Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ще се учат още бензиновите мотори...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ще се учат още бензиновите мотори...

    Ехх колеги, както знаете аз съм си фен на дизела.Чета ли чета за бензиновите развития.Е комън рейл бензин - добре ама 8 годни след дизела - още колко има да се учат... Само не разбрах защо втора тема с почти идентично съдържание? Какво пречи този въпрос да се постави в откритата вечеhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=18630Пък и сам си го казал
    BO написа:
    Тук ще се наприказваме, ще се аргументираме, ще се напишем на воля и защитим своя "любим" вид двигател, било той бензинов или дизелов.
    Nino
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    #2
    да се учат на какво-на бързина?
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      pakumba написа:
      да се учат на какво-на бързина?
      Ами на технологии примерно... И Моля тази тема да не стане съпоставка от рода "Бензинов двигател срещу Дизелов двигател" Говоря за технологично развитие, не за съпоставка кой е по-добър, защото за "добър" може да се вземе всичко предвид, според нуждите.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #4
        BO написа:
        pakumba написа:
        да се учат на какво-на бързина?
        Ами на технологии примерно...
        И без технологии бензина е по-доброто гориво! Махни турбото от технологиите на дизелите и им гледай сеира!
        VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
        VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
        VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
        VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
        Нека Силата на бъде с Нас...

        Коментар


          #5
          тя темата просто няма какво друго да стане зависи от коя гледна точка, дизела е по-дбър в кое? въпреки новите технологии в дизелите и тяхната липса при бензина то пак за да изкарат от еднакъв обем дизелов и бензинов двигател еднаква мощност, то трябва дизела да е с турбо, иначе няма как. така че бенза е по-добре във всяко отношение все още. иначе наскоро гледах май на киа сиид беше 1.6 цдти 120 коня/около/, което е супер за дизел. е бенза без турбо пак ги вади тези коне/хонда/
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            Всеки си хвали неговото.Защо всички товарни автомобили и автобуси,специализирана техника са дизели?
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Защото е много по-добър дизела, защо http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=18630
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #8
                pakumba написа:
                тя темата просто няма какво друго да стане зависи от коя гледна точка, дизела е по-дбър в кое? въпреки новите технологии в дизелите и тяхната липса при бензина то пак за да изкарат от еднакъв обем дизелов и бензинов двигател еднаква мощност, то трябва дизела да е с турбо, иначе няма как. така че бенза е по-добре във всяко отношение все още. иначе наскоро гледах май на киа сиид беше 1.6 цдти 120 коня/около/, което е супер за дизел. е бенза без турбо пак ги вади тези коне/хонда/
                Те хондите ЦРХ дето са те от 1.6 вадят и повече, например 146 мисля беше двигателя, а май има и в-тек 1.6 дето е към 160 А колега БО кое му е предимството на дизела-хем трака, хем динамиката не е колкото на бенза, хем и вече нафтата е колкото бенза.А и новите дизели с новите технологии не харчат колкото бензините, а?Беше то Голф 2 1.6 дизел...Мойта харчи извънградско 5.7 хем е 92г., твоята по-нова кат харчи 5 колко пестиш? А и още нещо-ремонта на дизелов двигател струва страшно много пари, да не кажа колкото колата(зависи).Не че на бензиновия е евтин, ама е по-малко...
                N.Y. State of Mind

                Коментар


                  #9
                  Tornado написа:
                  Всеки си хвали неговото.Защо всички товарни автомобили и автобуси,специализирана техника са дизели?
                  Ти що не си купи рейс, ами ЛЕК автомобил?
                  VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                  VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                  VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                  VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                  Нека Силата на бъде с Нас...

                  Коментар


                    #10
                    pakumba написа:
                    .............А колега БО кое му е предимството на дизела-хем трака, хем динамиката не е колкото на бенза, хем и вече нафтата е колкото бенза.А и новите дизели с новите технологии не харчат колкото бензините, а?Беше то Голф 2 1.6 дизел...Мойта харчи извънградско 5.7 хем е 92г., твоята по-нова кат харчи 5 колко пестиш? А и още нещо-ремонта на дизелов двигател струва страшно много пари, да не кажа колкото колата(зависи).Не че на бензиновия е евтин, ама е по-малко...
                    Ами за харченето.... това ми хареса - мойта извънградско харчеше 4. Което както и да го гледам си е около 43% в полза - теб това не ти ли влияе.А при скорост от 180км/ч се качваме над 100% разлика, която мен лично много ми харесва.Тези проценти се запазват включително и при новите коли...Давам пример проведен лично от мен - експеримент.... Съжалявам за марката, ама с това се проведе експеримента....БМВ 530д - комън рейл 184кс ; БМВ 528 - 193кс. На връщане от морето - преди 3 седмициСлужебни коли, карат се и така.Зареждаме в София - Дизела - 392км - 34.1л = 8.7/100 ; Бензина 392км - 66л - почти на резерва = 16.8л/100Което за мен разлика от 93% си е значителнаРазлика във вървенето - на правата по магистралата бензиновото дърпаше след около 1 минута равни коли - дърпа, дърпа след 10 минути дърпане го гледаш на 100-200 метра пред теб (мен) На баира преди караулката преди тунела (по онова гадното дълго нанагорнище) дърпа дърпа с около 300 ама в обратната посока - назад + съчетано с 93% повече гориво.... евала за бензина - карай си го...
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #11
                      kiro_of_the_day написа:
                      Tornado написа:
                      Всеки си хвали неговото.Защо всички товарни автомобили и автобуси,специализирана техника са дизели?
                      Ти що не си купи рейс, ами ЛЕК автомобил?
                      Защото нямам право да извършвам обществен превоз ,а и превозвачите станаха доста.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        добре, икономия да кажем има някаква. но колко пъти в живота на една кола при теб/мен/ ще се кара със 180? ако е при мен и 1 път няма да крам със 180, до 140 разликата не знам колко ще е като икономия при дизела/да не споменаваме алтернативното гориво, което може да се сложи на бензинова кола, а на дизел-не/. но като смениш ангренаж и ролки, дръугите ремъци и икономията ти за 10 000 км я забрави. да не говорим ако се случи нещо по-тежко с мотора какви са цифрите на ремонт при дизела. а и зимата като сложиш такси сутрин, билетче за градския шото ти замръзва нафтата/не че е виновен автомобила, но е важно последствието/ просто няма нужда. дизела е за големи машини защото има нютон метри да ги врътка, а и защото там икономията е сериозна.
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #13
                          pakumba написа:
                          добре, икономия да кажем има някаква. но колко пъти в живота на една кола при теб/мен/ ще се кара със 180? ако е при мен и 1 път няма да крам със 180, до 140 разликата не знам колко ще е като икономия при дизела/да не споменаваме алтернативното гориво, което може да се сложи на бензинова кола, а на дизел-не/. но като смениш ангренаж и ролки, дръугите ремъци и икономията ти за 10 000 км я забрави. да не говорим ако се случи нещо по-тежко с мотора какви са цифрите на ремонт при дизела. а и зимата като сложиш такси сутрин, билетче за градския шото ти замръзва нафтата/не че е виновен автомобила, но е важно последствието/ просто няма нужда. дизела е за големи машини защото има нютон метри да ги врътка, а и защото там икономията е сериозна.
                          Какво за алтернативното гориво не може да се постави метан на дизел ли.Или пък не може да се кара на Биогориво?А да не говорим за живота на двата двигатела в километри.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #14
                            може, то и на кебапчета да върви може. не знам колко се вписва в темата, но една кола с газов инжекцион не харчи повече в пари от дизелов автомобил. след като кроматаи ми която е скъсана от каране и е с най-проста газова харчи 10 извънградско до 160 /след това не съм я пробвал и няма и да я пробвам/ то пробег от 100 км ми излиза по-малко от 10 лв. ако дизела се вмести в 5 до 160 по 2 лв пак е толкова
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #15
                              пък и си е друго да изчадиш и да вчерниш живота на тези зад теб
                              A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                              e30 forever!

                              Коментар

                              Working...
                              X