Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Консултация относно климатик.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Консултация относно климатик.

    Понеже знам че има колеги които разбират от климатици искам да попитам следното нещо.От какво зависи дали външното тяло на климатик ще замръзне(в режим на отоплемие разбира се)?Например в това време ще замръзва ли?Става дума за домашен климатик,не за автомобилен.

    #2
    Ами от температурата на въздуха.Нашият се размразява(Панасоника де).Другия е еко клима-пълен боклук.Духа студено преди да е загрял,не спира абе изобщо се чудим как да го разкараме.

    Коментар


      #3
      Питам това понеже пуснах климатика преди няколко часа и при пускането му,ламелите на външното тяло се заскрежиха,после се размразиха и вече не са се заскрежавали.Чудя се,все пак външното тяло в момента ухлажда,не трябва ли да се образува скреж или лед по него и когато се заледи,климатика за малко спира,размразява го и пак започва да топли вътре?

      Коментар


        #4
        peho написа:
        Питам това понеже пуснах климатика преди няколко часа и при пускането му,ламелите на външното тяло се заскрежиха,после се размразиха и вече не са се заскрежавали.Чудя се,все пак външното тяло в момента ухлажда,не трябва ли да се образува скреж или лед по него и когато се заледи,климатика за малко спира,размразява го и пак започва да топли вътре?
        Все пак какъв е климатика и къде е произведен?

        Коментар


          #5
          Осака е климатика,а къде е произведен .... кой да ти каже,то сега някой може ли да твърди със сигурност къде е произведено нещо,освен ако сам не го е направил?!?

          Коментар


            #6
            Колега климатика замръзва при минусови температури, но ако е нискотемпературната ОСАКА тя има система за размразяване и работи до - 20 градуса аз имам такава ОСАКА и не е инверторен а е просто сплит система. При отопление зимата ако се заскрежи тогава се обръща цикъла на работа, тоест работи на охлаждане за да размрази питите във външното тяло.

            Коментар


              #7
              Няма обикновен климатик, който може да работи при -20 градуса, а и да обръща потока пък съвсем - това го правят инверторните. Друг е въпросът, че при такава температура и те се задъхват, но и на мен единият ми климатик е инверторна Осака и в интерес на истината и при -22 градуса работи. Малко шумен става, но духа топло все пак.
              Fiat Marea Weekend 1,6 16V

              Коментар


                #8
                Аз не говоря за това да замръзне и да откаже да работи,а не трябва ли,дори и при това време,да се заскрежава питата на външното тяло.Притеснява ме дали работи добре,заради това питам,дали да викам техници да го погледнат,преди да е станало още по-студено.А иначе когато е студено и се заледи,спира за малко да духа вътре топло,пуска вътре на охлаждане,само че не духа,обруща перките да затворят отворите и върти на слаб вентилатор(даже може и да не върти изобщо,не се сещам как беше) и така си разтапя леда по външното тяло.И после пак започва да духа топло вътре,специялно съм стоял и гледал как го прави,но защо сега не замръзва отвън,толкова ли е топло още времето,че самият въздух стопява скрежта

                Коментар


                  #9
                  Пешо, не се притеснявай, нормално ти работи климатика. Да, навън е доста топло, а вентилатора на външното тяло на практика въпреки че изглежда че го охлажда, на практика го топли, защото обдухва ламелите с по-топъл въздух.@ sugarboy - напротив, точно Осака имат модели, които се водят "нискотемпературни" - имат допълнителен нагревателен елемент, който не позволява обледяване на външното тяло и позволява работа до по-ниски температури. Въпреки това, ефекта от това е минимален, защото тогава климатика дава по-малко топлина отколкото консумира, и всъщност на практика се обезсмисля, но все пак това успява да привлече купувачи

                  Коментар


                    #10
                    Моят няма такъв нагревателен елемент.Благодаря ви за отговорите.

                    Коментар


                      #11
                      Има си нискотемпературни климатици, които не са инверторни

                      Коментар


                        #12
                        Понеже това ми е работата да ви кажа че тези клими който се водят нискотемпературни имат нагревател във вътрешното тяло и на картера на компресора а не както повечето мислят че е на питата да не замръзнела. Ефекта е че повечето Българи са по икономиите и си гасят климатиците дори и при отрицателни температури та нагревателя на компресора му помага за лесен старт и бързо вдигане на налягне на фреона а от там и бързо затопляне. От гледна точка на физиката няма занчение дали е инверторен или обикновен да работят еднакво добре при отрицателни температури и двата ама рекламата набива в главите кви ли не неща так и за инверторите.
                        Обичам си работата.

                        Коментар


                          #13
                          топля се от няколко години на климатици и съм доволен,сметките ми за ток не са повече от 110-115 лв,тази година ще видимвъв всяка стая климатик,преди да легна в спалнята го пускам един час по-рано около 60-80 лв на месец ми срува да се се топля ,а и ги гася като ме няма,те и без това стоплят бързо .най-интересно е че в най -големите студове точно инверторния създава проблеми,а обикновенните си работят.не бих си купил инверторен,икономията е повече на книга ,реално пести около 4-7лв на месец а струва в пъти повече
                          типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                          хюндай акцент 1.5 CNG
                          киа каренс +метан

                          Коментар


                            #14
                            Valentin_V написа:
                            Понеже това ми е работата да ви кажа че тези клими който се водят нискотемпературни имат нагревател във вътрешното тяло и на картера на компресора а не както повечето мислят че е на питата да не замръзнела. Ефекта е че повечето Българи са по икономиите и си гасят климатиците дори и при отрицателни температури та нагревателя на компресора му помага за лесен старт и бързо вдигане на налягне на фреона а от там и бързо затопляне. От гледна точка на физиката няма занчение дали е инверторен или обикновен да работят еднакво добре при отрицателни температури и двата ама рекламата набива в главите кви ли не неща так и за инверторите.
                            Е,колега,има известни предимства правотоковия компресор,не е ли така.На теб трябва да са ти известни.Разкажи подробно на колегите,че да не се връзват на рекламите.
                            FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

                            Коментар

                            Working...
                            X