IN DIESEL VERITAShttp://www.deere.com/en_US/ProductCatalog/HO/servlet/com.deere.u90785.cce.productcatalog.view.servlets. ProdCatProduct?pNbr=9901M&tM=HO&link=enavНе са 5 конски сили от 800 кубика ,а цели 20 конски сили Между другото това чудо го видях да върви във вода като хората които бяха в него бяха до кръста във вода.Постигни го това със бензинов двигател.Разход на дизеловото Consumption (half load at avg. speed), U.S. gal./hr. (L/h) 0.25 (0.95)Разход на бензиновото Consumption (half load at avg. speed), U.S. gal./hr. (L/h) 0.6 (2.27)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ще се учат още бензиновите мотори...
Collapse
X
-
абе мислех да не пиша у тая тема, ма немога да се въздържа - ама просто ми е чудно как хората може да се кефят на 20 к.с. 0т 800 к/с (стига колегата да не се ебава с дизелите де...). are poznaite бензиновите МОТОРИ колко к.с. правят от 800 к/с? ше ви дам неколко йойкера:1) MV Augusta 850 к/с - 137 к.с.!2) и дали немаше и един фиат 500, с двг 900 к/с и 100 к.с. ....p.p. естествено дал сам примери само с италиански бензинки p.p.p. и въобще дизел"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
charlie написа:абе мислех да не пиша у тая тема, ма немога да се въздържа - ама просто ми е чудно как хората може да се кефят на 20 к.с. 0т 800 к/с (стига колегата да не се ебава с дизелите де...). are poznaite бензиновите МОТОРИ колко к.с. правят от 800 к/с? ше ви дам неколко йойкера:1) MV Augusta 850 к/с - 137 к.с.!2) и дали немаше и един фиат 500, с двг 900 к/с и 100 к.с. ....p.p. естествено дал сам примери само с италиански бензинки p.p.p. и въобще дизелFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
vital написа:По принцип предпочитам дизела, например служебното пунто 1.3jtd "реже" от светофар чисто нови голфове 1.9tdi. Двигателя е страхотен. До 1750об има леко замисляне, но после "избухва" и се държи супер и по магистрала........Според мен всичко зависи от конкретните двигатели и целта на шофьорите. Между двигателите на фиат - 1.4 бензин и 1.3jtd избирам дизела, но между 1.4 16v и 1.3jtd ще се замисля по-сериозно. Пак казвам всичко зависи от конкретните двигатели.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Първо, ВО, аз лично спирам да коментирам автомобилните състезания, защото не се интересувам достатъчно, за да мога да споря с факти и е безсмислено да си смуча от пръстите разни глупости, само з да водим спор Факт е, че "Ауди" спечелиха "ЛьоМан" с дизел и точка по въпроса за състезанията.Второ, "Браво" 1.4 Турбо има и то в два варианта 120к.с. и 150к.с., както има два варианта и за 1.9 Мултиджет с идентични конски сили!И в двата сравнителни варианта (120<->120 / 150<->150), бензиновото е по-бързо с близо 1 секунда при ускрение до 100км/ч., има незначително мааалко по-висока максимална скорост, харчи едва 26% повече и струва едва 10% по-малко Както вече казах, аз за разликата в цената ще карам бензиновото някъде към 3 / ТРИ / години, преди ти с дизела да станеш на далавера от покупката на икономична кола, а през това време аз ще бъда и по-бърз от теб, при това с двигател 1.4 срещу 1.9 - ами ако и бензиновия двигател беше направен с обема на дизела?!Една причина ми посочи, аз лично да избера дизел??? Трето, изобщо не се хващам за турбото, затова и веднага направих сравнение на два възможно най-идентични автомобила Четвърто, тези "70% използвано гориво" не разбрах от къде ги намери и какво имаш предвид П.П.Феникс, това, че през 2007г. от 1.3 дизел се извличат 90к.с., ако го смяташ за революционно и е повод за гордост пред бензините, то замисли се за един автомобил на 25-30 години, който от бензинов двигател 1.3 с турбо е получил много близки стойности до уникално революционния дизел - "Уно Турбо"!!!Има ли място за сравнение в нещо между двете, като динамика, освен в разхода и икономията на дизела - няма и няма да има, защото това е единственото предимство на нафтата
Коментар
-
Абе какво ми се пънете тука с тия дизели - бегачки не мога да разбера!? Дизеловото гориво и респ. двигател от създаването си до преди няколко години, се ползваха преимуществено за товарни добичета с малки отклонения. За да се доближат дизелите до вървежа на бензина трябваше да бъдат вложени МИЛИАРДИ и да минат ГОДИНИ в разработки. И това ако е пригодно гориво - здраве му кажи... Ако в бензина бяха вложени тези ГОДИНИ разработки и МИЛИАРДИвложения - сега автомобилите нямаше да се движат по земята... ПАНЯТНА? И стига с тоя Льо Ман! Спечелили ВЕДНЪЖ - голяма работа! Убеден съм, че това няма да стане тенденция, камо ли пък традиция!А колко пъти бензинов двигател е печелил? И хайде стига с това провинциално и наследено от миналото мислене - видите лидвигателя имал по-голям ресурс и щял да изкара 1 000 000 000 км. Дреме ми на гъза! Докото се изчерпи тоя ресурс - ще се пенсионираш и ще си караш 30-40 годишния "високотехнологичен" таралясник. Освен това на мен ресурс от 500 000 км. ми стига - до такъв пробег един приятел докара една Панда и я продаде на "РЕАЛНИ" 220 000 км. Скоро ми каза, че още я вижда даразкарва баници, а я продаде преди 7-8г. Еле па да не отваряме дума за екология... И сега да не ми скочите с разните му там филтри за твърди частици и т.н. ГЛУПОСТИ - пълно заблуждение! Ето защо, аз избирам и ВИНАГИ ще избирам пропан-бутана, а в бъдещ може би и метана! ВЪРВЯЩО, ЕВТИНО И ЧИСТО!VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:Абе какво ми се пънете тука с тия дизели - бегачки не мога да разбера!? Дизеловото гориво и респ. двигател от създаването си до преди няколко години, се ползваха преимуществено за товарни добичета с малки отклонения. За да се доближат дизелите до вървежа на бензина трябваше да бъдат вложени МИЛИАРДИ и да минат ГОДИНИ в разработки. И това ако е пригодно гориво - здраве му кажи... Ако в бензина бяха вложени тези ГОДИНИ разработки и МИЛИАРДИвложения - сега автомобилите нямаше да се движат по земята... ПАНЯТНА? И стига с тоя Льо Ман! Спечелили ВЕДНЪЖ - голяма работа! Убеден съм, че това няма да стане тенденция, камо ли пък традиция!А колко пъти бензинов двигател е печелил? И хайде стига с това провинциално и наследено от миналото мислене - видите лидвигателя имал по-голям ресурс и щял да изкара 1 000 000 000 км. Дреме ми на гъза! Докото се изчерпи тоя ресурс - ще се пенсионираш и ще си караш 30-40 годишния "високотехнологичен" таралясник. Освен това на мен ресурс от 500 000 км. ми стига - до такъв пробег един приятел докара една Панда и я продаде на "РЕАЛНИ" 220 000 км. Скоро ми каза, че още я вижда даразкарва баници, а я продаде преди 7-8г. Еле па да не отваряме дума за екология... И сега да не ми скочите с разните му там филтри за твърди частици и т.н. ГЛУПОСТИ - пълно заблуждение! Ето защо, аз избирам и ВИНАГИ ще избирам пропан-бутана, а в бъдещ може би и метана! ВЪРВЯЩО, ЕВТИНО И ЧИСТО!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
phoenix написа:vital написа:По принцип предпочитам дизела, например служебното пунто 1.3jtd "реже" от светофар чисто нови голфове 1.9tdi. Двигателя е страхотен. До 1750об има леко замисляне, но после "избухва" и се държи супер и по магистрала........Според мен всичко зависи от конкретните двигатели и целта на шофьорите. Между двигателите на фиат - 1.4 бензин и 1.3jtd избирам дизела, но между 1.4 16v и 1.3jtd ще се замисля по-сериозно. Пак казвам всичко зависи от конкретните двигатели."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Nino написа:kiro_of_the_day написа:Абе какво ми се пънете тука с тия дизели - бегачки не мога да разбера!? Дизеловото гориво и респ. двигател от създаването си до преди няколко години, се ползваха преимуществено за товарни добичета с малки отклонения. За да се доближат дизелите до вървежа на бензина трябваше да бъдат вложени МИЛИАРДИ и да минат ГОДИНИ в разработки. И това ако е пригодно гориво - здраве му кажи... Ако в бензина бяха вложени тези ГОДИНИ разработки и МИЛИАРДИвложения - сега автомобилите нямаше да се движат по земята... ПАНЯТНА? И стига с тоя Льо Ман! Спечелили ВЕДНЪЖ - голяма работа! Убеден съм, че това няма да стане тенденция, камо ли пък традиция!А колко пъти бензинов двигател е печелил? И хайде стига с това провинциално и наследено от миналото мислене - видите лидвигателя имал по-голям ресурс и щял да изкара 1 000 000 000 км. Дреме ми на гъза! Докото се изчерпи тоя ресурс - ще се пенсионираш и ще си караш 30-40 годишния "високотехнологичен" таралясник. Освен това на мен ресурс от 500 000 км. ми стига - до такъв пробег един приятел докара една Панда и я продаде на "РЕАЛНИ" 220 000 км. Скоро ми каза, че още я вижда даразкарва баници, а я продаде преди 7-8г. Еле па да не отваряме дума за екология... И сега да не ми скочите с разните му там филтри за твърди частици и т.н. ГЛУПОСТИ - пълно заблуждение! Ето защо, аз избирам и ВИНАГИ ще избирам пропан-бутана, а в бъдещ може би и метана! ВЪРВЯЩО, ЕВТИНО И ЧИСТО!VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Абе, що спорите за глупости Дизеловия двигател има по-голамо КПД и това го знае всяко хлапе!!! за това се слага на кораби и селскостопански машини, но на тях не им трябват обороти...в леките автомобили до наши дни, в миналото, главно са се слагали бензини и наистина дизелите са били бая куци - около 60-тина коня(примерно, отстъпвали са сериозно)дойде турбо ерата и нещата взеха да се променят... в края на 90-те, дизела навакса и в най-скоро време ще е на равно и по продажби заедно с бензините, а защо се купуват бензини повече - еми защото са по-евтини....ай, със здраве!A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Хайде, защо се засега темата със състезанията, така ли?Ами искам просто и ясно някой да ме обори....Нали дизела бил толкова зле, че нямало никакъв - клонящ към безкрайността шанс срещу бензина.Защо като се поставят двата двигателя, въобще като концепции и изведнъж бензиновия пада, като максимална скорост - нали бензиновия има турбини има обороти и е в пъти по-добър, защо пада като най-добра обиколка, въпреки, че дизела има огромен минус в такъв вид приложение - има значително по-голямо тегло от на конкуренцията с бензинов двигател. Същевременно е имал по-голям спирачен път поради по-голямото си тегло. Но както казах, спира с по-дълъг спирачен път, излиза и "мачка" бензина - нали трябва да се навакса, това е.Нали е толкова по-зле (както се каза "два пъти"), А ЗАЩО дава по-добри резултати, в приложения, който изцеждат максимума от двата вида концепции - бензин и дизел?Както каза колегата - и децата го знаят - КПД!A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
За мен дизел е мръсна дума, също толкова, колкото и Голф, така че няма сила и аргумент в полза на дизела, който може да ме накара да си купя дизелова кола. Замислете се и защо тузарите на запад карат бензин. На нафтови Мерцедеси се качват само новоизлюпените наши парвенюта. Като видя някой новоизлюпен богаташ и само като си запали дизелака, ми става ясно колко пари чини. Уважаващият се човек не може да седне на дизел. Ще кажете, ние не сме тузари и караме евтино. Защо пък да не се имаме за тузари. Човек е такъв, за какъвто има самочувствие да се представя.Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
sugarboy написа:За мен дизел е мръсна дума, също толкова, колкото и Голф, така че няма сила и аргумент в полза на дизела, който може да ме накара да си купя дизелова кола. Замислете се и защо тузарите на запад карат бензин. На нафтови Мерцедеси се качват само новоизлюпените наши парвенюта. Като видя някой новоизлюпен богаташ и само като си запали дизелака, ми става ясно колко пари чини. Уважаващият се човек не може да седне на дизел. Ще кажете, ние не сме тузари и караме евтино. Защо пък да не се имаме за тузари. Човек е такъв, за какъвто има самочувствие да се представя.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
BO написа:Хайде, защо се засега темата със състезанията, така ли?Ами искам просто и ясно някой да ме обори....Нали дизела бил толкова зле, че нямало никакъв - клонящ към безкрайността шанс срещу бензина.Защо като се поставят двата двигателя, въобще като концепции и изведнъж бензиновия пада, като максимална скорост - нали бензиновия има турбини има обороти и е в пъти по-добър, защо пада като най-добра обиколка, въпреки, че дизела има огромен минус в такъв вид приложение - има значително по-голямо тегло от на конкуренцията с бензинов двигател. Същевременно е имал по-голям спирачен път поради по-голямото си тегло. Но както казах, спира с по-дълъг спирачен път, излиза и "мачка" бензина - нали трябва да се навакса, това е.Нали е толкова по-зле (както се каза "два пъти"), А ЗАЩО дава по-добри резултати, в приложения, който изцеждат максимума от двата вида концепции - бензин и дизел?Както каза колегата - и децата го знаят - КПД!N.Y. State of Mind
Коментар
-
оффф, ей нема управия, вие си спорите за едни и същи простотии, а иначе съм съгласен с колегата Нино, защото и новата С-класа съм виждал на газ!!! което си е пълна +"%=:!?+ и колегата дето говореше за това как се приемаш не е прав, защото няма нищо по-смешно от човек, който кара А4 или ауди 100 или Ц класа и ми седи на стойка все едно кара новата С класа АМГ, а пък камо ли некое БМВ е36..... в новата петица на БМВ има един двигател наречен 3.0d - с чип е 250 кс, а разходът му е 8!!! кой кретен ще си вземе бензин, само за да се бие в гърдите, че кара бензин, Пичове, казах ви го и в предишните постове казвам ви го пак - дизела влиза в спортния сектор!!!!!!!!!!! дизела се развива, бензина - еми няма на къде или просто не се стараят толкова, но явно има защо, там са такива пари, че те знаят най-добре къде да инвестират.....за звука съм съгласен, вчера едно ХГТ се изряза и направо е музика, мойта печка не може и да се доближи до такъв звук, НО ревът на някое ново дизелово чудовище 3.0 или 4.2 - забрави бензина да е по-добре - пак говоря за същата кубатура - 4.8 на бмв!!!и другото, което е - ЖТД не отстъпва по-нищо на 1.8 16в, може да е дена идея по-бавно, но това не е от значение при всичко останалоа с ХГТ не можеш да сравняваш, ЪПСУРТно е, колите не са в един клас!!!колко пъти да ви казвам да сравнявате коли в един клас!!!!а КПД-то е в самата концепция на дизеловия двигател!!! не е различно за отделните двигатели като обеми мощности и прочее аре, с мир и поздрави и вече няма да пиша да се не ядосвамA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар