Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не мога да го измисля и това е Алфа 145 или Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    maiden написа:
    Rokambol написа:
    maiden написа:
    Самият факт, че за смяна на свещи се откача мотора и се накланя ме кара да изпитвам див ужас от това недоразумение на техниката
    Не съм съгласен с това твърдение. По-трудно е, спор няма, но в никакъв случай мотора не се откача или пък накланя. Като визия, определено е по-агресивна и лично на мен повече ми допада от Браво-то.
    А как става смяната?Мотора е на 2 пръста разстояние от лонжерите от 2те страни.Аз не се сещам за разумен начин за смяна на свещи.Вариант 1:Накланяне на мотораВариант 2:Рязане на гредите с флекс, смяна на свещи и заварка на гредите :D:D:D
    Има едно понятие "специализиран инструмент". Ако минаваш през Благоевград, обади се, ще ти направя показно
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    Коментар


      #32
      westdogg написа:
      Бравото има по-добър дизайн и от вътре и от вън. Особено вътре алфата е мн ръбава и не ме радва.
      колегата е прав - аз си смених бравото и си взех алфа 146 и ръчките вътре са като от типо, докато на бравото е по-стилно според мен.

      Коментар


        #33
        с риск да се изцепа, все си мисля, че алфата е по-скъпа за поддръжка...ама пък имаш мареа, така че по-добре си вземи нещо по-различно, че нали отвътре са едни и същи успех, а защо не си вземеш ТД100
        A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
        e30 forever!

        Коментар


          #34
          Tornado написа:
          Решил съм го ,но не мога да го измисля дали да е Алфа 145 1,6 боксер или Браво 1,6.Какво ви е мнението за този боксер на 145-цата.
          Сега, аз лично съм пристрастен и не мога да дам обективно мнение. От подписа ми си личи :D :D :D Ако се пусне такава тема в алфа-форума, резултатът мисля ще е ясен - както и тук. Затова колега, покарай едното и другото и си прецени. Вземи която ти хареса повече. Колите са от един клас, но не се карат еднакво. И не вървят еднакво, нищо че са едни коне. Имам наблюдения и над двата модела.
          BEX---GT написа:
          ...с риск да се изцепа, все си мисля, че алфата е по-скъпа за поддръжка...
          Ми не е изцепка, верно си е. Ама много зависи от матора :D
          maiden написа:
          Самият факт, че за смяна на свещи се откача мотора и се накланя ме кара да изпитвам див ужас от това недоразумение на техниката.
          Колега виждал ли си 1,6 боксер и знаеш ли къде са му свещите? Или само да си приказваме според кой кво чул от някой си?Па и сигурно тия от порше и субару са мнооооого заблудени та още ги произвеждат тия недоразумения на техниката. Па даже и с по 6 свещи.
          Slavi_Lancia написа:
          Алфа хубаво ма що пък боксер ами не нормален мотор, доколкото знам на тоя боксер и за смяна на ремъците се разглабя половината предница, брони радиатори си е**е мамата, виж 1.6 16В ТС е друга работа. Няма да накпалням везните нито към алфа нито към бравчо щото не мога да преценя коя е по хубва, но от поддръжката на алфата по ме е страх.
          Точно така си е. Само имай предвид че поддръжка на мотор ТС е в пъти нагоре
          FIAT Tipo 1,4mi - EX
          Alfa Romeo 146ti - EX
          Alfa Romeo 156 2,4JTD

          Коментар


            #35
            stenli написа:
            Единствения недостатък на 145 боксера е че по нова от 10 години не можеш да си намериш. А относно обслужването не е толкова черен дявола и е по евтино и от на Бравото, на туинспарка само едната ролка ти е над 100 лв. Да не говорим за един ред свещи колко е, но като се радваш на шарени фусти ....
            Тук не съм съгласен за туин спарка. Имах същия проблем Браво или 145 в крайна сметка си взех 146 1.6. туин спарк след като тествах една 145 1.4 туин спарк просто отписах бравото .... след като купих алфата веднага я вкарах в сервиз на алфа и смених всико което можеше да се смени и ми излезе по малко от 700лв А от към вървеж бравото няма шанс ... пусках се с астра 2.0 GSI на първа и 2ра го размазах но след като сложих 3та тежката дума на 150те коня на астрата се изказа....Вярно свещите са 200 лв ама колко често се сменят свещи .... А от вътре алфата е 15 пъти по добра от бравото и по комфортна Не искам колегите да си мислят че ги дразня или нещо подобно просто тва си е мое мнение ... Бравото като се пипне малко става много добро откъм външен вид а колкото до ходовата част на алфата и бравото са еднакви сравнявал съм ги на канал (преди да се кача да тествам онази алфичка за малко и аз да се присъединя с едно браво)
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=47438
            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=57796

            Един миг невнимание ... Цял Живот баща....

            Коментар


              #36
              AntiLuuP написа:
              stenli написа:
              Единствения недостатък на 145 боксера е че по нова от 10 години не можеш да си намериш. А относно обслужването не е толкова черен дявола и е по евтино и от на Бравото, на туинспарка само едната ролка ти е над 100 лв. Да не говорим за един ред свещи колко е, но като се радваш на шарени фусти ....
              Тук не съм съгласен за туин спарка. Имах същия проблем Браво или 145 в крайна сметка си взех 146 1.6. туин спарк след като тествах една 145 1.4 туин спарк просто отписах бравото .... след като купих алфата веднага я вкарах в сервиз на алфа и смених всико което можеше да се смени и ми излезе по малко от 700лв А от към вървеж бравото няма шанс ... пусках се с астра 2.0 GSI на първа и 2ра го размазах но след като сложих 3та тежката дума на 150те коня на астрата се изказа....Вярно свещите са 200 лв ама колко често се сменят свещи .... А от вътре алфата е 15 пъти по добра от бравото и по комфортна Не искам колегите да си мислят че ги дразня или нещо подобно просто тва си е мое мнение ... Бравото като се пипне малко става много добро откъм външен вид а колкото до ходовата част на алфата и бравото са еднакви сравнявал съм ги на канал (преди да се кача да тествам онази алфичка за малко и аз да се присъединя с едно браво)
              пак изкараха скелетите от гардероба
              Fiat Punto 1.1-Синята птица
              Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
              Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

              Коментар


                #37
                Лошо няма нека бъдещите потребители разберат коя е марката.Бравото съм го метнал на моите родители и там вие като куче без майка ,но не се предава.Един път не е казало няма да запаля или няма да ходя на разходка.Ама и аз като го видя си го глезя ,я 4000-5000 об/мин. къде малко ръчни.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар

                Working...
                X