Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ще се учат още бензиновите мотори...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    IN DIESEL VERITAShttp://www.deere.com/en_US/ProductCatalog/HO/servlet/com.deere.u90785.cce.productcatalog.view.servlets. ProdCatProduct?pNbr=9901M&tM=HO&link=enavНе са 5 конски сили от 800 кубика ,а цели 20 конски сили Между другото това чудо го видях да върви във вода като хората които бяха в него бяха до кръста във вода.Постигни го това със бензинов двигател.Разход на дизеловото Consumption (half load at avg. speed), U.S. gal./hr. (L/h) 0.25 (0.95)Разход на бензиновото Consumption (half load at avg. speed), U.S. gal./hr. (L/h) 0.6 (2.27)
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #92
      абе мислех да не пиша у тая тема, ма немога да се въздържа - ама просто ми е чудно как хората може да се кефят на 20 к.с. 0т 800 к/с (стига колегата да не се ебава с дизелите де...). are poznaite бензиновите МОТОРИ колко к.с. правят от 800 к/с? ше ви дам неколко йойкера:1) MV Augusta 850 к/с - 137 к.с.!2) и дали немаше и един фиат 500, с двг 900 к/с и 100 к.с. ....p.p. естествено дал сам примери само с италиански бензинки p.p.p. и въобще дизел
      "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
      (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

      Коментар


        #93
        charlie написа:
        абе мислех да не пиша у тая тема, ма немога да се въздържа - ама просто ми е чудно как хората може да се кефят на 20 к.с. 0т 800 к/с (стига колегата да не се ебава с дизелите де...). are poznaite бензиновите МОТОРИ колко к.с. правят от 800 к/с? ше ви дам неколко йойкера:1) MV Augusta 850 к/с - 137 к.с.!2) и дали немаше и един фиат 500, с двг 900 к/с и 100 к.с. ....p.p. естествено дал сам примери само с италиански бензинки p.p.p. и въобще дизел
        Изобщо разгледа ли линка за какви машини става върпос.И какво ми ги хвалиш тези самобръсначки със 137 к.с.при 15-16000 оборота които имат разход на гориво като автомобил.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #94
          vital написа:
          По принцип предпочитам дизела, например служебното пунто 1.3jtd "реже" от светофар чисто нови голфове 1.9tdi. Двигателя е страхотен. До 1750об има леко замисляне, но после "избухва" и се държи супер и по магистрала........Според мен всичко зависи от конкретните двигатели и целта на шофьорите. Между двигателите на фиат - 1.4 бензин и 1.3jtd избирам дизела, но между 1.4 16v и 1.3jtd ще се замисля по-сериозно. Пак казвам всичко зависи от конкретните двигатели.
          Хич не се и замислям...естествено че дизеларката. Мотора би трябвало да е доста по стабилен, бавнооборотен и следователно по-дълъг пробег без ядове.И аз карам бензин, при това на газ, но ако говорим за мотор без да се притесняваме, че не може да се сложи "газова/метанова" уредба с цел икономия, никога не бих се замислил. Революцията е и ще продължи в разработването на дизеловия мотор. При бензина всичко е ясно.... Да не говорим че дизеловия мотор вече нито е шумен нито пушещ, и факта че от 1,3 вече има 90 коня е достатъчен, а поради различния принцип на работа е и доста по-еластичен.Изобщо натам отиват нещата. Е преопдавателя ми по двигатели мисли че скоро ще има и революция в двутактовите двигатели. Там има двойно по-голям кпд, понеже има 2 хода по-малко от 4 тактовите, но май засега няма развитие.....е ще поживеем и ще видим. Иначе не се учудвайте защо някое загубено трабанче ви издухва на светофар, е на баира може и да пъпли на 1-ва, ама на старт са невероятно пъргави.
          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
          бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
          сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
          ИТАЛФЕСТ 2007

          Коментар


            #95
            Първо, ВО, аз лично спирам да коментирам автомобилните състезания, защото не се интересувам достатъчно, за да мога да споря с факти и е безсмислено да си смуча от пръстите разни глупости, само з да водим спор Факт е, че "Ауди" спечелиха "ЛьоМан" с дизел и точка по въпроса за състезанията.Второ, "Браво" 1.4 Турбо има и то в два варианта 120к.с. и 150к.с., както има два варианта и за 1.9 Мултиджет с идентични конски сили!И в двата сравнителни варианта (120<->120 / 150<->150), бензиновото е по-бързо с близо 1 секунда при ускрение до 100км/ч., има незначително мааалко по-висока максимална скорост, харчи едва 26% повече и струва едва 10% по-малко Както вече казах, аз за разликата в цената ще карам бензиновото някъде към 3 / ТРИ / години, преди ти с дизела да станеш на далавера от покупката на икономична кола, а през това време аз ще бъда и по-бърз от теб, при това с двигател 1.4 срещу 1.9 - ами ако и бензиновия двигател беше направен с обема на дизела?!Една причина ми посочи, аз лично да избера дизел??? Трето, изобщо не се хващам за турбото, затова и веднага направих сравнение на два възможно най-идентични автомобила Четвърто, тези "70% използвано гориво" не разбрах от къде ги намери и какво имаш предвид П.П.Феникс, това, че през 2007г. от 1.3 дизел се извличат 90к.с., ако го смяташ за революционно и е повод за гордост пред бензините, то замисли се за един автомобил на 25-30 години, който от бензинов двигател 1.3 с турбо е получил много близки стойности до уникално революционния дизел - "Уно Турбо"!!!Има ли място за сравнение в нещо между двете, като динамика, освен в разхода и икономията на дизела - няма и няма да има, защото това е единственото предимство на нафтата

            Коментар


              #96
              Абе какво ми се пънете тука с тия дизели - бегачки не мога да разбера!? Дизеловото гориво и респ. двигател от създаването си до преди няколко години, се ползваха преимуществено за товарни добичета с малки отклонения. За да се доближат дизелите до вървежа на бензина трябваше да бъдат вложени МИЛИАРДИ и да минат ГОДИНИ в разработки. И това ако е пригодно гориво - здраве му кажи... Ако в бензина бяха вложени тези ГОДИНИ разработки и МИЛИАРДИвложения - сега автомобилите нямаше да се движат по земята... ПАНЯТНА? И стига с тоя Льо Ман! Спечелили ВЕДНЪЖ - голяма работа! Убеден съм, че това няма да стане тенденция, камо ли пък традиция!А колко пъти бензинов двигател е печелил? И хайде стига с това провинциално и наследено от миналото мислене - видите лидвигателя имал по-голям ресурс и щял да изкара 1 000 000 000 км. Дреме ми на гъза! Докото се изчерпи тоя ресурс - ще се пенсионираш и ще си караш 30-40 годишния "високотехнологичен" таралясник. Освен това на мен ресурс от 500 000 км. ми стига - до такъв пробег един приятел докара една Панда и я продаде на "РЕАЛНИ" 220 000 км. Скоро ми каза, че още я вижда даразкарва баници, а я продаде преди 7-8г. Еле па да не отваряме дума за екология... И сега да не ми скочите с разните му там филтри за твърди частици и т.н. ГЛУПОСТИ - пълно заблуждение! Ето защо, аз избирам и ВИНАГИ ще избирам пропан-бутана, а в бъдещ може би и метана! ВЪРВЯЩО, ЕВТИНО И ЧИСТО!
              VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
              VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
              VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
              VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
              Нека Силата на бъде с Нас...

              Коментар


                #97
                kiro_of_the_day написа:
                Абе какво ми се пънете тука с тия дизели - бегачки не мога да разбера!? Дизеловото гориво и респ. двигател от създаването си до преди няколко години, се ползваха преимуществено за товарни добичета с малки отклонения. За да се доближат дизелите до вървежа на бензина трябваше да бъдат вложени МИЛИАРДИ и да минат ГОДИНИ в разработки. И това ако е пригодно гориво - здраве му кажи... Ако в бензина бяха вложени тези ГОДИНИ разработки и МИЛИАРДИвложения - сега автомобилите нямаше да се движат по земята... ПАНЯТНА? И стига с тоя Льо Ман! Спечелили ВЕДНЪЖ - голяма работа! Убеден съм, че това няма да стане тенденция, камо ли пък традиция!А колко пъти бензинов двигател е печелил? И хайде стига с това провинциално и наследено от миналото мислене - видите лидвигателя имал по-голям ресурс и щял да изкара 1 000 000 000 км. Дреме ми на гъза! Докото се изчерпи тоя ресурс - ще се пенсионираш и ще си караш 30-40 годишния "високотехнологичен" таралясник. Освен това на мен ресурс от 500 000 км. ми стига - до такъв пробег един приятел докара една Панда и я продаде на "РЕАЛНИ" 220 000 км. Скоро ми каза, че още я вижда даразкарва баници, а я продаде преди 7-8г. Еле па да не отваряме дума за екология... И сега да не ми скочите с разните му там филтри за твърди частици и т.н. ГЛУПОСТИ - пълно заблуждение! Ето защо, аз избирам и ВИНАГИ ще избирам пропан-бутана, а в бъдещ може би и метана! ВЪРВЯЩО, ЕВТИНО И ЧИСТО!
                Е ся вече си изпроси бана....!!!
                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                Коментар


                  #98
                  phoenix написа:
                  vital написа:
                  По принцип предпочитам дизела, например служебното пунто 1.3jtd "реже" от светофар чисто нови голфове 1.9tdi. Двигателя е страхотен. До 1750об има леко замисляне, но после "избухва" и се държи супер и по магистрала........Според мен всичко зависи от конкретните двигатели и целта на шофьорите. Между двигателите на фиат - 1.4 бензин и 1.3jtd избирам дизела, но между 1.4 16v и 1.3jtd ще се замисля по-сериозно. Пак казвам всичко зависи от конкретните двигатели.
                  Хич не се и замислям...естествено че дизеларката. Мотора би трябвало да е доста по стабилен, бавнооборотен и следователно по-дълъг пробег без ядове.И аз карам бензин, при това на газ, но ако говорим за мотор без да се притесняваме, че не може да се сложи "газова/метанова" уредба с цел икономия, никога не бих се замислил. Революцията е и ще продължи в разработването на дизеловия мотор. При бензина всичко е ясно.... Да не говорим че дизеловия мотор вече нито е шумен нито пушещ, и факта че от 1,3 вече има 90 коня е достатъчен, а поради различния принцип на работа е и доста по-еластичен.Изобщо натам отиват нещата. Е преопдавателя ми по двигатели мисли че скоро ще има и революция в двутактовите двигатели. Там има двойно по-голям кпд, понеже има 2 хода по-малко от 4 тактовите, но май засега няма развитие.....е ще поживеем и ще видим. Иначе не се учудвайте защо някое загубено трабанче ви издухва на светофар, е на баира може и да пъпли на 1-ва, ама на старт са невероятно пъргави.
                  are you sure a Tornado, разгледах линка, ма темата е за това че бензиновите двигатели трябвало да се учат, та затова давам тия примери. Kuku, пък е дал конкретно сравнение и т. нт. .... ма вие си се кефете на дизела де, немам нищо против плурализма
                  "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                  (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                  Коментар


                    #99
                    Nino написа:
                    kiro_of_the_day написа:
                    Абе какво ми се пънете тука с тия дизели - бегачки не мога да разбера!? Дизеловото гориво и респ. двигател от създаването си до преди няколко години, се ползваха преимуществено за товарни добичета с малки отклонения. За да се доближат дизелите до вървежа на бензина трябваше да бъдат вложени МИЛИАРДИ и да минат ГОДИНИ в разработки. И това ако е пригодно гориво - здраве му кажи... Ако в бензина бяха вложени тези ГОДИНИ разработки и МИЛИАРДИвложения - сега автомобилите нямаше да се движат по земята... ПАНЯТНА? И стига с тоя Льо Ман! Спечелили ВЕДНЪЖ - голяма работа! Убеден съм, че това няма да стане тенденция, камо ли пък традиция!А колко пъти бензинов двигател е печелил? И хайде стига с това провинциално и наследено от миналото мислене - видите лидвигателя имал по-голям ресурс и щял да изкара 1 000 000 000 км. Дреме ми на гъза! Докото се изчерпи тоя ресурс - ще се пенсионираш и ще си караш 30-40 годишния "високотехнологичен" таралясник. Освен това на мен ресурс от 500 000 км. ми стига - до такъв пробег един приятел докара една Панда и я продаде на "РЕАЛНИ" 220 000 км. Скоро ми каза, че още я вижда даразкарва баници, а я продаде преди 7-8г. Еле па да не отваряме дума за екология... И сега да не ми скочите с разните му там филтри за твърди частици и т.н. ГЛУПОСТИ - пълно заблуждение! Ето защо, аз избирам и ВИНАГИ ще избирам пропан-бутана, а в бъдещ може би и метана! ВЪРВЯЩО, ЕВТИНО И ЧИСТО!
                    Е ся вече си изпроси бана....!!!
                    Внимавай да не те преваря!
                    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                    Нека Силата на бъде с Нас...

                    Коментар


                      Абе, що спорите за глупости Дизеловия двигател има по-голамо КПД и това го знае всяко хлапе!!! за това се слага на кораби и селскостопански машини, но на тях не им трябват обороти...в леките автомобили до наши дни, в миналото, главно са се слагали бензини и наистина дизелите са били бая куци - около 60-тина коня(примерно, отстъпвали са сериозно)дойде турбо ерата и нещата взеха да се променят... в края на 90-те, дизела навакса и в най-скоро време ще е на равно и по продажби заедно с бензините, а защо се купуват бензини повече - еми защото са по-евтини....ай, със здраве!
                      A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                      e30 forever!

                      Коментар


                        Хайде, защо се засега темата със състезанията, така ли?Ами искам просто и ясно някой да ме обори....Нали дизела бил толкова зле, че нямало никакъв - клонящ към безкрайността шанс срещу бензина.Защо като се поставят двата двигателя, въобще като концепции и изведнъж бензиновия пада, като максимална скорост - нали бензиновия има турбини има обороти и е в пъти по-добър, защо пада като най-добра обиколка, въпреки, че дизела има огромен минус в такъв вид приложение - има значително по-голямо тегло от на конкуренцията с бензинов двигател. Същевременно е имал по-голям спирачен път поради по-голямото си тегло. Но както казах, спира с по-дълъг спирачен път, излиза и "мачка" бензина - нали трябва да се навакса, това е.Нали е толкова по-зле (както се каза "два пъти"), А ЗАЩО дава по-добри резултати, в приложения, който изцеждат максимума от двата вида концепции - бензин и дизел?Както каза колегата - и децата го знаят - КПД!
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          За мен дизел е мръсна дума, също толкова, колкото и Голф, така че няма сила и аргумент в полза на дизела, който може да ме накара да си купя дизелова кола. Замислете се и защо тузарите на запад карат бензин. На нафтови Мерцедеси се качват само новоизлюпените наши парвенюта. Като видя някой новоизлюпен богаташ и само като си запали дизелака, ми става ясно колко пари чини. Уважаващият се човек не може да седне на дизел. Ще кажете, ние не сме тузари и караме евтино. Защо пък да не се имаме за тузари. Човек е такъв, за какъвто има самочувствие да се представя.
                          Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                          Коментар


                            sugarboy написа:
                            За мен дизел е мръсна дума, също толкова, колкото и Голф, така че няма сила и аргумент в полза на дизела, който може да ме накара да си купя дизелова кола. Замислете се и защо тузарите на запад карат бензин. На нафтови Мерцедеси се качват само новоизлюпените наши парвенюта. Като видя някой новоизлюпен богаташ и само като си запали дизелака, ми става ясно колко пари чини. Уважаващият се човек не може да седне на дизел. Ще кажете, ние не сме тузари и караме евтино. Защо пък да не се имаме за тузари. Човек е такъв, за какъвто има самочувствие да се представя.
                            Не приятелю, новоизлюпените парвенюта обикновено са на газ! Не си ли виждал 500,600 SEL на газ или 740 също на газ.Предполагам, че Мерцедес не правят маркетинговата си политика за българските парвенюта.
                            SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                            Коментар


                              BO написа:
                              Хайде, защо се засега темата със състезанията, така ли?Ами искам просто и ясно някой да ме обори....Нали дизела бил толкова зле, че нямало никакъв - клонящ към безкрайността шанс срещу бензина.Защо като се поставят двата двигателя, въобще като концепции и изведнъж бензиновия пада, като максимална скорост - нали бензиновия има турбини има обороти и е в пъти по-добър, защо пада като най-добра обиколка, въпреки, че дизела има огромен минус в такъв вид приложение - има значително по-голямо тегло от на конкуренцията с бензинов двигател. Същевременно е имал по-голям спирачен път поради по-голямото си тегло. Но както казах, спира с по-дълъг спирачен път, излиза и "мачка" бензина - нали трябва да се навакса, това е.Нали е толкова по-зле (както се каза "два пъти"), А ЗАЩО дава по-добри резултати, в приложения, който изцеждат максимума от двата вида концепции - бензин и дизел?Както каза колегата - и децата го знаят - КПД!
                              А защо говориш само за този случай и за тази кола, щото няма други, на които да се опреш ли?Имам едно предложение за теб-вземи си бравата и се пусни срещу браво 1.8 или направо срещу хгт, за да видиш как е при нормалните коли, а не при някакви, където никога няма да караш.Гарантирам ти, че и в двата случая ще паднеш с разлика, особено от ХГТ-то КПД, ко да прайш...
                              N.Y. State of Mind

                              Коментар


                                оффф, ей нема управия, вие си спорите за едни и същи простотии, а иначе съм съгласен с колегата Нино, защото и новата С-класа съм виждал на газ!!! което си е пълна +"%=:!?+ и колегата дето говореше за това как се приемаш не е прав, защото няма нищо по-смешно от човек, който кара А4 или ауди 100 или Ц класа и ми седи на стойка все едно кара новата С класа АМГ, а пък камо ли некое БМВ е36..... в новата петица на БМВ има един двигател наречен 3.0d - с чип е 250 кс, а разходът му е 8!!! кой кретен ще си вземе бензин, само за да се бие в гърдите, че кара бензин, Пичове, казах ви го и в предишните постове казвам ви го пак - дизела влиза в спортния сектор!!!!!!!!!!! дизела се развива, бензина - еми няма на къде или просто не се стараят толкова, но явно има защо, там са такива пари, че те знаят най-добре къде да инвестират.....за звука съм съгласен, вчера едно ХГТ се изряза и направо е музика, мойта печка не може и да се доближи до такъв звук, НО ревът на някое ново дизелово чудовище 3.0 или 4.2 - забрави бензина да е по-добре - пак говоря за същата кубатура - 4.8 на бмв!!!и другото, което е - ЖТД не отстъпва по-нищо на 1.8 16в, може да е дена идея по-бавно, но това не е от значение при всичко останалоа с ХГТ не можеш да сравняваш, ЪПСУРТно е, колите не са в един клас!!!колко пъти да ви казвам да сравнявате коли в един клас!!!!а КПД-то е в самата концепция на дизеловия двигател!!! не е различно за отделните двигатели като обеми мощности и прочее аре, с мир и поздрави и вече няма да пиша да се не ядосвам
                                A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                                e30 forever!

                                Коментар

                                Working...
                                X