...преди малко писах в една друга тема за дискриминацията, че е безмисленно да вдигам патардия за една умряла кауза....този случай обаче е фрапиращ и не само че ще задействам въпроса, но и моля за помощ Киро и други колеги от форума, които биха могли да ми съдействат със съвети КЪДЕ и към КОГО да се обърна с проблема, описан по-долу...:преди няколко дни, в офиса ни във Варна идва агент на Вивател с промоционално предложение към / както се изрази той / - скъпите ни клиенти, юридически лица. Предложението се състоеше в сключване на договор за четири карти с период на договора от две години и за всяка карта, получаване на мобилен телефон. Сканирах брошурката, която ми дадоха и съм я поместил по-долу......В интерес на истината много се зарадвах на агента, тъй като наистина планувах да взема фирмени карти и общо взето последните седмици се заслушвах в разни там реклами и прочее..........Дойде днес човека в офиса, след като бях подготвил вече фирмените документи и написахме заедно предварителният договор. Възникна лек дебат относно това кога ще дойдат картите с телефоните, защото на мен ми се искаше да дойдат до утре, за да мога да ги раздам на хората и съответно да отразим по-бързо промените в сайта. Нарочно ви казвам това, като искам да наблегна на факта, че агента размишляваше и въртеше телефони за да се уточни с колегите си за колко време биха донесли картите и телефоните.........тръгна си човека и каза, че към 17-17.30 ще дойде с готовият договор и по възможност с картите и съответно телефоните. Някъде към 16.00 ми звънна и ме помоли да сканирам последна фактура фирмена, която имам, защото нещо там от какъв отдел искали.......общо взето не им обърнах внимание. Сканирах последната фактура от Мтел и заедно с касовата бележка им я пуснах по факса......преди малко човека се обади и каза, че договора е готов, но, забележете:...ще си получите четирите телефона едва когато платите три месечни фактури, т.е. след три месеца, или авансово плащане от седемстотин и колко лева........
...шок от всякъде....разбира се, не съм умрял за договора, телефоните и картите на Вивател, но смятам, че откровенно тези хора, или по-скоро фирма, буквално се изгавриха с мен...да не говорим, че промоциите, които правят, брошурките им, усведомяването, относно услуги, които предлагат, са абсолютно подвеждащи, некоректни, унижаващи крайният потребител и най-вече принизяващи юридическите си клиенти......смятам това за абсолютно недопустимо, шантав и откачен съм до толкова, че да разгоня фамилиите на тези хора......да не говорим, че ми се случва за втори път...навремето, когато стартираха, исках да си взема карта, тогава обаче на мое лично име...поискаха ми 150 лв. депозит, с който ми обясниха, че ще се възстановява чрез изговорените минути и прочее...Нарочно ви сканирам брошурката, за да видите и най-вече ми кажете, дали случайно не съм пропуснал някъде тази удивителна подробност - кога се дават телефоните.Също така искам да отбележа, че кредитното досие в най-общ смисъл на фирмата е перфектно, анй-малкото защото е създадена м.02/2007 и няма абсолютно никакви задължения.Моля да ми помогнете/насочите към кого да се обърна, какво да направя, като огромната ми молба към вас е да гледате на темата абсолютно сериозно.......ще им разгоня фамилията.......ако трябва, ще висна и пред телевизиите, но тази дисриминация мисля че е немислима и не може да продължава повече по този начин.....
![Shocked](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_eek.gif)
Коментар