Гледайте новините после говорете! Знаците са сложени на следвашия ден след седемте катастрофи и казаха че са поръчани още!
А пък другата глупост пътя Стара Загора - Хасково да е по-главен от пътя София - Бургас кога ще я оправят ?!?!
Абе хора, я си преговорете правилника. Това е кръгово, и движещите се в кръговото са с предимство. Само в София има няколко изключения от правилото, но те са означени с изрични знаци.Движещите се в кръгово винаги са с предимство. Няма главен и по-малко главен път.
Не съм минавал от там, но гледах няколко снимки със знаците които има. Има един знак край на магситралата и отдолу табела 500м и малко след нея почват ограниченията за скоростта, което е супер тъпо, защото тази първата табела означава край на магистралата след 500м и след 500м трябва да има пак знак край на магистралата но без табелата от долу 500м. Така е например на края на маг. Хемус при Ябланица. Там много добре е сугнализирано всичко, но въпреки всичко ако до последно хвърчих с над 150, в завоя по смъртно не можеш да влезеш с 60, а ако си повече от 60 лесно изхърчаш и чат-пат има катастрофи. А като видях на снимките как са направили края на Тракия и лошо ми стана. Определено може и по-добре да го направят, дано да е по-скоро.Отностно това че винаги тези в кръговото са с предимство - някога може и да е било така, вече не е! Първо се гледат знаците, те ти казват кой е с предимство и кой не - я се падне тези в кръговото да са с предимство я не. Ако няма знаци, тогава се прилага правилото за дясно-стоящият т.е. ти си в кръговото и от дясно ти идва кола която ще навлиза в кръговото, тогава е с предимство другия, а ти си седиш и чакаш в кръговото - вземи попрочети закона и правилника!В случая са направили тези от магистралата да са без предимство - по принцип го разбирам това, защото като продължат магистралата, това ще стане отклонение от нея и тогава се падаш че излизаш на главен път. Но тъпото е че в момента там свършва магистралата и за мене не е нормално това.Отностно кой път е по-главен - София-Бургас или Ст. Загора-Хасково.... все си мисля че тези които са част от международните пътища са с по-голямо предимство - по Ст. Загора-Хасково се движат всички от Русе които пресичат България. Иска ни се пътя до морето да е по-главен А и все пак какво значение има кой е по-главен? спазвате си правилата и вероятноста да имаш проблем е много по-малка
На отиване за италфеста минах от там (към 9ч вечерта в петък) и както карах с 180км си видях знаците и си минах без проблем. Просто тия катастрофиралите са се заблеяли ......
Хубаво има знаци ма да сложат допълнителни,на десктопа ми е американска магистрала привечер и така е снимана само стоповете се виждат като дълга черена линия и тази магистрала има отбивка точно над лентата за отбивката светещи букви приготви се да спреш заедно с по 1 оранжева лампа отстрани и отделно др екстри.От нет-а ми е не ми е на пц-то да ви го покажа.Ми кво му е сложното да се направи американците че са тъпи са си ако го пъснеш на кола с ръчни скорости там си остане,ама са се погрижили и глупавите и заблудените да карат без на първата ситуация за малко внимание да правят сакатлъци.И добре че нямаше жертви....
Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части
Гледайте новините после говорете! Знаците са сложени на следвашия ден след седемте катастрофи и казаха че са поръчани още!
А пък другата глупост пътя Стара Загора - Хасково да е по-главен от пътя София - Бургас кога ще я оправят ?!?!
Абе хора, я си преговорете правилника. Това е кръгово, и движещите се в кръговото са с предимство. Само в София има няколко изключения от правилото, но те са означени с изрични знаци.Движещите се в кръгово винаги са с предимство. Няма главен и по-малко главен път.
това е недомислицаоще не съм минавал от там, но ми се струва че потокът по магистлата е по-голямщом на едно място има изключения, не пречи и там да е така
Много бих се радвал ако някой все пак уточни това за предимството и кръговото движение, защото аз доколкото знам тези в кръговото са винаги с предимство а тука чета че трябва да изчакват тези отдясно. Не споря кой прав - просто искам да знам кое е правилното.Иначе по конкретната тема - аз си мисля че вината е и на двете страни. Не може на втория ден от откриването да ти се катурнат един куп коли. Значи нещо не е допипнато в проекта. От друга страна съм наясно че много хора тези знаци за намаляне на скоростта ги приемат като доброжелателен съвет, който могат да подминат. А за сигналните лампи и т.н....що ли си мисля че има хора дето и 50 табели да им сложиш пак няма да им обърнат внимание. Просто защото никой не ги принуждава да им обръщат внимание. Я да сложат едно ченге на 100 метра преди кръговото да видим ще има ли катурнати. Което ми напомня да ви споделя случка от днеска. Карам си аз - а след мен полицейска кола. Това днеска във Варна. Еййй....спокойствие....Никой не ме засече, всички около мен изрядни с мигачите, с любезни жестове си даваме път....любов и идилия. 3-4 километра ни съвпадна маршрута, така спокойно във Варна никога не съм шофирал .
на всички кръгови през които съм минавал има знаци за предимстви, на ВСИЧКИ!!! туй че тез дето били в кръговото са с предимство... глупости на търкалаци.... в Бургас на входа от София кой е с предимство - тоз дето е в кръговото или тоз, дето идва от София??? следвъщото кръгово - пред х-л Мираж преди да му сложат светофар пак беше тъй - тоя който идва от софия е с предимство пред тоя който е вътре в кръговото... и на летището кръговото е така... ами на изхода за Варна - пак тоя дето е в кръговото не е с предимство...има и друг вариант - кръговото пред РДВР - Русе / нали съм русенски зет, та ги знам / - там който е в кръговото е с предимство...ама знаците кой да ги гледа...
Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
става въпрос, че ако няма знаци и си влязъл в кръговото - с предимство симного ясно че ако има знаци трябва да се спазват
Не е така. Ако няма никакви знаци, важи правилото на дясно стоящия, независимо дали е кръгово, или обикновенно кръстовище. Аз лично обаче не съм виждал кръгово без знаци.Съвсем отделен е въпросът, че при кръгово движение, разумната стратегия за управление е, да са с предимство тези които са вътре, защото иначе става тапа. За целта се поставят знаци - всички влизащи са без предимство, а които са вътре са с предимство. В редки случаи има изключения от това правило, когато трафика по единият път е много по-голям той се обявява с предимство. На такива кръгови обаче стават много катастрофи и накрая и тях ги правят по гореописаният начин, със знаци.
Аз минах в петък вечерта и знаци за край на магистралата имаше сигурно от един километър преди кръговото, както имаше и знаци за ограничение на скоростта от същото разстояние, както имаше и знаци за кръгово движение, както имаше и знак Б1 А глупавите новинари от НОВА, защо НЕ показаха отсечката преди кръговото, да видим, дали няма знаци?!
Коментар