Според мен, както един колега написа по нагоре, така колата харчи повече всяко запалване наново според мен харчи повече бензин. А и новите коли трябва да се чака да си разчете кода и то това запалване не става за 1 сек! Има нови технологий според мен колата почти не харчи ако работи на място.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гасите ли колата на светофар
Collapse
X
-
Аз някога, някъде бях чул... че има файда само ако гасенето е за 1:30 - 2 минути +.Но не съм се интересувал много по-въпроса. Гасил съм на задръствания.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Моята не чака да я гася - сама си гасне, особено ако още не е добре загряла А иначе незнам как е при вас, но в Ямбол на всички светофари отдавна има броячи. Мисля че почти навсякъде има вече, поне със сигурност знам за Пловдив, Стара Загора - там за пръв път видях такова нещо, Варна (не на всички светофари има там), Бургас, в София съм виждал на много светофари, но не съм сигурен дали на всички има. Та мисълта ми беше , че ако наистина остават повече от 60 секунди до зеленото, по-може да има смисъл от гасене. Въпреки, че ако направите една сметка - за минута ще спестите около 15-20 грама бензин, с които ще минете около 200 метра... Е, ако са 10 светофара...
Коментар
-
Според мен няма икономия от гасене на светофар, няма смисъл... ако си в голямо задръстване, причинено от катастрофа и се очаква 10-20-30... минути престой - може... но пък през зимата - това означава да умреш от студ... Отделно, че старата дизеларка зимата палеше само на буксир - как да я изгася - после няма да мога да продължа
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар