали основно с чешмяна вода и не е имало драстични повреди по машините( с изключение, разбира се на източването на водата вечер!)Спекулацийте за износване на охладителната система са промоционирани от големите производители на антифриз- още едно средство за промиване на мозъка на обикновения потребител- за 20 години каране с чиста вода от чешмата- не се натрупва и 1 мм. котлен камък- останалото е реклама- добър ден, зайци! Yellow_Flash_Colorz_PDT_01 Yellow_Flash_Colorz_PDT_01 Yellow_Flash_Colorz_PDT_01
      Жив да не бях!С какъв размах затри една индустрия направо ти се възхищавам!
      I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

      Коментар


        #33
        Kimi_Raikonen написа:
        А кое е важно за един антифриз- най- важното е да не замръзва, останалото всички го знаем че е "менте" алкохол- то и затуй руснаците го боядисват- я в синьо, я в червено, я в зелени- да не се пие кат водка, не за друго, иначе пълните съставки на антифриза се изследват в специализирани лабораторий в Швейцария, но за нашия пазар тези сертификати са задължителни по принцип... : :D По- рано авттомобилите в страната са се карали основно с чешмяна вода и не е имало драстични повреди по машините( с изключение, разбира се на източването на водата вечер!)Спекулацийте за износване на охладителната система са промоционирани от големите производители на антифриз- още едно средство за промиване на мозъка на обикновения потребител- за 20 години каране с чиста вода от чешмата- не се натрупва и 1 мм. котлен камък- останалото е реклама- добър ден, зайци! Yellow_Flash_Colorz_PDT_01 Yellow_Flash_Colorz_PDT_01 Yellow_Flash_Colorz_PDT_01
        Без коментар... с единствения, че ако имах възможност всяка есен и пролет бих РЕ-ПОСТВАЛ, "умното" ти умозаключение... САЛЮТ, от утре...е, не чак де, но от пролетта "фърлям" течността оцветена с боички! Прав си приятелю, КО МУ ТРЕБЕ НА ЧОВЕК освен 2-3 литра ШЛЬОКАВИЦА ( да не се бърка с писането на латиница).По-рано автомобилите в страната може и да са карани с МАРКУЧЕВА ВОДА! НО ИНАЧЕ СИ ПРАВ.... сичкото е идеология и спекулации.... най - вече тоз чичко е ВИНОВЕН:
        Прикачени файлове
        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

        Коментар


          #34
          Интересен сезон се задава, уникален с дълбоките прозрения у народа.Гледам в една друга тема се твърди че идеята за зимни и летни гуми била боржоазна пропаганда,тука пък ме просветлиха че антифриза също е един огромен капиталистически фарс създаден само да ни земе паричките...С интерес очаквам развитие в насока "термостати"...
          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

          Коментар


            #35
            Баси как съм се набурал 28 лева за 2 литра антифриз, е ся отивам да го фърля и ша си сипа вода, нема страшно тя е с такъв химически състав че едва ли ще замръзне. Ама и тея мушеници с антифризите дет лъжат народа да си ги купува чак и аз се хванах чакай сега да вида темата за гумите че и там ще е веселба, някои с сигурност си е купил всесезонни гуми
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #36
              Slavi_Lancia написа:
              Баси как съм се набурал 28 лева за 2 литра антифриз
              Ми ка’т те мързи да клечиш сутрин и вечер да източваш водицата, ще пълниш гушите на капиталистите Другия път поне се ослушвай за прИмоцийки в плод-зеленчука (метро) - там няма да те отръскат така
              I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

              Коментар


                #37
                Kimi_Raikonen написа:
                А кое е важно за един антифриз- най- важното е да не замръзва, останалото всички го знаем че е "менте" алкохол- то и затуй руснаците го боядисват- я в синьо, я в червено, я в зелени- да не се пие кат водка, не за друго, иначе пълните съставки на антифриза се изследват в специализирани лабораторий в Швейцария, но за нашия пазар тези сертификати са задължителни по принцип... : :D По- рано авттомобилите в страната са се карали основно с чешмяна вода и не е имало драстични повреди по машините( с изключение, разбира се на източването на водата вечер!)Спекулацийте за износване на охладителната система са промоционирани от големите производители на антифриз- още едно средство за промиване на мозъка на обикновения потребител- за 20 години каране с чиста вода от чешмата- не се натрупва и 1 мм. котлен камък- останалото е реклама- добър ден, зайци! Yellow_Flash_Colorz_PDT_01 Yellow_Flash_Colorz_PDT_01 Yellow_Flash_Colorz_PDT_01
                не можеш да спориш с теоритици- те са чели много етикети, тва е много информация, измислена специално от доста хора да обясняват на другите как жълтия антифриз е по-добър от синия, как само металната опаковка го запазва ПЕРФЕКТЕН и т.н. шитни. разбира се хляб трябва да има за всички, затова фиат препоръчва парафлу и селения. единствената функция на антифриза е да не замръзва за мен, а това се прави с глицерин/май на -70 замръзваше/ като се разреди с водичка. всичко останало са пълни простотии да се вземат паричките на хората, но то си е съвесем нормално с тенденцията всеки да разбира от едно нещо и да прави само това и да го прави добре, което си е добра переспектива де. е, не казвам, че трябва да се кара с водичка зимата, че замръзва и после наиш колко бавно се размразява
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #38
                  @Kimi_Raikonen: Някой слънчев ден ако отвориш блока и видиш, че повърхостта му прилича на кратерите на Луната да не се чудиш от какво е
                  Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                  Коментар


                    #39
                    Боже, боже... четете бе хора.Предназначенията на антифриза са няколко:1. Да замръзва при възможно най-ниска температура. 2. Да кипи при възможно най-висока температура.3. Да не предизвиква корозия при черни и цветни метали - чугун, стомана, алуминий, мед и калай са задължителният минимум.4. Да не предизвиква корозия на гумата.5. Да има висок топлинен капацитет, за да може да охлажда добре.Тези изисквания са противоречиви и не могат да се изпълнят едновременно, но може да се постигне "добър компромис". Базата на антифриза не може да бъде спирт, който кипи при 80 градуса и има твърде нисък топлинен капацитет, за да охлажда качествено.Водата е наистина най-добра като топлинен капацитет (тоест охлаждане), но пък предизвиква мощна корозия на металите, а при редовна смяна (ако се използва през зимата и се източва всяка вечер) натрупва и котлен камък.Ако се гледа чисто инженерно - за положителни температури най-добре е да се използва дестилирана вода със добавки против корозия (има такива, произвеждат се, но не са особенно популярни).За отрицателни температури са класическите антифризи на етилен-гликолова основа. Не спирт, не глицерин, именно "гликол", който е съвършенно друго химично съединение.Етилен гликола замръзва при ниски температури и е подходящ за антифриз, но остава въпросът за корозията и явно тук производителите се дънят. За съжаление, хората тестват антифризите само на замръзване. Дали антифриза действа антикорозионно или не е много трудно да се каже без тестове.Между другото, цвета на антифриза зависи само и единствено от оцветителите в него. Някои от оцветителите много бързо си променят цвета от високата температура в двигателя и дават впечатление за "скапване" на антифриза. Всъщност, промяната на цвета не значи нищо - нито че антифриза е лош, нито че е добър. Моето мнение обаче е, че ако производителя е спестил от качествени багрила (и тестове), то много е вероятно да спести и други неща, които не се виждат на пръв поглед.От друга страна, дали производител, който е използвал качествени багрила, не е спестил и той от някои съставки? Yellow_Flash_Colorz_PDT_07
                    Fiat Ritmo 105TC
                    1600cc 105к.с.

                    Коментар


                      #40
                      pakumba написа:
                      жълтия антифриз е по-добър от синия
                      Червения е най-добър //"Кими" страшно ми напомняш по "разсъждения" на този тук: http://clubf1.hit.bg/SILVER-ARROW.jpg
                      no pain no pain

                      Коментар


                        #41
                        Ъп
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар

                        Working...
                        X