Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мила родна картинка - за новата магистрала...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    [code:1:ccfce84d57]Причината за всички катастрофи в новооткрития участък на автомагистрала

    Коментар


      #62
      Kuku написа:
      Верно стои като Фотошоп, както и знаците за ограничение след това не са ли много близко един до друг
      Под вола теле търсите, а очевадното е в ляво по движението, между двете платна, знака бивш #1 "Излизане на път с предимство" е сложен обратно
      no pain no pain

      Коментар


        #63
        айде после казвайте, че знаците не са ги слагали идиоти..................

        Коментар


          #64

          Коментар


            #65
            Първо не са фотошопски. Второ нямам идея с какво са снимани, но като се снима с по-обикновенни фотоапарати или телефони и винаги нещо като е мааалко по-далече изглежда на снимката че е супер далече.1. като се загледате на първата снимка ще видите че табелката за кръговото (левия стълб на табелата) е зад заелената табела (от 2 ленти става 1 лента) - от там и резултата че на втората снимка не се виждат други табели, нормално те са преди това.2. на първата снимка между табелата за кръговото и зелента табела се виждат зад тях табелта с 40 както и още една табела над нея (ама трябва да се влгедаш да я видиш), затова е направена и втора снимка зада се покаже ясно какво пише на табелите зад табелата за кръговото3. на едната снимка било права, на другата завой - дрънци, на първата снимка се вижда че пътя прави завой, после има малка права и накрая при тира има пак завой, точно тази малка права е хваната на втората снимка и завоя след това - малка е реално, но фотоапарата я е изкарал много дълга.За мене снимките са реални, но само ви се иска да бъдат фотошопски. Аз не съм минавал по този път, но най-добре ще кажат тези които са минавали от там преди катастрофите - дали ги е имало тези знаци или не. И на мене ми направи на репортажа по нова че поскриха доста неща, защото ако нямаше какво да крият можеше да сминат от половин километър назад и да покажат всичко, а те показваха само при самото кръстовище.п.с. за триъгълния знак в ляво - според мене може би на него има начертано кръгово движение, но не е излязло на сминката, например на следващия знак след него едвам се вижда че има нещо, а може и да е както казваш по погрешка да са го обърнали наобратно и всъщност да е път без предимство след еди си колко метра. А може и наистина да са различни участъци - все таяп.с. 2 - сега виждам че всъщност deadairplane е потвърдил че знаци е имало преди катастрофата
            Audi 1.8S златен талон

            Коментар


              #66
              Аз минах през кръговото в 22ч. в петък и с очите си видях знаците, интересно и как стана така, че НЕ катастрофирах, сигурно защото ги спазих всичките, понеже минавам за първи път от там, при това по тъмно и ме хвана шубето, та искам да попитам един въпрос, който ще даде отговор на всички спорове - КОГА СТАНАХА ТЕЗИ ПРОСЛОВУТИ КАТАСТРОФИ???В петък, в 22ч., преди кръговото имаше знаци - аз, а и всички, които пътуваха тогава ги видяхме

              Коментар


                #67
                Rokambol написа:
                Тази нощ минах от там, много, ама много тъпо направено. И по-точно, липсата на знаци. Внимавайте.
                Човек вече не знае на кого да вярва.В една и съща нощ са минавали тези колеги .За едни е имало знаци за други нямало.Не бива да се вини само Нова телевизия защото в първия пост пише че КОЛЕГИТЕ от"24 часа " са изчислили ,че едвам се спира след знака от 40 км след като караш до тоя момент с 120 . Тъй че и те са видели неразбориите.С такова лудо каране ,само такова нещо ни очаква:
                Фиат Панда 1.2 2006година
                Синджира си идва ,а козата я няма...

                Коментар


                  #68
                  Ограничението на скороста е от самият знак, а не от когато можеш да намалиш след знака! Знака се вижда от достатъчно голямо разстояние, за да може да се намали. Кьорав карти не играе
                  no pain no pain

                  Коментар


                    #69

                    Коментар


                      #70
                      pinko написа:
                      Явно в България никой не гледа за знаци. Още на повече от километър преди въпросното кръгово има знак "Край на автомагистрала"(правоъгълен зелен знак със задраскана бяла магистрала, което значи най-много 90 км/ч), ама никой не го спазва. На около 50 м преди кръговото има знак за кръгово, и ако не караш с над 180 имаш време да намалиш достатъчно. Карах със 160, след знака "край на магистралата" просто си отместих крака от газта и при кръговото скоростта ми беше около 70 км/ч. Това е. Просто трябва да се гледа за знаци.Ако се кара с 90 км/ч, колкото е ограничението, знакът е съвсем навреме. Просто никой не спазва тези значи и кръговото малко ги изненадва.
                      Правилно!!!Аз минах в събота към 10.30 и нищо не ме изненада!Повече ме изненадват коментарите на хората за които явно знаците и маркировката са за да пречат а не да предупреждават!Може би трябва да има още знаци, но да се твърди че няма никакви е смешно!
                      FIAT Brava 1.4 12V, FIAT Punto 1.7 TD
                      FIAT Stilo 1.9 Jtd, FIAT Brava 1.2 16V CNG
                      FIAT Stilo 1.2 16V LPG

                      Коментар


                        #71
                        Kuku, браво за инициативата. Интересно дали ще получиш отговор.

                        Коментар


                          #72
                          Колеги, мисля че спорим излишно.ФАКТ е, че има 6-7 катастрофи за няколко часа.ФАКТ е, че ако имаше поставени НОРМАЛНИ знаци, тези катастрофи нямаше да ги има.Знаете ли в чужбина при край на автомагистрала колко и колко големи знаци има?В Гърция преди всяка детелина на автомагистралата има ОГРОМНИ табели, както и предупреждения през 50 м. Да не говорим за края на магистралата.Очевидно е, че дори да има знаци, те са НЕДОСТАТЪЧНО забележими, за да предотвратят станалите катастрофи (и пази Боже и други в бъдеще). Ако бяха монтирани ОГРОМНИ табели, които от достатъчно голямо разстояние да информират каращите с висока скорост шофьори, мисля че нямаше да се допуснат тези ПТП-та. Да не говорим за кръговото движение, което е без никаква мантинела отстрани и без НИКАКВИ мерки за безопасност, освен един знак за ограничение "40".Верно, че катастрофиралите шофьори за забляни и недостатъчно опитни. НО сигнализацията трябва да е направена така, че именно ТЕЗИ шофьори да я забелязват. Опитните шофьори се оправят и без много знаци (имам предвид предупредителни).Факт е, че в България всички знаци се монтират от НЕГРАМОТНИ работници.Мога да ви дам десетки примери за невярни, заблуждаващи и противоречащи се знаци, както и за такива монтирани в противоречие с правилника и ЗДвП.Даже си мисля да отворя една такава тема, но след няколко дни, че да направя няколко снимки на съответните места.Още през 1989 год. бях в Словакия (тогава Чехословакия), и се учудвах на това, че по цялата дължина на пътя има светлоотразителни колонки. У нас, 18 години след това време, все още няма такива.П.С. А като гледам снимката как са набучени тези знаци на минимални разстояния един от друг, и как взаимно се скриват, едва ли някой който кара с 90-100 км/ч, да не говорим за 130 км/ч ще успее да ги разчете, дори и да ги забележи.

                          Коментар


                            #73
                            vital написа:
                            Kuku, браво за инициативата. Интересно дали ще получиш отговор.
                            Специално "Господари на ефира" имат и форум в clubs.dir.bg - може и там да се напише. Допълнително може да се даде и връзка към тази тема - заради свидетелските постове, които доказват, че знаци е имало преди репортажа. Снимките може и да се подлагат на съмнение за фалшификация.
                            Fiat Ritmo 105TC
                            1600cc 105к.с.

                            Коментар


                              #74
                              pr_00f написа:
                              .
                              Ай да гледаме снимката. 1. Според зеления знак, краят на автомагистралата е след 500 метра.2. Според синята табела, която е на не повече от 15 м от зеления знак, след 200 метра има кръгово движение. (Е, кръговото движение в автомагистралата ли е?! )3. Знакът 100 скрива голяма част от синята табела.4. В зоната на автомагистрала, синята табела всъщност трябва да е зелена.5. В ляво, знакът за път без предимство е поставен с главата надолу. (Интересно, колко ли метра посочва допълнителната табелка под него, и дали и тя не е в противоречие с тези 500 м до края на магистралата)Кво повече да говорим за компетентност и правилно поставени знаци .

                              Коментар


                                #75
                                Immortal написа:
                                Ай да гледаме снимката.
                                Ай да не я гледаме. Аз лично вярвам повече на колегите, които казват, че са минавали от там и знаците са си били правилно поставени и в разумно количество, преди катастрофите и репортажа по НОВА.
                                Fiat Ritmo 105TC
                                1600cc 105к.с.

                                Коментар

                                Working...
                                X