Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Чудя се на акъла на част от продавачите на коли втора ръка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    BEX---GT написа:
    аз също се дразня, когато на таралясник му се исктат много пари, например на 99% от колите на Горубляне, които са също 99% внос от Дупница!!!
    Е, не всички коли от Горублqне са трошки, поне моqта не е. Вече две години и половина не съм пипал почти нищо - имам сменена скоростна кутиq, но така q взех колата.Мойех да си q карам и така, но не работеше километража и не знаех колко километра съм минал. Разход - 200лв.Другото е капачка на разширителниq съд за 4 лв.Това е за това време, мислq че е добре.Другото са консумативи и не ги смqтам.п.с. Те и за скоростната кутиq ме бъзикаха, че била консуматив при Фиат.
    Ex Fiat 126P
    Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
    Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
    Alfa Romeo 147 1.6 TS
    Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

    Коментар


      #17
      e, има и добри коли, въпроса е, че са надути цените там, иначе и аз имам приятел, който за 80000км не е пипнал нищо важно по сеат кордоба, а наистина кара брутално
      A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
      e30 forever!

      Коментар


        #18
        kkp написа:
        За доказателствата дето толкова говорите - бих повярвал само ако човека ми е приятел. Ако е само познат - пак не бих му се доверил на "доказателствата".Случка от преди няколко месеца: с приятел обикаляме Горубляне, като едно от неговите задължителни изисквания бе сервизна книжка. Хареса една кола ... разгледа ... и попита за книжкатааа - човека му се изсмя отсреща и му каза, че сервизните книжки са 99% ментета, и че ако толко настоява за сервизна книжка на другия ден ще има книжка с каквито иска прегледи и т.н. ... човека изобщо не се церемонеше и му го каза в очите. С две думи - доказателства за сменени чарколяци в БГ - не се приемат! Да не говорим, че за мен кола със сменени 1000 неща по нея за една две години не е плюс а Огромен минус и такава кола аз не бих взел. Моето мнение е, че една кола когато се чупи много ... тя продължава да се чупи. Така че, изброявайте какво сте сменили като същевременно сваляте цената на колата и шансовете за продажба ги имате. Дори да оставите цената същата - шансовете намаляват. Ако все пак решите да вдигате цената, то това означава че търсите купувач балък. Не че ги няма - има ги, но не мисля че е правилно.
        А според теб има ли 10 годишна кола (фиат) който не се е чупил и не му е сменявано нищо. И нз защо би предпочел кола която не е правена, може би искаш да се счупи докато е твоя и ти да набиеш 1 -2 бона да я правиш. И по твойта логика излиза че кола на която са сменявани мн неща ще продължава да се чупи, а кола която не е правена вечно ще си е здрава. Според мене по-добре си купи направена кола, а не после ти да я правиш.
        Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

        Коментар


          #19
          BEX---GT написа:
          e, има и добри коли, въпроса е, че са надути цените там, иначе и аз имам приятел, който за 80000км не е пипнал нищо важно по сеат кордоба, а наистина кара брутално
          А за мобиле да не говорим за цените.Инфото за автомобила изобщо не му вярвайте защото повечето от продавачите не знаят какво има автомобила.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #20
            westdogg написа:
            kkp написа:
            За доказателствата дето толкова говорите - бих повярвал само ако човека ми е приятел. Ако е само познат - пак не бих му се доверил на "доказателствата".Случка от преди няколко месеца: с приятел обикаляме Горубляне, като едно от неговите задължителни изисквания бе сервизна книжка. Хареса една кола ... разгледа ... и попита за книжкатааа - човека му се изсмя отсреща и му каза, че сервизните книжки са 99% ментета, и че ако толко настоява за сервизна книжка на другия ден ще има книжка с каквито иска прегледи и т.н. ... човека изобщо не се церемонеше и му го каза в очите. С две думи - доказателства за сменени чарколяци в БГ - не се приемат! Да не говорим, че за мен кола със сменени 1000 неща по нея за една две години не е плюс а Огромен минус и такава кола аз не бих взел. Моето мнение е, че една кола когато се чупи много ... тя продължава да се чупи. Така че, изброявайте какво сте сменили като същевременно сваляте цената на колата и шансовете за продажба ги имате. Дори да оставите цената същата - шансовете намаляват. Ако все пак решите да вдигате цената, то това означава че търсите купувач балък. Не че ги няма - има ги, но не мисля че е правилно.
            А според теб има ли 10 годишна кола (фиат) който не се е чупил и не му е сменявано нищо. И нз защо би предпочел кола която не е правена, може би искаш да се счупи докато е твоя и ти да набиеш 1 -2 бона да я правиш. И по твойта логика излиза че кола на която са сменявани мн неща ще продължава да се чупи, а кола която не е правена вечно ще си е здрава. Според мене по-добре си купи направена кола, а не после ти да я правиш.
            не си прав
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар

            Working...
            X