Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

История с акумулатор.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    История с акумулатор.

    Тази вечер отново се сблъсках с акумулаторен проблем.Отново жената ме накара да се сблъсквам с някакви странни истории - как за 2 години 2 пъти и се случва да се счупи акумулатора по супер странен начин! За миналия път има историята във форума, за този сега ще го опиша, да ми кажете това на какво прилича.Та тръгваме да се разходим, след вчерашните дъждове. Качваме се и тя подава на контакт. Нищо не се случва освен едно странно жужене в двигателното отделение.Слизам, карам пак да подаде контакт - локализирам проблема - модула за управление на нагревателните свещи.Мятам едно око на акумулатора - свети зелено - има ток на макс. Разглабям, за да стигна до модула откачам го и пак. Контакт - всичко светва този път ама едвам едвам. Хмм странно. Свалям акумулатора - клемите. Почистване, шкурка, течности и т.н. Същото и с клемите на жиците. Закачам ги сигурен, че ще работи. Контакт - историята се повтаря.Всичко ми изглежда вече на проблем в масата. Преглеждам масата към купето - закачена на рога до акумулатора - перфектна, ама кабела продължава надолу, под стойката на акумулатора. Махам стойката - проверявам нататък - всичко перфектно.Принудих се да си взема и мултицета.Меря напрежение на акумулатора - 12.6в - перфектно - викам супер - някъде маса няма.Докато в един хубав момент - контакт - напрежението спада на 6в !!!И така. Има консумация лека - 8в, маха се консумацията - 12.6в, консумация - 8в, няма консумация - всичко както си е по книгите.Накрая откачам тотално акумулатора меря напрежение - 12.6в Залепвам му съвсем на бързо клемите спада на 9в. Веднага махам клемите стои на 9в някъде около 5 секунди и на 6-тата секунда 12.6в Та така локализирах проблема - АКУМУЛАТОР.Няма такова въртене и проблеми, където ми направи това чудо.Единствено си го обяснявам с някоя отлепена клетка ама пък 12.6в Акумулатора беше нов с колата - значи на 6 месеца.Сега купих нов акумулатор Бош 75Ач и работата се оправи.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    #2
    Ех спомням си едно време когато баща ми караше зелената шкода 100S акумулатора бе от ония черните заляти със смола отгоре не си знаеше годините и така си я продаде с него.Сега заложих на EXIDE и не знам до кога няма да имам проблеми.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Като знам какви ментета има по магазините предпочитам да си взема български .... поне знам, че е боклук и не е скъп. А пък ако имам късмет може и три години да изкара ....
      FIAT Punto 55 S
      FIAT Doblo 1.3 Multijet

      Коментар


        #4
        g0g40 написа:
        Като знам какви ментета има по магазините предпочитам да си взема български .... поне знам, че е боклук и не е скъп. А пък ако имам късмет може и три години да изкара ....
        Лъжеш се доста ако си мислиш, че Искра или Старт са боклуци.Много по-вероятно е да попаднеш на Бош менте...
        N.Y. State of Mind

        Коментар


          #5
          моя който ми го дадоха с колата беше Варта и го свалиха от зарядното - викам си при първа възможност ще го разкарам. Но се завъртяха някак си нещата, мина време, акумулатора работи като пушка и все отлагах смяната. Един ден се случи следното - малко след като запалих колата и без да искам на първа отпуснах съединителя като си мислех че колата е на свободна и тя просто подскочи и изгасна. Правя опит да запали - нищо, просто виждаш как всичко което свети умира и гасне при опит да завърти стартера. Викам си това му беше на акомулатора. После се сетих да му проверя клетките и видях че най-крайните са празни (пресъхнали), а съседните до тях на половина пълни и само тази дето е горе-долу в средата беше почти пълна. Бях забравил 2 години да го поглеждам и горкия пресъхнал. Налях му дестилирана вода и след 5 мин. правя опит да запали и никакви проблеми, все едно е нов, направо си възкръсна След 1 година почна да прави странни мизерии - давам на контакт, след това завъртам ключа да запали и всичко умира и без да пускам ключа (задържам го в положението да запали) след 2-3 секунди всичко се съживява и двигателя завърта Една сутрин пред блока просто отказа да запали - поне 30 мин. го мъчих, че даже и беше загрял за това време, явно вече му беше време и си взех нов за съжаление новия не е Варта, даже е необслужваем, да видиме колко време ще изкара - ако издържи поне 4 години и съответно над 100 000 - 120 000 км го признавам, но ако не издържи толкова тогава следващия ще е пак Варта
          Audi 1.8S златен талон

          Коментар


            #6
            Карал съм Лада с български акомулатор цели 8 г.
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар


              #7
              Моят е МонБат. И работи супер. Падал ми е 1 път тази година но бях останил колата без да я карам за около месец, преди това я бях карал само на къси дистанции...мисля че е нормално.Преди влеме бащата имаше проблеми с Москивича...Алеко. Беше с един МонБат, брей падаше всеки ден, нов акумулатор и всичко...оказа се че алтернатора е аут, но скапа и акумулатора и то бая бързо. Затова се наложи да търсим друг и взехме една Варта. Брей, бая скъп излезе и изкара...точно 6 месеца. Без консумация, без проблеми с алтернатора. Направо да те хване яд. Сега седи в мазето щото не е преживян още като загуба Все още може да се пали с него, за някоя малка кола..А москвича получи един огромен Бош, мисля че е за по-големи коли, щото не се побираше в стандартното място. Е така си отиде, но с перфектна искра, алтернатор и прочее. Сигурно преди 5-6 години беше.Не мисля че българските са кофти, особено за малолитражки.
              Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
              Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

              Коментар


                #8
                Re: История с акумулатор.

                BO написа:
                Тази вечер отново се сблъсках с акумулаторен проблем.
                Коронен номер...Всичките ми акумулатори за приключвали жизнения си път именно по този начин.И то винаги на втората година или на първата, когато гаранцията беше 1 година.Прекалено редовно за да бъде случайно.Проблема е в влошена връзка / лош контакт между клетките.Като няма консумация - напрежението е ОК, гъстотата - идеална.Щом се появи консумация, става това, което ти описваш.То е ясно че можеш да попаднеш и на Бош с проблем.Аз обаче предпочетох да поема този риск, пред ясното бъдеще след втората година Не отричам достойнството на българското производство като цяло, обаче:никога повече БГ акумулатор!
                I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                Коментар

                Working...
                X