Не ми се коментира ...http://www.netinfo.bg/?tid=40&oid=1091911
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Румъния пак ни изпревари
Collapse
X
-
еее с тия пари си е половин италянка за 4000 има браво пунто.....интересна идея..ма те наще ако са искали да направят нещо за тия дето са на газ да им отмалят нещо ама нали пари да лапат само та надай се да дадат даром....Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части
-
Това, че Румъния ни изпреварва, аз го знаех още през 90-те години на миналият век. Само че по отношение на Румъния, в България винаги се е водил черен PR и анти-пропаганда. Това си е истината.А за тука ще видите такова нещо на кукуво лято. Защо да ви дават парички, като могат да си ги лапнат сами.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Ееее, чакайте сега. Тука не става дума да си дадеш колата отпреди 95-та, те да ти дадат пари да си вземеш 98-ма да речем (каквото усещам е разбрал насти). Връщаш колата и пазариш нова от магазина. Което ако не се лъжа в България го правят Шкода. Връщаш старата и ти отбиват 1000лв от новата, нещо такова. Иначе досега нашите да са направили сума фиктивни продажби в Румъния на москвичи и лади и хоп една регистрация ръмунска и опаааа - парите в джоба. Ама не става така.
Коментар
-
Да .. Шкода ... ама колата струва 20 000, те ти я пускат на 25 000, свалят ти 1000 лв заради бръкмата и ти си щастлив, че си взел колата за 24 000. И като поискаш отстъпка - няма заради тези 1000 лв. А ако отидеш в някоя фирма и поискаш отстъпка - почти винаги дават .. и като и държавата ти даде 1000 евро и колата става на много добра цена. И много хора ще се замислят за нова. Отделно данъчните облекчения за нови коли прави покупката на нова кола просто супер лесно и евтино.Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos
Коментар
-
Аз не споря с вас. Просто вкарвам и друга гледна точка. Не мисля че подобно облекчение ще накара масовия българин да затърчи към магазините за нова кола. За много българи, всъщност за болшинството българи това дали една кола ще е 20 или 25к няма голяма разлика. Лично моето мнение е, че решението не е в пари на ръка за върнати стари коли, или отстъпки при връщам старо/купувам ново. Държавната политика трябва да облекчи налозите за нови, икономични и екологични коли. Застрахователите трябва да си диференцират тарифите според годините на колата, шофьорското минало на шофьора и екологичноста на колата. Минаването на ГТП трябва да е изпитание за всеки автомобил, а не двайсетачка в джоба на верния монтьор. Държавата да спонсорира не при връщане на стария автомобил отпреди 95-та, а подмяната на 5 годишен с нов например. За да започне българина да гледа на старата кола като на бреме, а не като на приемлив вариант в очакване на по-добри дни.
Коментар
-
Още преди 3-4 години Тойота даваше 2000лв за стара кола. Даже билборда им беше един запален трабант и въпроса "2000лв за това?" или нещо подобно. Един познат си Авенсис(от старите) с такава отсъпка. Върна им един москвич дето му бяха останали само ламарините. Всичко друго - стъкла, тапицерии, фарове и т.н ги беше продал преди това. И му я приеха и извадиха 2000лв.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар