Колеги, както знаете скоро си продадох колата и обикалям сега да си търся нова за купуване.Като причината беше да я продам задължително, че искам да бъде с 2.4ЖТД двигател. Вярно при Стило няма, но ако има супер хубава оферта за много малко пари и него бих си взел.Та конкретния въпрос ми е да сравним обслужването - на тези въпросни автомобили като цяло.Та главното сравнение искам да стане между Либра и 156-цата. Като гледам цените и доста ровене, стигам до заключение, че 156-цата е най-скъпа за поддръжка. Стигам до заключение, че дори е направо на двойна цена.Главно идва от повечето части, които има в окачването - там гледам като цяло, поради силната амортизация на старите екземпляри.Та примерно ако предните 4 носача на 156-та са около 800лв, то при Либрата и Стилото (два броя) са за около 300лв.Не мога да твърдя, че тази е крайната цена, но от четенето стигам до това заключение.Наистина ли е такава разликата, да попитам хора, които са се сблъсквали с дадените автомобили?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Либра/156 -> съвет
Collapse
X
-
Колеги, защо така никой не иска да отговори?Може би няма някой наясно с въпроса.Както и да е. Сега видях една Либра на доста хубава цена.Това ми е много странно, защото дизайна на Либрата не ме хваща така, както на 156-цата.Но за сметка на това Либрата има доста повече глезотийки, за разлика от 156-цата. - Сензор за дъжд, двузонов климатроник, бленда на огледалата, прибиращи огледала, навигация, ГСМ.Само тези екстри в повече мисля, че си заслужават, за същите пари, та даже и по-евтино.Вие какво ще кажете по темата. Даже като гледам частите по окачването, Либрата излиза по-евтина за поддръжкаA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
-
Не съм запознат с Либрата, но както ти каза 156-цата е с доста скъпо окачване. Моят съвет е да прецениш коя кола е в по-добро техн. състояние и нея да вземеш, няма да сбъркаш. А "Алфа се купува със сърце, а не с разум" УспехBMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Според мен Либрата е доста по добра, красива отвътре, и евтина в поддръжката.Отвън 156-цата е доста по красив, но това с красотата си е доста нясно, пред вид различните хора и вкусове. Все пак Ако не смяташ Либрата за грозна отвън мисля че ще е по-евтината кола за поддръжка. Имай напред вид, че Либрата е по-малка от 156. Затова е и разликата във по-скъпото окачване на 156, то е подобно като на Капата. Все пак лично според мен Либрата печели по много показатели, не е само по евтината поддръжка, имат си и заводска навигация, както и доста повече екстри които подхождат на една лимузина, докато 156 е доста спортно изглеждаща, както отвън така и отвътре. Освен това 156 е малко тясна вътре, колкото и голяма да изглежда отвън. Мисля, че окачяването на Либрата е на базата на Типо, което е доста лесно и евтино за поддръжка.Това от менСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Не знам, защо споменавате "Стило" тук и го сравнявате с "Либра"/"156" - то отвътре изглежда много евтино и обикновено на фона на по-големите си братовчеди, а отвън само тривратото има вид на кола Наистина трябва да е с много изгодна цена "Стило", за да си заслужава покупката, а и съм забелязал е, че конкретно в България се внасят някакви много опоскани екземпляри с екстри като за такси Аз лично бих избрал "Либра", защото и тя с едни хубави големи джанти става не по-малко красива от "156", а е по-луксозна
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар