Абе тя връзката я има - но по скоро би трябвало да се тревожите за друго - за акумулаторчетата си. Щото като вървят многото консуматори да не мислите че този акумулатор зарежда - той алтернатора все пак не с безкраен капацитет и когато има голямо потребление - всичкия генериран ток от него отива там. От там нататък системното недозареждане на акумулатора - води до по-бързото му скапване.
Консумацията на фаровете е примерно 120W/12V = 10A, Още 10А за запалването и другите консуматори - стават 20А. При 55А генератор, няма причина да се смята, че акумулатора не се зарежда.Откакто съм взел колата, фаровете ми винаги са светнати и не съм забелязал да ми се скапва акумулатора, нито да се разрежда.
То запалването не е от генератора ., но все пак не съм убеден че тока е достатъчен .................
То запалването не е от генератора ., но все пак не съм убеден че тока е достатъчен .................
Че откъде другаде, ако не от генератора??? И тока е достатъчен, дори при празен ход - това е професионалното ми мнение, не изсмукано от пръстите.Хайде да направим и сметката за разхода - при движение с равномерна скорост по шосе, двигателят на колата работи примерно на 5kW мощност. Ако лампите на фаровете са 0.12kW, то разхода ще се повиши примерно с 0.12/5 = 2.5% - нещо, което мога да преживея без особенни трудности. И това е завишена стойност, защото мощността на двигателя сигурно е повече от 5kW при каране извънградско.
Коментар