Здравейте , дано има някой в час по въпроса , защото вече няколко човека не можем да стигнем до истината Интересува ме взимам си Фиат Купе , отивам да речем в "Булинс" , правя си пълно каско 1-ви въпрос при положение , че съм взел колата за 8000лв. и тя е 97г. - на каква стойност ще ми е застраховката и колко ще ми е годишната вноска 2-ри въпрос тъйкато колата е с дизайн "Пининфарина" (ламарините и интериора...но в случая става дума за ламарините) , как ще стоят нещата при един евентуален удар или едно леко охлузване или огъване на ламарините Гадното е , че колата е с цели детайли - капак свързан с предните калници , задни калници сврзани с тавана (имам предвид , че ако се смачка калник...сигурно трябва да се сменя и тавана ) Та интересува ме в този случай , застрахователите какво ще направят , какви пари ще ми дадат за оправянето Дали ще се има предвид още при самото застраховане , че колата е "дизайнерска" и това ще се отрази ли на самата застраховка , защото все пак си е сериен автомобил , а не уникат И тук , към собсвениците на Фиат Купе и към тези , които имат наблюдения над колата кажете си мнението , заслужава ли да се купува такава и не е ли прекалено авантюристично начинание , защото на мен ми се струва леко такова Двигателя , доколкото разбрах е същия , който слагат на останалите Фиати и предполагам поне с него няма да имам толкова проблеми Мерси за информацията
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за Фиат Купе
Collapse
X
-
"Бул инс" май не е най-добрата компания за пълно каско. От 3 места ми препоръчаха ДЗИ, които презастраховат срещу кражба в Бул-Инс.Цената е по Шваке и при евентуални щети, надхвърлящи цената на застрахованата стойност може да ти я платят цялата. Ако я дозастраховаш за сервизиране в официалните сервизи (по-скъпо ще ти дойде с 200-300 лева) - тогава дали детайла е част от колата или е цялата кола, това теб не те засяга - застрахователря плаща целия ремонт на сервиза и ти само си носиш ключовете при взимане.И все пак има огънати ламарини и огънати ламарини. Някои се възстановяват, а други - се режат парчета и пак се възстановяват.За двигателите - не съм съвсем сигурен, но това са най-мощните мотори, като най-слабия е от Punto HGT 2000 година (1,8 - 130 hp) и турбо версия на двулитровото Bravo.
-
maFIATa, Извинявам се, че ти отговарям чак сега, нямах възможност по-рано. Видях ти и личните.Значи, при застраховка се взема за база цената по каталога "Шваке", като се отчитат екстрите, година на производство(или регистрация), допълнителни неща като лети джанти примерно, външен вид и т.н. Ако колата ти е 97, няма значение,че си я взел 8 хилки, може да я застраховат за 9500 примерно. (Сигурно вече си наясно де)По втората част на въпроса, калници си има(макар и не в "чист" вид) страниците ако се смачкат се изправят(почти във всички случаи). Ако ли не се режи, заваря нова страница и си ОК. Всички тенекии се оправят само с "Каско", хич не са евтини(по принцип). Писал съм поне още два пъти по темата, всички досега са ме питали като теб . Общо взето, тази кола носи повече удоволствие от проблеми. Лично за мен не си е авантюра да си купиш Купе в добро състояние. П.С. bradu може и той да се включи като нов собственик.
Коментар
-
АЗ значи току що излизам от сервиз и съм приятно изненадан от цените на частите за купе-то. Смених всичко отпред,и двата носача(по 50лв.) биалетки (по 8лв.) ангренажи,масла,филтри и всичко това само за 230лв. за сравнение карах голф 3 гти на което едната биалетка му струваше 45лв.!!!! Сервиз Стратус определено са добри и частите са маркови! Относно колата с двете ръце за. Бутикова кола за доста прилични пари,а получаваш нещо невероятно....не мога да и се нагледам!Fiat Coupe 2.0 16v
Коментар
-
ами аз допреди два месеца имах купе но го бласнах в един мост добре че беше застрахован в дзи та взех добри пари оттам за 8 месеца не сам имал никакви проблеми с колата според мен качеството на купето е доста над останалите фиатки и абсолютно си заслужава стига да се реши проблема с горивото 2 лева е все пакНямаше нужда от 3 еднакви поста :Dxxx
Коментар
-
roberto
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар