Tornado написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ще се учат още бензиновите мотори...
Collapse
X
-
A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
-
BO написа:[За замръзването на нафтата - не знам защо го намеси - говорим за дизелов двигател срещу бензинов, но както и да е - питай Нино - той има повече опит с дизел, колко пъти е хванал такси поради замръзнало гориво....SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Веднага Ви давам най-точния от точните примери и то с любимата марка автомобили! "FIAT Bravo Sport 1.4 T-Jet" и "FIAT Bravo Sport 1.9 Multijet". Приликите: 4 цилиндъра, турбо, 150к.с. (Б-5500об.мин., Д-4000об.мин.), размер, тегло, 6 скорости! Разликите: 1368куб.см. и 230Нм./3000об.мин., 1910куб.см. и 305Нм./2000об.минФактите: бензиновото ускорява с 0,5-0,8сек. по-бързо. развива с 4-5км/ч. по-висока максимална скорост, харчи едва 4лв./100км. повече и струва 3’000лв. по-малко в магазина С разликата в цената от 3’000лв. и разликата в разхода от 4лв., бензиновото може да се кара 75’000км. (за мен това са 3 /три/ години), преди дизела да започне да икономисва пари от гориво, при това ще е и доста изостанал на пътя Ами, ако и бензиновото беше с двигател 1.9?!
Коментар
-
Аз пък мога да кажа най -големия минус на дизела, никога не можеш да му се накефиш на звука, а все пак повечето които караме италианки си ги караме заради кефа които ти правят, не за икономи или щот са много здрави колиПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=18641 Ма к’во да говорим бре....без коментар,SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
BO написа:[ АА караме икономично - давам 3.8л/100км ако трябва да сме точни.N.Y. State of Mind
Коментар
-
пичове, карам дизел, преди това карах бензин, после газ и и се погнусих. Минах на нафта само защото исках да съм икономичен!!!Омръзна ми да не върви и да ми иска по 10л на сто!!! некъф пиклив 1.4!!!и да ви кажа вече само дизели ще карам, разбира се, ако мога да си позволя да карам нещо мощно бензиново, да, но сега съм студент и не ми се храни дзвер, за това съм си хипер доволен, колата ми смея да твърдя, че върви доста прилично, не едно БМВ съм наказъл със сходни коне, да не говорим за голфчета или тигрички, батко влезе ли в обороти нема равен, доразвива се оборотомера за 00000 време и на всичкото отгоре разхода ми е макс 9....еми сори ама за ся дизела ме устройва перфе...наложи ми се и да тегля един френд с ауди 80, само си пускам съединителя и го тегля без газ, не го усещам отзад, така че дизела си е дизел, но и бензина си е бензин, за момента в България и за годините ми, за мен е дизел!ОБАЧЕ,истината е в ТУРБОТОA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Nino написа:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=18641 Ма к’во да говорим бре....без коментар,Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
pakumba написа:може, то и на кебапчета да върви може. не знам колко се вписва в темата, но една кола с газов инжекцион не харчи повече в пари от дизелов автомобил. след като кроматаи ми която е скъсана от каране и е с най-проста газова харчи 10 извънградско до 160 /след това не съм я пробвал и няма и да я пробвам/ то пробег от 100 км ми излиза по-малко от 10 лв. ако дизела се вмести в 5 до 160 по 2 лв пак е толковаFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
не знам какво става, аз откакто имам книжка 2002 год. карам само на газ/предимно де/ като паля на бенз зимата и след 10 сек обръщам на газ. мембрани се сменят на 40-60 000 км и струват по-малко от 20 лв. проблеми с газта съм нямал- трябва си само добра настройка/правя ги сам на ухо и после по принципа на пробата докато спре да върви добре/. и да се запушват дюзи все ми е тая, като карам на газ не ги усещам, а че ще ги почистя на 50 000 км един път не е кой знае какво. разхода ми в момента на газ с бравото 1.6 е 8 извънрадско стиго да 8.5 с клима и натискане МАЛКО. аз от газта съм видял само добро- на бенз може да не запали я заради един от 100-те датчици, я заради изгоряла помпа/оставаш на пътя/, я заради друга дивотия на съвремието, но на газ няма как да те остави на път!а в момента, че е най-евтино да се кара бензинова кола с алтернатовно гориво мисля няма 2 мнения. това с олиото дето ще го точа през цедка в нас не е за мен говоря за нормално каране- зареждаш и караш, а не глупости. а за ремъците и ролкоите на дизелите споменах, защото едно обслъжване на дизел е значително по -скъпо от това на бензин.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Тва въобще не ми го давай за пример, и аз да се кача от дедрата на тая нова кола и аз ще и дам само шестици, като се има предвид че съм и пристрастен Ако беше тествал бензинова да не мислиш че коментара му щеше да е различен от тозиSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
не ми се рови много, сравнявам к-кт съединител една и съща марка на браво/валео/ от сайта на хитко- за дизел/1,9 жтд/ 265 лв, за моето 1,6 /за по-малките двг може и по -евтино да е, не ми се рови/ 195лв. абе дизелите ги развиват и това е ясно, ама ги разработват щото имат яко да гонят бензинките и никой няма да си купи дизел ако не вкарат някоя нова технологияLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Нино, не го гледай тоя сайт - прочети горното ми мнение и виж, какви двигатели се предлагат за новото "Bravo", дори и в България Следващата крачка е "Bravo Abarth", което няма да е дизел, а се очакват мошности над 200к.с. :P На "Гранде Пунто" бензиновите двигатели далеч не се изчерпват с 95к.с., защото се очакват версии и с "1.4 T-Jet", както и версията "Abarth" с мошности от порядъка на 160-180к.с., та дизела пак ще увисне, издъхне или както искаш го наречи :P
Коментар
-
pakumba написа:не ми се рови много, сравнявам к-кт съединител една и съща марка на браво/валео/ от сайта на хитко- за дизел/1,9 жтд/ 265 лв, за моето 1,6 /за по-малките двг може и по -евтино да е, не ми се рови/ 195лв. абе дизелите ги развиват и това е ясно, ама ги разработват щото имат яко да гонят бензинките и никой няма да си купи дизел ако не вкарат някоя нова технологияFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар