Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гроздето било кисело!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гроздето било кисело!

    Подсказано от dieselBG.comhttp://news.automedia.bg/read/1195.html
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    #2
    Отдавна предизвестеното бъдеще на дизела

    Коментар


      #3
      Бъдещето е в хибридното задвижване.
      BRAVA 1,4 12V
      Nissan Navara

      Коментар


        #4
        Наистина филтрите за твърди частици доста осъпяват дизеловите двигатели и новите норми за вредни емисии неминуемо ще повишат цената на возилото. Далеч над тези с бензинови двигатели. Аз също залагам на хибридните технологии, в които въртящият момент при ниски обороти е достатъчно голям, а икономията при постоянна средно-висока скорост е значителна. При хибридните двигатели моментът от повишен разход при внезапните ускорения се "убива" от моменталното включване на електрическата тяга. Но все пак смятам че Honda имат по-добрия хибрид при модела Insight.

        Коментар


          #5
          maiden написа:
          Отдавна предизвестеното бъдеще на дизела
          За мен това бе по-важното:"Според някои мнения на хора от бранша, най-големият японски автомобилен производител вече е изостанал доста в тази област спрямо конкурентите си и това е причината за взетото решение"Иначе слуховете за предизвестената смърт на "дизелите" са силно ПРЕУВЕЛИЧЕНИ"!!! Така поне смята цяла Европа де!
          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

          Коментар


            #6
            Както вече съм писал нееднократно, бъдещето е в двигателите (дизелови, Ото, турбини и каквито се сетите) но работещи на биогорива, произведени от възобновяеми източници. Разликата между възобновяемите и изкопаемите източници на горива е принципна и се състои в това, че въглеродният диоксид, който изкопаемите горива отделят се прибавя към този в атмосферата, а въглеродният диоксид, който био-горивата отделят е винаги по-малък (или равен) на този, който растенията са взели от атмосферата.В този случай, нормите за замърсяване с въглероден диоксид вече не важат. Колкото и да отделя един двигател на био гориво, баланса винаги е нула - количеството въглерод в атмосферата остава постоянно.Юридическите екологични норми не се съобразяват с този факт, но при по-широкото навлизане на био горивата, очевидно ще бъдат актуализирани.Остава биолозите и генетиците да си седнат на задниците и да измислят супер продуктивни сортове рапица. За добиване на биогорива, нормите за генно модифицираните растения не важат, така че очаквайте интересни новости.Между другото, говори се, че във F1 ще въвеждат дизелови турбо мотори, когато се отмени забраната за разработване на двигатели.Хибридите са безперспективни в средно и дългосрочен аспект, защото са твърде сложни за предимствата, които имат.
            Fiat Ritmo 105TC
            1600cc 105к.с.

            Коментар

            Working...
            X