...седя си онзи ден в офиса, гледам телефона и си мисля, че никаква фактура не е идвала от БТК поне два месеца, съответно и нищо не е плащано....мислих на тръгване да мина през офиса им, но останах на бачкане до късно и после забравих...минаха няколко дни и колегите от офиса ми звънят, че телефона звъннал и някакъв електронен глас им съобщил че имаме неплатена фактура с предстоящо спиране на телефона.....тичам веднага аз до офиса им с парички, като дори нямам представа колко трябва да платя. Изведнъж се оказва, че фактурите ги няма, загубили се ...след половин час ровене, все пак успяха да ми направят справка, че дължимата сума е 198 лв... ....направо се опулих, ама ней се, платих ги. Оказа се,че по никакъв начин не могат да ми преиздадат фактура, ами трябвало да ходя на майкината си за префактуриране....отидох, подадох молба за въпросното префактуриране и ми казват да отида след седмица да си получа фактурата.....е 100 пъти им обясних, че фактурата е загубена не по наша вина и че до утре аз трябва да я представя в счетоводството, защото сме регистрирани по ДДС и утре е крайният срок за представяне на дневниците...дигат ръце...как да е, примирих се. Попитах мога ли да видя поне нещо като справка, за да разбера каква е тая сметка - те ми казват да видя в сайта им......от сутринта се мъча да отворя въпросният...- не бачка...е направо съм бесен, ни фактура, ни ДДС, ни справка...ама иначе електронни гласове като от отвъдното ме заплашват със спиране на телефона...уж ги купиха, уж сериозен инвеститор....ала бала.........като всичко в нашата мила родна картинка - ала бала....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За коректността на БТК...!!!
Collapse
X
-
Явор МитевЕтикети: –
-
Комисията може и да помогне ама доста ще го позабавят.Успешната тактика е когато някой ти откаже нещо го питаш за прекия му супервайзор и бегом при него. И така директно нагоре по веригата. Ако се наложи звъниш на 0800 15 500 като не забравяш да цитираш имената на служителите отказали да ти помогнат. Все някой от тях е можел да ти помогне но с цената на някакви усилия от негова страна , което му се е сторило неприемливо Сериозния инвеститор за БТК ще е някой телеком , а не някакви си инвестиционни фондове дето само гледат да препродадат това което купят без да инвестират много много.Brava 1.6 ELX
Коментар
-
Вкъщи съм на стандартен план с 50 безплатни минути на месец! Реших да засека дали е така наистина. Оказа се че имам изговорени 36 безплатни минути за месец юни (смятах ги с калкулатора), а останалите 14 къде са? Взех разпечатката за предния месец. Същата работа 8 минути по-малко.Вярно че не е кой знае какво, но е дразнещо. Не стига това, че им плащам някава безмислена такса от 11.50, а реално имам изговорени 2.86 лв.Space Star 1.9 DID
Коментар
-
Re: За коректността на БТК...!!!
Авео написа:...седя си онзи ден в офиса, гледам телефона и си мисля, че никаква фактура не е идвала от БТК поне два месеца, съответно и нищо не е плащано....мислих на тръгване да мина през офиса им, но останах на бачкане до късно и после забравих...минаха няколко дни и колегите от офиса ми звънят, че телефона звъннал и някакъв електронен глас им съобщил че имаме неплатена фактура с предстоящо спиране на телефона.....тичам веднага аз до офиса им с парички, като дори нямам представа колко трябва да платя. Изведнъж се оказва, че фактурите ги няма, загубили се ...след половин час ровене, все пак успяха да ми направят справка, че дължимата сума е 198 лв... ....направо се опулих, ама ней се, платих ги. Оказа се,че по никакъв начин не могат да ми преиздадат фактура, ами трябвало да ходя на майкината си за префактуриране....отидох, подадох молба за въпросното префактуриране и ми казват да отида след седмица да си получа фактурата.....е 100 пъти им обясних, че фактурата е загубена не по наша вина и че до утре аз трябва да я представя в счетоводството, защото сме регистрирани по ДДС и утре е крайният срок за представяне на дневниците...дигат ръце...как да е, примирих се. Попитах мога ли да видя поне нещо като справка, за да разбера каква е тая сметка - те ми казват да видя в сайта им......от сутринта се мъча да отворя въпросният...- не бачка...е направо съм бесен, ни фактура, ни ДДС, ни справка...ама иначе електронни гласове като от отвъдното ме заплашват със спиране на телефона...уж ги купиха, уж сериозен инвеститор....ала бала.........като всичко в нашата мила родна картинка - ала бала....Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
И аз препоръчвам Комисията за защита на потребителите, наистина помагат.Иначе аз съм много доволен от интернета, телефона почти не го ползвам, но все пак другите от семейстово говорят(макс 20лв на месец). Иначе в офиса няма такъв проблем, защото обикновено си идва фактурата или я проверяват на сайта.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар