Това за предаването "Това го знае всеки първокласник" ли е, или се бъзикаш?
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Ще ви отворя по темата - определя се точно от това което сипеш първо ... ако сипеш нафта - при свещите се получава химична реакция, която от своя страна разтапя метала и другите елементи и по този начин те стават "Подгревателни" свещи. Ако сипеш бензин - свещите си остават във формата и да сипваш нафта после - никаква разлика, защото бензина действа като спирачка за химичните реакции ... Просто ще спре да работи, вместо да смени начина си на действие ... Общо взето това е главната разлика в първото палене, после другите работи са дребни - когато помпата засмуче горивото, тя в зависимост от типа на двигателя тя може да стане просто "подкачваща", а от това колко октанов бензин сложиш - може да се появи страничен ефект - поява на елементи, известни в сервизите като "дюзи" - те са основния проблем, който се открива при първото палене, защото след известно количество годинки правят проблеми (в някои случаи) ... Ако пък колата е на природен газ и не се кара на познатото ни гориво бензин - получава се друга реакция, която пък запушва тези дюзи ... ако първото гориво е нафта - двигателя се затлачва и затова няма от къде да излизат газове и т н и компресията става по-голяма, от колкото на бензина ... а ако купите хубав бензин (или нафта) по някой път се получава много вдигащо конете явление, което е познато като турбо ... няма да обяснявам и за него, защото много стана ... толкова глупости на едно място не съм писал :DАз съм си фен на бензина - никой не може да ме убеди, че нафтата е по-добра, защото единствено КПД-то и е по-добро, ама динамиката на бензина, звука и т н - нищо не може да се сравни с тях Или звука на три цилиндъра работещи неравномерно, с добавка миризмата на изгорял бензин с двутактово масло - това е истината
Много озадачаваща тема Приемам я като упражнение по небивалици, което е добре, аз обичам небивалиците, поднесени с мярка и чувство за хумор. Нали помните едни готини вицове-тъпизми за летящи крокодилчета и други такива... Та в този дух ще ви подшушна, че ако сте особено упорити и постепенно с много тренировки научите бензиновия двигател да хапва по малко дизел, накрая ще стане дизелов . А сега сядам да гледам ЦСКА - Омония. Успех, армейци !
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Re: Какво определя една кола да е бензинова или дизелова
soulkeeper написа:
Колеги днес се замислих, какво е това което определя дали колата ще е дизел или бензин. Мислих си за това че според това което се сипе първо .
Според мене е въпрос на прощъпалник Сглобяват ги и като му дойде ред за избор на двигател, купето го питат , само прави първи заврътки на колелата и за квото първо се хване! Yellow_Flash_Colorz_PDT_07
Ще ви отворя по темата - определя се точно от това което сипеш първо ... ако сипеш нафта - при свещите се получава химична реакция, която от своя страна разтапя метала и другите елементи и по този начин те стават "Подгревателни" свещи. Ако сипеш бензин - свещите си остават във формата и да сипваш нафта после - никаква разлика, защото бензина действа като спирачка за химичните реакции ... Просто ще спре да работи, вместо да смени начина си на действие ... Общо взето това е главната разлика в първото палене, после другите работи са дребни - когато помпата засмуче горивото, тя в зависимост от типа на двигателя тя може да стане просто "подкачваща", а от това колко октанов бензин сложиш - може да се появи страничен ефект - поява на елементи, известни в сервизите като "дюзи" - те са основния проблем, който се открива при първото палене, защото след известно количество годинки правят проблеми (в някои случаи) ... Ако пък колата е на природен газ и не се кара на познатото ни гориво бензин - получава се друга реакция, която пък запушва тези дюзи ... ако първото гориво е нафта - двигателя се затлачва и затова няма от къде да излизат газове и т н и компресията става по-голяма, от колкото на бензина ... а ако купите хубав бензин (или нафта) по някой път се получава много вдигащо конете явление, което е познато като турбо ... няма да обяснявам и за него, защото много стана ... толкова глупости на едно място не съм писал :DАз съм си фен на бензина - никой не може да ме убеди, че нафтата е по-добра, защото единствено КПД-то и е по-добро, ама динамиката на бензина, звука и т н - нищо не може да се сравни с тях Или звука на три цилиндъра работещи неравномерно, с добавка миризмата на изгорял бензин с двутактово масло - това е истината
Аааа! Това трябва да се патентова! Някой разбира ли от танкове? Аз лично - нищо, но чувах за някакви с двигатели които горят всякякъв род петролни продукти, има ли такова нещо? Та ако е така то колите ни по горепосочения принцип са си чиста проба танкчета.
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Аааа! Това трябва да се патентова! Някой разбира ли от танкове? Аз лично - нищо, но чувах за някакви с двигатели които горят всякякъв род петролни продукти, има ли такова нещо? Та ако е така то колите ни по горепосочения принцип са си чиста проба танкчета.
Ами, руския Т-72 е с такъв двигател - каквото му сложиш с това върви, може и със спирт.
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Аааа! Това трябва да се патентова! Някой разбира ли от танкове? Аз лично - нищо, но чувах за някакви с двигатели които горят всякякъв род петролни продукти, има ли такова нещо? Та ако е така то колите ни по горепосочения принцип са си чиста проба танкчета.
Ами, руския Т-72 е с такъв двигател - каквото му сложиш с това върви, може и със спирт.
Ако се сложи спирт , при хубавия разход на Т-72 , след танка ще се движи поне 1 отделение от мнооооого щастливи войници дишащи с пълни гърди от ауспусите
Коментар