Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ще се учат още бензиновите мотори...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Tornado написа:
    pakumba написа:
    добре, икономия да кажем има някаква. но колко пъти в живота на една кола при теб/мен/ ще се кара със 180? ако е при мен и 1 път няма да крам със 180, до 140 разликата не знам колко ще е като икономия при дизела/да не споменаваме алтернативното гориво, което може да се сложи на бензинова кола, а на дизел-не/. но като смениш ангренаж и ролки, дръугите ремъци и икономията ти за 10 000 км я забрави. да не говорим ако се случи нещо по-тежко с мотора какви са цифрите на ремонт при дизела. а и зимата като сложиш такси сутрин, билетче за градския шото ти замръзва нафтата/не че е виновен автомобила, но е важно последствието/ просто няма нужда. дизела е за големи машини защото има нютон метри да ги врътка, а и защото там икономията е сериозна.
    Какво за алтернативното гориво не може да се постави метан на дизел ли.Или пък не може да се кара на Биогориво?А да не говорим за живота на двата двигатела в километри.
    Газ, метан...така ли?Алтернативно гориво - на това ли залагаш при бензина...? Ами при дизела като сложиш рафинирано олио от магазините за по някакви 50% от цената на газта, а и харчи по-малко от газта Друг довод ме интересува в случая....Ето казах за икономията - започваме от над 40% нагоре - за мен това са си показатели както споменах - дори и при най-икономичната скорост... АА караме икономично - давам 3.8л/100км ако трябва да сме точни.Ангренажният ремък и ролките какво - същата цена същите километри - не знам защо ги намеси...За маслото - ами за комън рейл двигателите се сменя като на бензинов мотор (същите километри) - за справка - selenia.com"Oil changes are advised up to 20,000 km on cars with direct injection engines...", което за мен дори и на бензинова кола си е направо лудост, ама практически данни по производител смяната би следвало да е на еднакво километри.За замръзването на нафтата - не знам защо го намеси - говорим за дизелов двигател срещу бензинов, но както и да е - питай Нино - той има повече опит с дизел, колко пъти е хванал такси поради замръзнало гориво....Аз до сега не съм имал възможността да го изпитам на мой гръб, за което съм щастлив - А да изпитал съм го на предишното ми Типо - отказа да запали, защото имаше газ и се беше бутнал компютъра от грешки - ето, какво като е бензин и живеем в България какво, пак сме си виновни за газта, горивото, и от там бензиновия двигател - заради него съм ходил пеша... - ФАКТ
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #17
      BO написа:
      [За замръзването на нафтата - не знам защо го намеси - говорим за дизелов двигател срещу бензинов, но както и да е - питай Нино - той има повече опит с дизел, колко пъти е хванал такси поради замръзнало гориво....
      Никога!!! Поради успиване ДА, защото не ида ли по-рано да си заплюя място,СОРИ! Имах една-две неприятни случки един път с нафта от ШЕЛ, другия път Лукойл...Бравата прекъсваше заради ниските температури..-18С,но си палеше от раз.
      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

      Коментар


        #18
        Веднага Ви давам най-точния от точните примери и то с любимата марка автомобили! "FIAT Bravo Sport 1.4 T-Jet" и "FIAT Bravo Sport 1.9 Multijet". Приликите: 4 цилиндъра, турбо, 150к.с. (Б-5500об.мин., Д-4000об.мин.), размер, тегло, 6 скорости! Разликите: 1368куб.см. и 230Нм./3000об.мин., 1910куб.см. и 305Нм./2000об.минФактите: бензиновото ускорява с 0,5-0,8сек. по-бързо. развива с 4-5км/ч. по-висока максимална скорост, харчи едва 4лв./100км. повече и струва 3’000лв. по-малко в магазина С разликата в цената от 3’000лв. и разликата в разхода от 4лв., бензиновото може да се кара 75’000км. (за мен това са 3 /три/ години), преди дизела да започне да икономисва пари от гориво, при това ще е и доста изостанал на пътя Ами, ако и бензиновото беше с двигател 1.9?!

        Коментар


          #19
          Аз пък мога да кажа най -големия минус на дизела, никога не можеш да му се накефиш на звука, а все пак повечето които караме италианки си ги караме заради кефа които ти правят, не за икономи или щот са много здрави коли
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар


            #20
            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=18641 Ма к’во да говорим бре....без коментар,
            SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

            Коментар


              #21
              BO написа:
              [ АА караме икономично - давам 3.8л/100км ако трябва да сме точни.
              По каталог на твойта и дават 4.6 с 90км/ч, теб да не те е дърпал някой като ги засича 3.8?Ти с твойта кола с един резервоар ще обиколиш света бе човек То и аз на мойта не и сипвам бензин, само слагам една туба в багажника и тя си го мирише и си върви мам си джас...
              N.Y. State of Mind

              Коментар


                #22
                пичове, карам дизел, преди това карах бензин, после газ и и се погнусих. Минах на нафта само защото исках да съм икономичен!!!Омръзна ми да не върви и да ми иска по 10л на сто!!! некъф пиклив 1.4!!!и да ви кажа вече само дизели ще карам, разбира се, ако мога да си позволя да карам нещо мощно бензиново, да, но сега съм студент и не ми се храни дзвер, за това съм си хипер доволен, колата ми смея да твърдя, че върви доста прилично, не едно БМВ съм наказъл със сходни коне, да не говорим за голфчета или тигрички, батко влезе ли в обороти нема равен, доразвива се оборотомера за 00000 време и на всичкото отгоре разхода ми е макс 9....еми сори ама за ся дизела ме устройва перфе...наложи ми се и да тегля един френд с ауди 80, само си пускам съединителя и го тегля без газ, не го усещам отзад, така че дизела си е дизел, но и бензина си е бензин, за момента в България и за годините ми, за мен е дизел!ОБАЧЕ,истината е в ТУРБОТО
                A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                e30 forever!

                Коментар


                  #23
                  Nino написа:
                  http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=18641 Ма к’во да говорим бре....без коментар,
                  Тва въобще не ми го давай за пример, и аз да се кача от дедрата на тая нова кола и аз ще и дам само шестици, като се има предвид че съм и пристрастен Ако беше тествал бензинова да не мислиш че коментара му щеше да е различен от този
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #24
                    pakumba написа:
                    може, то и на кебапчета да върви може. не знам колко се вписва в темата, но една кола с газов инжекцион не харчи повече в пари от дизелов автомобил. след като кроматаи ми която е скъсана от каране и е с най-проста газова харчи 10 извънградско до 160 /след това не съм я пробвал и няма и да я пробвам/ то пробег от 100 км ми излиза по-малко от 10 лв. ако дизела се вмести в 5 до 160 по 2 лв пак е толкова
                    Да не се заричам ,че може и аз да си взема кола на бензин някога ама погледнете раздела газови уредби какво ви става с колите като започне поставянето на газова уредба.На един му прекъсва на друг не работи на бензин на трети му се запушили дюзите,филтъра му се сменял по рано заради газта,мембраните на изпаритела се втвърдили и какво ли още не.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #25
                      не знам какво става, аз откакто имам книжка 2002 год. карам само на газ/предимно де/ като паля на бенз зимата и след 10 сек обръщам на газ. мембрани се сменят на 40-60 000 км и струват по-малко от 20 лв. проблеми с газта съм нямал- трябва си само добра настройка/правя ги сам на ухо и после по принципа на пробата докато спре да върви добре/. и да се запушват дюзи все ми е тая, като карам на газ не ги усещам, а че ще ги почистя на 50 000 км един път не е кой знае какво. разхода ми в момента на газ с бравото 1.6 е 8 извънрадско стиго да 8.5 с клима и натискане МАЛКО. аз от газта съм видял само добро- на бенз може да не запали я заради един от 100-те датчици, я заради изгоряла помпа/оставаш на пътя/, я заради друга дивотия на съвремието, но на газ няма как да те остави на път!а в момента, че е най-евтино да се кара бензинова кола с алтернатовно гориво мисля няма 2 мнения. това с олиото дето ще го точа през цедка в нас не е за мен говоря за нормално каране- зареждаш и караш, а не глупости. а за ремъците и ролкоите на дизелите споменах, защото едно обслъжване на дизел е значително по -скъпо от това на бензин.
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #26
                        Slavi_Lancia написа:
                        Тва въобще не ми го давай за пример, и аз да се кача от дедрата на тая нова кола и аз ще и дам само шестици, като се има предвид че съм и пристрастен Ако беше тествал бензинова да не мислиш че коментара му щеше да е различен от този
                        Щи го давам, щи го давам ... а ако беше карал Грандето, онова умрелото 77 кс, пък и другото 90 кс и се беше качил на третото печката със 120кс, май-пак щеше да има ! При Бравото просто не знам какви бензинови двигатели има...ахам разбрах http://fiat.bg/index.php?pid=68&id_model=22 ...засега бензин 90 кс.Как мислиш, защо ли Фиат напоследък се задълбочават в дизеловите разработки и аха-аха да вземат приза на Пежо-Ситроен, ако не са го взели вече.
                        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                        Коментар


                          #27
                          не ми се рови много, сравнявам к-кт съединител една и съща марка на браво/валео/ от сайта на хитко- за дизел/1,9 жтд/ 265 лв, за моето 1,6 /за по-малките двг може и по -евтино да е, не ми се рови/ 195лв. абе дизелите ги развиват и това е ясно, ама ги разработват щото имат яко да гонят бензинките и никой няма да си купи дизел ако не вкарат някоя нова технология
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #28
                            Нино, не го гледай тоя сайт - прочети горното ми мнение и виж, какви двигатели се предлагат за новото "Bravo", дори и в България Следващата крачка е "Bravo Abarth", което няма да е дизел, а се очакват мошности над 200к.с. :P На "Гранде Пунто" бензиновите двигатели далеч не се изчерпват с 95к.с., защото се очакват версии и с "1.4 T-Jet", както и версията "Abarth" с мошности от порядъка на 160-180к.с., та дизела пак ще увисне, издъхне или както искаш го наречи :P

                            Коментар


                              #29
                              pakumba написа:
                              не ми се рови много, сравнявам к-кт съединител една и съща марка на браво/валео/ от сайта на хитко- за дизел/1,9 жтд/ 265 лв, за моето 1,6 /за по-малките двг може и по -евтино да е, не ми се рови/ 195лв. абе дизелите ги развиват и това е ясно, ама ги разработват щото имат яко да гонят бензинките и никой няма да си купи дизел ако не вкарат някоя нова технология
                              На мен пък ми се рови.За 1,9 ТД 100 Валео 198 лв. комплектЗа 1,6 16 кл. Валео 195 лв.комплект с тези 3 лева разлика зареждаш 3 литра пропан бутан.За 1,4 12 кл.Валео 257 лв.комплект
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар


                                #30
                                ...

                                Коментар

                                Working...
                                X