Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за ксенон и КАТ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за ксенон и КАТ

    Доколкото знам ксенона не е забранен и няма да правят проблем полицаите заради него, но ми казаха че ако си сложа, по често ще ме спират. Как мислите, вярно ли е това? Също така ме притеснява още едно нещо - нали има закон зимата да се кара на фарове през деня (опс, от кога трябва да почваме да караме така, да не съм закъснял), та ако си сложа ксенон на късите ще трябва да карам и през деня с пуснати фарове и мисля че това ще доведе до по-бързото износване на крушките. Като цъкна на габарити и пусна халогените - светят, без да светят късите, но така пък незнам дали няма да ми правят проблем затова че карам с халогени. Я кажете какво мислите по тези няколко мои въпросчета!

    #2
    ЗДвП: Чл. 74.(1) ДОПЪЛНИТЕЛНИ светлини за мъгла може да се използват САМО при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.За ксенона - ако беше забранено, то производителите на нови коли щяха вече да са осъдени от държавите, защото произвеждат коли със забранени фарове Повечето нови автомобили са с фабрична ксенонова система За бързото износване на крушките не мисля, че си прав ... Чак пък толкова, ти да не искаш да караш 20 години с тях ? А за фаровете - от някой си октомври или ноември беше задължително, но аз не се интересувам от тези глупости ... просто си карам целогодишно на фарове - така се чувствам много по-сигурен, защото от опит знам, че кола с фарове се вижда много по-добре от кола без ... дори и на светло ...

    Коментар


      #3
      kiler_4o написа:
      ЗДвП: Чл. 74.(1) ДОПЪЛНИТЕЛНИ светлини за мъгла може да се използват САМО при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.За ксенона - ако беше забранено, то производителите на нови коли щяха вече да са осъдени от държавите, защото произвеждат коли със забранени фарове Повечето нови автомобили са с фабрична ксенонова система За бързото износване на крушките не мисля, че си прав ... Чак пък толкова, ти да не искаш да караш 20 години с тях ? А за фаровете - от някой си октомври или ноември беше задължително, но аз не се интересувам от тези глупости ... просто си карам целогодишно на фарове - така се чувствам много по-сигурен, защото от опит знам, че кола с фарове се вижда много по-добре от кола без ... дори и на светло ...
      Значи е по-добре да си карам с ксенона. То че няма да карам години с тия крушки е ясно, но се притеснявах да не изкарат 2-3 месеца и да изгорят.

      Коментар


        #4
        mvmrik написа:
        kiler_4o написа:
        ЗДвП: Чл. 74.(1) ДОПЪЛНИТЕЛНИ светлини за мъгла може да се използват САМО при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.За ксенона - ако беше забранено, то производителите на нови коли щяха вече да са осъдени от държавите, защото произвеждат коли със забранени фарове Повечето нови автомобили са с фабрична ксенонова система За бързото износване на крушките не мисля, че си прав ... Чак пък толкова, ти да не искаш да караш 20 години с тях ? А за фаровете - от някой си октомври или ноември беше задължително, но аз не се интересувам от тези глупости ... просто си карам целогодишно на фарове - така се чувствам много по-сигурен, защото от опит знам, че кола с фарове се вижда много по-добре от кола без ... дори и на светло ...
        Значи е по-добре да си карам с ксенона. То че няма да карам години с тия крушки е ясно, но се притеснявах да не изкарат 2-3 месеца и да изгорят.
        Не се заричаи, тея крушки имат живот в пъти повече от обикновените, средно 1500-2000 часа, дори има и такива за които се твърди че карат по 3000 часа, сам можеш да сметнеш колко години са това
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #5
          Спокойно, няма от какво да се притесняваш, никoй няма да те закача за ксеноновите фарове, а спирането си е до късмет и спазване на правилника По принцип, в ЕС има закон според който кесноновите светлини трябва да имат система за автоматично регулиране, за да не заслепяват насрещно движещите се, както и система за измиване на фаровете, НО в България няма такъв закон Ксеноновите крушки имат в пъти по-дълъг живот от халогенните и ти гарантирам, че ще светят много по-дълго от която и да е халогенна крушка, освен, ако не са дефектни ксеноновите, което няма ка да се разбере, преди монтажа И тук идва на ред гаранцията за ксеноните, която е една година, включително и на крушките За шофиране на габарити и фарове за мъгла, мога да кажа, че не е желателно, защото някои по-заядливи полицаи ще ти напишат акт и само ще си създаваш излишни разправии Ако искаш да си направиш така наречените "day lights"(дневни светлини), просто на мястото на габаритната крушка си монтирай диодни снопчета и може да се получи, но не ти гарантирам От личен опит мога да ти кажа, че изобщо не трябва да се замисляш за ксеноновите светлини, а направо отивай да монтираш - на мен вчера ми монтираха би-ксенон и мога да ти кажа, че останах като треснат

          Коментар


            #6
            Мерси много за съветите, така и ще направя. Ще си сложа ксенон и ще си карам с него, все пак и без това не я карам толкова много колата.

            Коментар

            Working...
            X