Тук ще се наприказваме, ще се аргументираме, ще се напишем на воля и защитим своя "любим" вид двигател, било той бензинов или дизелов.Искам да изказваме мненията тук с уважение към другите, защото както поражда отначало заглавието, неимоверно ще доведе до спорове, които трябва да са в рамките на доброто, колегиално отношение :P Като за начало защо заставам твърдо зад дизеловия двигател...1- По здрав2- По икономичен3- Новите технологии доведоха до незначителна разлика във вървенето - дори и повече в някои отношения, което за мен е много добре4- Турбо? - естествено че ДА. Това, че бензиновите събратя не го слагат, защо? ЕСТЕСТВЕНО, че ако го слагаха, тогава нямаше да има кола харчеща под 10-12 литра градско, и тогава само супер феновете с много пари биха си купили бензин.Минус, който мога да посоча1- Твърдата работа - ама на фона на останалото това за МЕН си е направо предимство - ВЕЧЕ - звука направо ми пълни сърцето, за разлика, когато бях преди от другата "вяра" и гледах по друг начин на нещата...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дизел VS Бензин (спам тема) :)
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Явор Митев
...карах дизелов автомобил и бях колкото доволен, толкова и огорчен....но като цяло, предпочитам бензиновият мотор...дизела ми трака много, рязък е при смяна на скоростите...но за сметка на това пък е икономичен...ако преди с дизелака идвах до София с около 25-30 лева, сега с Авео-то това става за около 50-60.....скоро тествах Шевролет Каптива за един ден - отново дизелов двигател...е трака си, не ми допадна. Ситроен Ц4 с дизелов двигател - същата работа...оставам привърженик на бензина.
Коментар
-
Авео написа:...карах дизелов автомобил и бях колкото доволен, толкова и огорчен....но като цяло, предпочитам бензиновият мотор...дизела ми трака много, рязък е при смяна на скоростите...но за сметка на това пък е икономичен...ако преди с дизелака идвах до София с около 25-30 лева, сега с Авео-то това става за около 50-60.....скоро тествах Шевролет Каптива за един ден - отново дизелов двигател...е трака си, не ми допадна. Ситроен Ц4 с дизелов двигател - същата работа...оставам привърженик на бензина.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
само мога да кажа че че на газ ми е по-ефтино,ако на дизел ми беше по ефтино ,щях да хваля дизелаа за това как върви не ме е грижа ,аз гледам да карам бавно ,в града повече от 60 не вдигам,на дълго също не съм състезател,градско ми гори 10лв на100км,за дизел това значи 5.37 литра на сто,еми не знам дизел дето да гори толкова или по- малко в града говоря за фият типо 1.4 карбуратор на газ за пловдив,да не говорим за това че и маслаото ми е по ефтино ,и сманата я правя на около 10 000,и ремонтите по газовата си ги правя сам(сам си я слагах също)че не се сещам колега с дизел сам да си оправи гнп например или дюзатака,сега въпроса бензин или дизел за мене е газ,а в бъдеще време метантова от ментипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
Заключвам темата защото се получават две идентични пуснати едновременно. Който иска да си копира мнението в другата - след което тази ще бъде изтрита или прехвърлена в коша.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар