Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Червено Типо размазано на пътя за Благовград

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    ilko-gd написа:
    Колега AlBundy много точно си го казал, че 10 тона не се спират със спирачки, но повечето шофьори както казах нямат и елементарна представа за устройството на автомобила. Прав си, че товарната кола изтървеш ли я вече няма спиране.
    По мое мнение след тази лудост ще е много на място водачите на тежки камиони да преминат психо и проверовъчни изпити, и то в комисиите да бъдат включени представители, независими от тия дето подпечатват прегледите фиктивно, иначе "растежа" ще ни избие всички, много тежко ще си платим за бедността и прехода... Помое мнение някои от шофьорите са абсолютни идиоти. Не че няма подобни шофьори и на леки коли, но те са по-безвредни.
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

    Коментар


      #32
      wwweb написа:
      Май не само до паника опира въпросът
      Очевидно. И все пак къде е вината, че е нает без лиценз? С какъв мотив е пускан претоварен? Накрая, с кой акъл е хванал пак волана, след като му е отнета книжката? Тук вината си е само негова. Тъжно, наистина, този човек навярно също има семейство, деца....Гадна, тъпа българска действителност.
      Fiat Marea 1.8i 16V
      Fiat Tipo 1.4i 8V
      Fiat Punto 1.6i 8V
      www.italauto-bg.net/forum/

      Коментар


        #33
        Е сега се чух с баща ми по телефона и ми каза, че по последна информация шофьорът е изключил камиона от скорост и затова е прелетял със скорост от около 80 km/h. Цял ден се е коментирало и не е било ясно защо го е направил. Връхлетял е в гръб върху 4-те автомобила и след това се е забил в друг камион, който от своя страна изотзад блъска валяка. Човекът от валяка, който е починал, по информация от очевидци работници, въобще не е разбрал какво става.Друго, което разбрах е, че шофьорът е имал доста възможности да блъсне камиона в някоя от купчините пясък по пътя и да скочи, но е решил да продължи напред и да блъска коли.

        Коментар


          #34
          Изключването от скорост се прави за да се икономиса нафта. Ако това е причината...не, просто нямам думи Загиналите мъж и детенце са близки роднини на мои колежка и колега. Колегата е припаднал снощи при разпознаването. От ужас....
          Fiat Marea 1.8i 16V
          Fiat Tipo 1.4i 8V
          Fiat Punto 1.6i 8V
          www.italauto-bg.net/forum/

          Коментар


            #35
            Rokambol написа:
            Изключването от скорост се прави за да се икономиса нафта. Ако това е причината...не, просто нямам думи Загиналите мъж и детенце са близки роднини на мои колежка и колега. Колегата е припаднал снощи при разпознаването. От ужас....
            До колкото разбрах от новините по БТВ жената и другото дете на 1г и 7 м също берат душа... На мен ми се доплака когато майката(на мъжа или жената говори) двама загинали а другите двама в болница с опасност за живота!п.с.Камиона е бил претоварен с близо 5 тона при допустими 10 !
            now. BMW E39 523i '98 170hp
            ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
            ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

            Коментар


              #36
              Rokambol написа:
              Изключването от скорост се прави за да се икономиса нафта. Ако това е причината...не, просто нямам думи Загиналите мъж и детенце са близки роднини на мои колежка и колега. Колегата е припаднал снощи при разпознаването. От ужас....
              Айде сега пък икономисване на гориво.Запознат ли си ,че когато такъв голям автомобил спуска по наклон дори си помага с моторната спирачка да намаля скороста.Моторната спирачка от своя страна спира притока на гориво и затваря изпускателни колектори.Да не говорим ,че има и други видове спирачки на кардана.Телма с ел.бобинии ретардер с хидравлично масло.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #37
                Може в голямата паника да не е знаел какво да прави ,нооооо преди да се качи на камион без спирачки, за което е знаел, със сигурност не е бил паникьосан, нали ?! ВИНОВЕН Е!!!
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD, 16V m-jet '04
                Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD '04; Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01; Ex Fiat Coupe 2.0 '95; Ex Fiat Tipo 1.6 i.e. '93; Ex Fiat 131 Mirafiori 1.4 i.e. '82; Ex Opel Vectra C 1.9 CDTI '05 Elegance, Automatic

                Коментар


                  #38
                  преди малко по новините казаха, че фирмата е глобявана 5 пъти за претоварване на камионите
                  Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                  http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                  Коментар


                    #39
                    Има и една смачкана Мареа на снимките от случката тц тцКоментар за случката - нищо не го оправдава - все пак е професионален шофьор. Разбирам да е млад шофор, да си каже човек - панирал се...
                    Истината е някъде там!

                    Коментар


                      #40
                      На мен друго сега ми прави впечатление - катастрофата е станала вчера малко след обяд. 14:30 примерно. КАТ вероятно са пристигнали 30 мин. след това. Установили са кой е шофьора след още 15 мин. докато вадят телата и броят жертвите. и това е била цялата информация до края на деня, при положение че е било ТОП новина. А това че е нямал книжка и фирмата, на която е камиона е имала няколко акта за претоварване (точно обвиненията, в които са си мислели всички че ще бъдат предявени) се установява едва днес, 24 часа след трагедията. ОТтук следва че вина няма фирмата, а някой шофьор, който самоволно едва ли не е излязал да направи няколко претоварени "черни курса" за да избие разходите по акта си...Точно времето, за което се установяват такива важни неща като правопособност на водача, неправомерно надстройване на камиона и съответно, кога и за какво е бил наказан ме кара да се съмнявам че тук нещата се наглсят под масата и виновен излиза единствено водача. От фирмата ще кажат че камиона са го спряли в гаража и не знаят нищо за курса (няма издаден пътен лист и прочие) и нещата отиват в 3-та глуха. Тройната екпертиза (другите две ще са след няколко месеца!!!) не може да установи колко е бил товара, защото се е разпилял по пътя и ще остане обвинението за неправоспособност на водача, а камиона е бил в ред. Фирмата чиста, човека виновен!Позната история.

                      Коментар


                        #41
                        H8ME написа:
                        AlBundy написа:
                        Този трябва да го вкарат доживот
                        Абе хора вие луди ли сте кви сте?!?!?! Ако са му отказали спирачките на човека той какво е виновен???? Вярно можел е да засили камйона в някое дере, дърво или каквото и да е там само да не е в колите, но на вас случвало ли ви се е такова нещо....?!?!?! Човека кой знае как се е стреснал и надали изобщо е можел да мисли какво става... Така че като ви се случи тогава говорете за доживотни и незнам си още какво!
                        Да кара със съобразена скорост, а не тъпънарите да карат камиони със 120 представете си каква машина за убиване е камион със 120 и отказали спирачки
                        Fiat Punto 1.1 Petrol year 95

                        Коментар


                          #42
                          Колегата Stilo е много прав! Наистина този сценарии не се ли повтаря от Бяла? Неизправен претоварен камион, летящ с неразумна убийствена скорост?Но като теглим черата, поне 75% от вината според мен е на Държавата и Политиците, които НИЩО не правят за да предотвратят т.нар. ’война по пътищата’.Държатава - КАТПолитиците - Румен Фонтана и ко.

                          Коментар


                            #43
                            Tornado написа:
                            Айде сега пък икономисване на гориво.Запознат ли си ,че когато такъв голям автомобил спуска по наклон дори си помага с моторната спирачка да намаля скороста.Моторната спирачка от своя страна спира притока на гориво и затваря изпускателни колектори.Да не говорим ,че има и други видове спирачки на кардана.Телма с ел.бобинии ретардер с хидравлично масло.
                            Не съм запознат с машина от такъв калибър. Тук един стар тираджия ме информира, че такъв камион има три спирачни системи и е съгласен с твоята теза, но недоумява защо е спускал с изключена предавка. Такава е информацията.
                            Fiat Marea 1.8i 16V
                            Fiat Tipo 1.4i 8V
                            Fiat Punto 1.6i 8V
                            www.italauto-bg.net/forum/

                            Коментар


                              #44
                              Може би има и друга грешка от страна на шофиора, което до някъде обяснява и защо камиона не е бил на скорост. При спускане от тоя баир явно водача често е посягал към педала на спирачките което си е доста груба грешка и води до голяма консумация на въздух не е трябвало въобще да разчита на спирачки, а да се спуска на ниска предавка толкова ниска че съобразена с товара да не позволява на камиона да се нуждае от педала на спирачките. След като камиона се е засилвал а тои го е спирал със спирачките в един момент е останал"без въздух" и спирането с тях е било невъзможно, уплашен от създалата се ситуация е решил да мине на по ниска предавка но и това вече е невъзможно защото и съединителя (а на повечето камиони и скоростите) се превключват с въздух от същата система. Е това вече прави колата НУРС (неуправляем ракетен снаряд)
                              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                              Коментар


                                #45
                                Slavi_Lancia написа:
                                Може би има и друга грешка от страна на шофиора, което до някъде обяснява и защо камиона не е бил на скорост. При спускане от тоя баир явно водача често е посягал към педала на спирачките което си е доста груба грешка и води до голяма консумация на въздух не е трябвало въобще да разчита на спирачки, а да се спуска на ниска предавка толкова ниска че съобразена с товара да не позволява на камиона да се нуждае от педала на спирачките. След като камиона се е засилвал а тои го е спирал със спирачките в един момент е останал"без въздух" и спирането с тях е било невъзможно, уплашен от създалата се ситуация е решил да мине на по ниска предавка но и това вече е невъзможно защото и съединителя (а на повечето камиони и скоростите) се превключват с въздух от същата система. Е това вече прави колата НУРС (неуправляем ракетен снаряд)
                                Точно това е станало. Спирачките не ги е прегрял за първи път през този ден - това става следобяд, а до тогава не се знае още колко курса е направил. Точно така работят системите на камионите за въздуха и ако и някоя мембрана изпуска (много често явление) компресора не може да навакса да поддържа необходимото налягане в бутилките. Винаги трябва да са на макс. манометрите на таблото, за това са сложени там.
                                Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                                Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                                Коментар

                                Working...
                                X