Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ще се учат още бензиновите мотори...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Не ми отговори, защо няма "Тезис 4.0 Multijet" с 300к.с., примерно ?! Пазарна ниша е, когато изобщо няма модел "Тезис", ОБАЧЕ на пазара има "Тезис" и той е с пиклив двигател, два пъти по-слаб от конкуренцията Не искаме ли модела да се продава колкото "БМВ", "Мерцедес" или "Ауди"???

    Коментар


      #62
      Kuku написа:
      Не искаме ли модела да се продава колкото "БМВ", "Мерцедес" или "Ауди"???
      Според мен тези модели не са приоритет на групировката, а колите клас А, Б и С, друго обяснение нямам.
      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

      Коментар


        #63
        Nino написа:
        Kuku написа:
        Не искаме ли модела да се продава колкото "БМВ", "Мерцедес" или "Ауди"???
        Според мен тези модели не са приоритет на групировката, а колите клас А, Б и С, друго обяснение нямам.
        Подкрепям Аз също смятам, че един ТЕЗИС е много по-луксозен от някой пиклив немски кофтор, но ... ТЕЗИС или 166 никога няма да бъдат приети и признати за луксозни коли, за съжаление. Няма смисъл да се наливат излишни пари. Много повече ще се спечели от продажбата на 10 бр. Пунто или Епсилон, отколкото от 1 ТЕЗИС - той струва колкото 10бр. клас А Италянците имат отговор на немските каруци S-клас, А8 и 7-ма серия. Наказателя се нарича КУАТРОПОРТЕ Кики, не се ядосвай От един отбор сме всички тук и защитаваме една кауза Бензин/Дизел, всеки си има предпочитания Карал съм бензинови коли, сега карам дизелови - въпрос на вкус, сметки и т.н. Харесва ми дизела заради тягата. Вече не съм на 20г., за да скачам на всеки светофар Сега съм си харесал 166 след фейслифта - 2.4 JTD/175к.с. Спираме много акциза Не са малко пари Харесва ми и Либра-та, много е джиджена от вътре Но бих се хвърлил и на едно ново Браво В крайна сметка - ИТАЛЯНКА :D
        http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
        Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
        FIAT Punto 02' 1.9 JTD
        FIAT Punto 99' 1.7 TD

        Коментар


          #64
          Kuku написа:
          ВО, аз не случайно казах "НЕ МОЖЕ ЛИ" - нито аз, нито ти, нито който и да било от този форум е присъствал дори на трибуната на "24 Часа на ЛьоМан", та да твърди със сигурност, какво, как и защо е станало!МОЖЕ да е станало всичко и е достатъчно веднъж в състезанието да се допусне грешка, за да се обърне всичко с главата надолу - няма нужда 24 часа да се греши нон-стоп - една грешка на втория час и край... ......
          Е добре тогава. За това изключих грешките на пилота. Може всички добри да са сгрешили - всеки греши, така е!Ама защо както ти сам каза, че турбо бензин ако се сравнява с турбо дизел, направо става смешна гледката - това с гледката го прибавих аз, за да се израза нещо от "два пъти по-добър". Защо като е толкова по-добър, бърз нали е бензин, турбо и т.н. не е направил такъв двигател максималната скорост на пистата?Ето за това ако има отговор - то ще има де ама ...? Нали не може да се сравняват, направо единия "издухва" другия без проблем...ама от това твърдение остават само приказките, без доводи.п.п.Говорим за технологии и вървене.Някъде (за който израз съжалявам, че нямам линк) четох за сравнението на двата вида двигатели - бензин и дизел и твърдението, че за вървене трябват конски сили, които се изкарвали с обороти.Ами там разбиха твърдението. Както знаем конски сили няма (има ама е само производна). Има обороти и въртящ момент.Запалените фенове викат ето обороти и имаш конски сили, ама съвсем забравят за въртящия момент.Експеримента, който бяха направили:Две коли с почти идентични двигатели. Около 3000см3 Бензин турбо и Дизел турбо."Изгъзиха" ги до краен предел. Дизела смачка бензина във всяко отношение. Факт - огромен въртящ момент, който бензина не можа да го компенсира с турбото и обороти, поради конструктивни ограничение -детонации и т.н.Дизела брутално го "надуха" с огромно количество въздух. Не помня порядъка ама беше в десетки атмосфери (примерно на 20атм)Единствения проблем беше да издържи за пробата скоростната кутия на дизела Бензиновия двигател падна много позорно и издържа приблизително 3 пъти по-малко километри. Тези километри са от порядъка на 10-20км - говорим за супер крайности.Та това е показател на горната форума, където всеки пропуска, че двата варианта за конски сили са или обороти, или въртящ момент - друго няма.За обикновените коли по улицата - при едно много добро издуване на дизел се получава много голям въртящ момент, а от там много проблеми със скоростната кутия.На "пазара" почти е невъзможно да се открие скоростна кутия, която да издържи този огромен въртящ момент (възможно е ама самите пари са непосилни за феновете - "рейцъри" :D ) За това се предпочита бензин, обороти - евтино е!
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #65
            Щото турбото помага при бензина само на малолитражните двигатели, не го търси про 3000 кубика и нагоре, това е цялата истина.За големите кубатури си трябва атмосферка, там бензина отнася дизела като камаз цинкова кофа.
            N.Y. State of Mind

            Коментар


              #66
              sachma написа:
              Щото турбото помага при бензина само на малолитражните двигатели, не го търси про 3000 кубика и нагоре, това е цялата истина.За големите кубатури си трябва атмосферка, там бензина отнася дизела като камаз цинкова кофа.
              Ето някой да каже, че няма смисъл от турбо - пречило (няма смисъл) - леле п.п.Както се спомена, че щели сме да се изпокараме - аз не мисля така.... Не сме някой ФВ Голф клуб....А и съм на мнението на един много уважаван от мен лектор:"Има три типа хораПърви тип - Такъв, който не знае и не знае, че не знае - той е глупав и ти трябва да се пазиш от него.Втори тип - Такъв, който знае и не знае, че знае - той е заспал и ти трябва да го събудиш.Трети тип - Такъв, който знае и знае, че знае - той е мъдър и ти трябва да се учиш от него"Та за мен това си важи в краен предел:Първи тип - Пропускам и въобще не се пробвам да обяснявам.Втори тип - Добре е да стане спор, за да се научи нещо все пак (темата в която пиша - може и да се научи нещо ново - като пример ).Трети тип - Търся такива хора, възхищавам им се и се стрема да извлека максимума от това.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #67
                sachma написа:
                Щото турбото помага при бензина само на малолитражните двигатели, не го търси про 3000 кубика и нагоре, това е цялата истина.За големите кубатури си трябва атмосферка, там бензина отнася дизела като камаз цинкова кофа.
                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                Коментар


                  #68
                  Като си толкова отворен дръпни твоята бравичка с едно браво хгт дет 0-100 ги прай за ни повече, ни по-малко от 8 сек., да не говорим че и ако висока скорост искаш, и там ще те бие.Аз мисля, че на 400м. ще останеш поне 5 коли назад, от 2000 кубиков бензин с 1.9 кубиков дизел.Има и още нещо-при това състезание поради икономичността на дизеловото ауди е влизало поне 10 пъти ПО-МАЛКОза презареждане, а знаеш ли колко време отнема да се напълнят двойните резервояри на бензина???Щот ако сравниш най-добрите обиколки на дизела и бензиновите двигатели във въпросното състезание, да не се учудиш ако видиш, че дизела е дал по-слаби времена...преди да говориш наизуст че дизела е смачкал бензина не е лошо да провериш някои факти от самото състезание!
                  N.Y. State of Mind

                  Коментар


                    #69
                    Що се хабите да спорите на тема бенз или нафта, не мога да разбера Колегата го е казал най-добре...
                    kiro_of_the_day написа:
                    И без технологии бензина е по-доброто гориво! Махни турбото от технологиите на дизелите и им гледай сеира!
                    ... па после 4 страници разсъждения по темата.Бих добавил, че нафтата само за отопление е става
                    Bravo 1.6 16v

                    Коментар


                      #70
                      BO написа:
                      sachma написа:
                      Щото турбото помага при бензина само на малолитражните двигатели, не го търси про 3000 кубика и нагоре, това е цялата истина.За големите кубатури си трябва атмосферка, там бензина отнася дизела като камаз цинкова кофа.
                      Ето някой да каже, че няма смисъл от турбо - пречило (няма смисъл) - леле
                      Не че пречи, но не може да достигне такава мощност при 3000 и нагоре кубика при бензина, колкото карбураторите.Неслучайно най-мощните бензинови коли са с карбуратори, обикновено по два.И още нещо-научи се да четеш, а не да си интепретираш думите ми-казах не го търси, а не че пречило или нямало смисъл от него.По-горе съм ти обяснил защо
                      N.Y. State of Mind

                      Коментар


                        #71
                        Защо в центровете на големите градове (а даже в някои и в кварталите им дори) не се допускат дизелови автомобили? Напр. Солун, Атина... А в същото време в Англия има данъчни облекчения за хората, минали на газ. И в разработката на дизеловите двигатели са наляти сигурно 10 пъти повече пари, отколкото в бензиновите. И защо дизелът не се развърти на 7000оборота примерно ?! Ами ако им махнем турбините, кво стаа? (Подвижна нафтова печка, може би...?)
                        - '06 FIAT Grande Punto 1.9 Multijet 130ps -

                        Коментар


                          #72
                          sachma написа:
                          Щото турбото помага при бензина само на малолитражните двигатели, не го търси про 3000 кубика и нагоре, това е цялата истина.За големите кубатури си трябва атмосферка, там бензина отнася дизела като камаз цинкова кофа.
                          Защо не го обясниш това на другарите от Мерцедес Няма смисъл да слагат на 5 литров мотор компресор Всичко е въпрос на концепция, както се изрази по-горе Нино Ама Вие сте се захапали с тия дизели и бензини
                          http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                          Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                          FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                          FIAT Punto 99' 1.7 TD

                          Коментар


                            #73
                            sachma написа:
                            Като си толкова отворен дръпни твоята бравичка с едно браво хгт дет 0-100 ги прай за ни повече, ни по-малко от 8 сек., да не говорим че и ако висока скорост искаш, и там ще те бие.Аз мисля, че на 400м. ще останеш поне 5 коли назад, от 2000 кубиков бензин с 1.9 кубиков дизел.Има и още нещо-при това състезание поради икономичността на дизеловото ауди е влизало поне 10 пъти ПО-МАЛКОза презареждане, а знаеш ли колко време отнема да се напълнят двойните резервояри на бензина???Щот ако сравниш най-добрите обиколки на дизела и бензиновите двигатели във въпросното състезание, да не се учудиш ако видиш, че дизела е дал по-слаби времена...преди да говориш наизуст че дизела е смачкал бензина не е лошо да провериш някои факти от самото състезание!
                            Кой е слезнал под 3:26?
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #74
                              вижте сега, като искаш да си икономичен с прилична динамика - - - ДИЗЕЛкато искаш перфектната динамика, истината си е в бензина, като говоря за двигатели 2.0 нагоре, всичко по-малко е толкова неефективно, 1.4, 1.6, дори някои 1.8 се правят да са икономични, но не са в сравнение с 1.9 турбо нафта....ако искам бегачка, еми никога няма да си взема дизел, ще си търся 2.0 бензин, че и повече ако има, ама ако искама да имам динамиката на 1.6, 1.8, еми кво ме бърка да си взема дизел, хем харчи по-малко, хем върви повече...така че, като сравнявате двигатели, сравнявайте такива със сходни параметри...Ето още един пример - майка ми кара поло 1.4 МПИ - 60кс (от годините на следващото е 75кс 16кл) - този пич харчи 6 извън градско, без клима и не дотам натоварен, една идея по-лек, а и пълно не отлепя ама хич... за скоростта - макс 120, главно около 100един приятел сега си взе поло 1.4 ТДИ, ха сега де, второто е 3 цилиндъра и е 75кс, върви на пушка на клима и пълно до горе, а разхода - 5.5 до 6 при скорост - 110-120 минимум и към 150 на магистралата все пак за абарт и спортните купета не е имало дизелови двгта, равни на 2.0 20В или на Купето, например, по онова време де, сега даже излиза 635д от БМВ ти представяш ли си - 3 литра дизел е двг-то - с 280кс, истината е една!!! ДИЗЕЛА ДОГОНИ БЕНЗИНА, НЕ Е ОБРАТНОТОи скоро даже ще го мине... това също е сигурно, защото има БИОДИЗЕЛ, а етанола, не се е наложил...доколкото знам метани и газови фабрично са много малко и изобщо не се усъвършенстват, това е защото няма хляб там... както се казва - ЩЕ ПОЖИВЕЕМ, ЩЕ ВИДИМ дидииии, батко, 5 мнения докато си напиша моето
                              A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                              e30 forever!

                              Коментар


                                #75
                                ВЕХ, всички видове газ не се усъвършенстват, защото много хора нямат изгода от това, не защото няма хляб Поинтересувай се за количеството на залежи от природен газ и прочие, в сравнение с петрола и ще видиш, че някои неща не са такива, каквито изглеждат

                                Коментар

                                Working...
                                X