Колеги, интересно ми е какви са двигателите на Икарус-ите, червените от градския травспорт?Чувал съм разни апокрифни слова за дизел на метан, 150кс...3000 куб.см. Дори за бензин-боксер -300кс. Нещо не вярвам.Някой има ли информация за тях?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Двигателите на Икарус?
Collapse
X
-
Защо не те двигателите си остават същите само уредбата им поставят.http://www.remixbg.com/htmDocs/Offer...nomyMD.htmНе мога да повярвам ,че и форум има и се дискутира чистотата и вида на автобусите по различните маршрути.http://forum.gtsofia.info/index.php?act=idxFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Като се върне бащата от работа, ще го питам, защото той ги зареждаше с метан след пенсията.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Някои, не всички от червените Икаруси са с двигатели RABA D10 Turbo, мисля че са и на метан-дизел, ако се загледате ще видите бутилките, които са поставени на покрива им. http://ru.wikipedia.org/wiki/IkarusFiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
Търси се..
Коментар
-
Излиза че двигателите им са 250кс. Дизел? http://gortransport.kharkov.ua/routes/ps.php?ps_id=92 По-новите даже са по 300кс...Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Темата ми стана интересна, вижте какво намерих:http://www.tak.ee/eng/rolling/history.html142 киловата, 193 коня излизат.
Коментар
-
В Пловдив още кретат няколко такива антики А като си ги спомня отпреди 20 години как се превръщаха в човешки консерви Вървяха на сикиме, ама бяха новички Сега се сетих нещо смешно Малко преди 10-и или малко след (ноември де) в Пловдив бяха докарали два чисто нови съчленени Икаруса - жълти! Густо отсякъде, може би бяха последните нови машини на Градския транспорт до 1999 година. Движеха по линии 1 и 27 Бяха с найлони по седалките А шоферите повтаряха дни наред по микрофоня "Граждани не късайте найлоните! Пазете автобуса!!! Той е ваш!!!" А хората се спукваха от бъзик и смях... В някой от по-старите Чавдари (любимите ми с мотор до шофьора) този лозУнг висеше на табела до водача, а по-късно това място беше заето от Саманта Фокс, Бобан, Весна, орк. Кристал и други подобни лелеееее, бахти времената!!! После пуснаха и Ламбадата... майкооооооо, варени дънки от Турция и маратонки Крос Тоя живот ние ли сме го живели или само сме били свидетели...???Да видят младите, какво си слагаха шоферите вместо сенник
Коментар
-
@kiler_4o: в софия има повече икаруси и са ги тунинговали Според ей този сайт: http://buszok.freeweb.hu/tipusok.htmДвигателите са няколко модела (все дизели):Rába D2156 HM6U - 141 kW @ 2100/minRába D10 UTSLL 160 - 160kWRába D10 UTSLL 190 - 190 kWИ като опция - DAF GS, MAN 0826, MAN 2866, Mercedes OM-447Има и пълни характеристика на Rába двигателите. Не е сигурно обаче тези в България дали не са им сменени двигателите.
Коментар
-
Значи моторите са 30% дизел и 70% метан. На ниски обороти работи на дизел, при подаване на газ започва да вкарва метан.А той по принцип метана си пуши, обаче пушекът е доста лек. Има много водни изпарения в него.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар