Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

От кога Опелите са JTD ?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колегата Sko го е казал много ясно.Ще си позволя да го цитирам още веднъж:http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engineК’во повече да говорим!
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    Коментар


      #17
      Баси! Те дизелите на Фиат само на Волга още не са го монтирали...
      VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
      VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
      VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
      VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
      Нека Силата на бъде с Нас...

      Коментар


        #18
        Хахаха къде си я снимал тая кола? Тя е на един приятел, с Е регистрация е нали ?И аз много пъти му казах да го махне тоя надпис ама...

        Коментар


          #19
          Uneek написа:
          Хахаха къде си я снимал тая кола? Тя е на един приятел, с Е регистрация е нали ?И аз много пъти му казах да го махне тоя надпис ама...
          Да, благоевградска е... Еееееееееей, нема скрито - покрито в тоя форум, ей...
          M-Benz E 250 TD 150hp
          M-Benz 200d 75 hp
          Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

          Коментар


            #20
            мда ... комън рейлчетата са измислени от Фиат Групи май за пръв път се монтира такова животно в Алфа 156 97 годинано тъпите талянци не можаха май да си патентоват технологиятаи сега всички я използват ... или нещо такова .. говоря по спомени
            Novitec Rosso Passionale 1.9 MultiJet
            Alfa Romeo 156 JTS Selespeed Ti

            Коментар


              #21
              Slavi_Lancia написа:
              Е гати темата, тва за дизелите на Фиат не го знаех. За Сааб бях чувал и виждал мотора 2000 16В от Ланча ама за дизелите не знаех и то на Опел. После ша ми разправят опелите много здрави немски машини немска им е само емблемата маи и дизаина
              Не, нищо общо нямат двигателите. Иначе Ланча Тема, Фиат Крома, Сааб 9000 и Алфа 164 са с една и съща платформа, но всяка фирма си слага собствени двигатели (Фиат-груп си слагат италиански, Сааб си слагат техните)2-литровият 16 клапанен мотор на Фиат/Ланча е базиран на първите SOHC/DOHC конструкции на може би най-гениалния италиански конструктор на двигатели Аурелио Лампреди (другия претендент за титлата е Виторио Яно).http://en.wikipedia.org/wiki/Aurelio_LamprediА по отношение на двигателите на Сааб - не знам дали знаете, но те са базирани на един легендарен двигател на Триумф - Triumph Slant-4 engine, който шведите са го купили наготово от англичаните. Всъщност този двигател е половинка (единия ред цилиндри) от агрегата Triumph V8.Даже и най-модерните бензинови двигатели на Сааб 9-5 Аеро (2,3 литра, 16 клапана, 260 коня) всъщност са базирани на тоя мотор.
              Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01

              Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02

              ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

              Коментар


                #22
                pinko написа:
                Не, нищо общо нямат двигателите. Иначе Ланча Тема, Фиат Крома, Сааб 9000 и Алфа 164 са с една и съща платформа, но всяка фирма си слага собствени двигатели (Фиат-груп си слагат италиански, Сааб си слагат техните)
                Говорим (пишем де) за дизелови агрегати, така както си го написал, колегите ще изпаднат в заблуждение.Та твърдя, и вече беше споменат по-горе два пъти линка на "уикипедията", че СААБ ползват дизеловите агрегати на Фиат! Тази събота имах удоволствието да сравня при отворените капаци двигателите на моето СУЗУКИ и един красив черен СААБ на "Цигов чарк" !!! (От сравнението изкарах коняк Хенеси) Трижди съжалявам, че поне не ги снимах с GSM-a..."УАН БАЙ УАН"!!! Другия път няма да пропусна снимката, просто в събота нямаше как да знам,че такава тема се вихри тук. В "Сааб", слагат още и 16 клапановия,150 кс мотор, забелязван още в Крома, Алфите и разни Опелови сурогати, като новата Мерива, Каптива и знам ли к’во.Но ето още веднъж линка.....http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engineПС, това което ми прави много неприятно впечатление, е предубеността на хората към марката Фиат.На главоча с който стана спора, като вдигнахме капаците му стана лошо, не,че хенесито му е скъпо, просто не вярваше до последно, добре, че в колата имах каталози на Седичи и SX-4!Още 2005г е "презент" този мотор в СААБ 9-3
                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                Коментар


                  #23
                  Nino написа:
                  pinko написа:
                  Не, нищо общо нямат двигателите. Иначе Ланча Тема, Фиат Крома, Сааб 9000 и Алфа 164 са с една и съща платформа, но всяка фирма си слага собствени двигатели (Фиат-груп си слагат италиански, Сааб си слагат техните)
                  Говорим (пишем де) за дизелови агрегати, така както си го написал, колегите ще изпаднат в заблуждение.Та твърдя, и вече беше споменат по-горе два пъти линка на "уикипедията", че СААБ ползват дизеловите агрегати на Фиат! Тази събота имах удоволствието да сравня при отворените капаци двигателите на моето СУЗУКИ и един красив черен СААБ на "Цигов чарк" !!! (От сравнението изкарах коняк Хенеси) Трижди съжалявам, че поне не ги снимах с GSM-a..."УАН БАЙ УАН"!!! Другия път няма да пропусна снимката, просто в събота нямаше как да знам,че такава тема се вихри тук. В "Сааб", слагат още и 16 клапановия,150 кс мотор, забелязван още в Крома, Алфите и разни Опелови сурогати, като новата Мерива, Каптива и знам ли к’во.Но ето още веднъж линка.....http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engineПС, това което ми прави много неприятно впечатление, е предубеността на хората към марката Фиат.На главоча с който стана спора, като вдигнахме капаците му стана лошо, не,че хенесито му е скъпо, просто не вярваше до последно, добре, че в колата имах каталози на Седичи и SX-4!Още 2005г е "презент" този мотор в СААБ 9-3
                  Така, почвам подредгоре говоря за платформата Тема-Крома-164-9000, а по това време Сааб още не слагат дизели, просто увеличават турбината и броя на клапаните на оня древен ингилизки матор, зето всъщност е половинката на разрязан на две V8.Сааберите в момента са много нещастни хорица - карат най-скъпите Опел Вектра (щото реално 9-3 и 9-5 са си чисти Хлопели, ама напудрени и с емблеми на Сааб). И като им кажеш, че прочутия им турбоматор, дето бил най-великия, всъщност е една купена евтино половинка от английски V8, много древна, но и, както се оказа, много яка конструкция. Само дето Сааб нямат принос в тая работа. Големия 3-литров дизелов на 9-5 (дето вече не се слага) е една ужасно несполучлива V6 конструкция на Исузу, която скоро ще бъде заменене с новия V6 JTD.Оня саабер, дето ти се е дръвчил, може да го питаш къде ще се произвежда новия компактен Сааб 9-1 (отговора е - Корея, в заводите на Деу/Шевролет). Абе Сааб Калос/Авео....Апропо, на Каптива/Антара не се слагат фиатски матори, те са с комън-рейл дизели на VM motori (пак италиански де). VM Motori в момента са всички дизелови двигатели в корейските автомобили - 2,2 л. на Хюндай Санта Фе, 2,0 л. на Соната и малкия 1,5 л. на ситните хюндайчета. Киа използва същите. Шевролет(т.е. Деу - също).Новия Джип Вранглер и Додж Нитро също са с дизели на VM Motori - 2,8 комън-рейл със 177 к.с.Между другото, карах Сааб 9-3 TTiD с новия фиатски битурбо 1,9 ЖТД с 180 коня. Не е истина как върви тая Вектра, вервайте ми. Още при 1200-1300 оборота има над 350 Нм, а при 1850 оборота - 400 Нм - неква лудница. Не знам защо са решили новия мотор първо да се монтира на Сааб, после на Алфа и чак накрая на Фиат.Eто ви картинки на новия 2.9 литров V6 италиански турбодизел - съвместна разбаботка на Фиат, ГМ и ВМ Мотори.
                  Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01

                  Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02

                  ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                  Коментар


                    #24
                    pinko написа:
                    Eто ви картинки на новия 2.9 литров V6 италиански турбодизел - съвместна разбаботка на Фиат, ГМ и ВМ Мотори.
                    Уф, знам ги, за съжаление нямаха добра слава до сега с разработката си 2,5... само колко Гранд Черокита се продават в момента с този мотор, дано са променени нещата! Силно благодаря за информацията, ако знаеш на колко заклети опелджии ще скъсам нервите утре!!!
                    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                    Коментар


                      #25
                      Ако ти е кеф да се заяждаш, питай некой фордаджия или маздаджия що аджеба техните велики фирми не могат да направят един свестен дизел, а купуват моторетки от Пежо-Цитроен?
                      Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01

                      Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02

                      ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                      Коментар

                      Working...
                      X