Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо точно тази кола?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    но за съжаление беше вече стара, беше дала своето.
    Какво и се случи?

    Коментар


      #77
      Исках компактна кола за града, но да не е Фиат, да не е бяла и да не е с две врати( логиката е на жена ми). Годината беше 1997 г, а месеца февруари. Студ, замръз и сняг, кучета нямаше по улицата. Родителите ми живееха до автокъща. В такава сутрин реших да разгледам колите, а те затрупани от сняг и тъкмо се отказвах, когато съзрях една по-неестествена и малка купчинка от сняг. Разкрих я и ...виждам нещо по-бяло от снега, с две врати и с емблема на фиат. Дотогава не бях виждал( може би не съм се и заглеждал) УНО 2, т.е 1.0 I.E FIRE. Видя ми се с причудлива форма в сравнение с налагащите се тогава Ориони, Ескорти, Кадети и тем подобни. Казах си това ще е колата за в града. Сложих ръкавиците, напълних дробовете си с въздух и право към ключалката на колата. Около мен жив човек няма. Успях да поразчистя и прозореца за да зейне цена от 4 200 лв. и година на първа регистрация 26.11.1991 г. Та това си беше колица на 5 години ( и 4 месеца ). На такава цена тогава се купуваше Ескорт на 10-11 г. Жегна ме и вече знаех, че ще е моя. Продавача беше от Поморие и разбрах, че е докарал колата на ход от Германия малко преди да ни скове студа. Започнаха се едни съмнения, защо толкова евтино ...вие знаете. След два дена отпусна малко, колкото безпроблемно да си отворя колицата и да я запаля, а тя...в лед милата- на четвърт запали. Пускам парното, след 5 минути се усети и ни ...стопли. Поглеждам в таблото - лъскаво, в жабката сервизна книжка, а стереото Кенууд. Чудесна и запазена тапицерия, стегнати скорости. Е взех я и я имам все още и няма да я продам, защото това си ми остана вечно първата кола и за миг не ме е предавала :.36_4_1:
      A17DTС/S
      Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

      Коментар


        #78
        Много интересна тема браво! защо точно тази кола.... Всичко се започна още когато станах на 18години 2006година декември месец .... Веднага изкарах книжка за кола (преди това имах М-категория) и подкарах на баща си Вартбург-а, койот беше перфектен до край отмалък се занимавам с автомобили хоби ми е.... Вартбур-а беше всяка вечер по Доскотеки и други по осамотени места на бащата му писна да му няма колата, Пък и майка почна да го иурка за кола с климатик тогава аз му уредих ходене до германия за ФИАТ Темпра 1.6 90кс. 95година и той замина.... Темпрата беше чудна (поне на снимките) 1 собственик 90 000км замина той ама неще6 ли на Джамбаза не му се ходило до северна германия за един фиат и му казъл избираи си кола по пътя и ба6тата харесъл едно Мондео 2.0 16В 120кс... и Един Голф 3 Вариант (комби) Бон Джови Взе и двете коли едната на ход мондеото се вози. Темпрата я забравяме във филма .... мислихме мондеото не му тръгна климатика и имаше ръжди а голф-а се слави със добро име и задържахме него...... аз останах с ВАРТБУРГ-амина година аз още го карах направих му 12 000км смених съединител бях доволен от него гореееше повечко 10л/100км ама поне беше демаражен . завърших учили6те и праихме БАЛ сяка баба леля сички дадоха пари и аз продадох вартбург-а за 700лв после продадох частите от него врати зимни гуми длупости и стигна 1000лв само от вартбург-а и със събраното от бала почнах да търся кола ... Викам ае ФВ ще е да ама те имат цени като за на 5 години се едно ..... скъпа работа викам опел 1 2 3 ...10 не ми харесват тия корси и това е един комшия ми предложи Пежо 106 1.1 познавам ги щотот дядо ми има такава и се занимавам с нея да ама тая е 91 година ..... стара кола маиками каза НЕ няма купуваме на хората буклуците и забравих за пежото..... за Пунто само си мечтаех... мислех фи за скъпи 4000++++ гледахме едно пунто с ба6тата за 4000лв 1.2 75кс Климатик палих го не ми хареса как работи прекъсва няма високи обороти .... викам не климатика работе6е пък и парите не ми стигаха по4нах да ходя по автопазарите в събота и неделя, гледам Фиаста 1.1 92 93 те хамстери живеят в праговете на тая кола.... вече се бях предал... само се псувах що съм си продал хубавия вартбург който беше наистина прекрасен .... ба6тата вика докато намерим не6то 6те кара6 голф-а викам добре и го карам и него ама искам своя коола един ден си викам отивам да си купя кола и без кола няма се прибера тръгвам аз и в първата авто-къща до нас гледам корси ама 4000лв викам си мн бе... и заглеждам по нагоре в редиците от 500 автомобила съзирам едно пунто Сиво 4врати 1.2 75кс викам това е! почвам да го паля да лягам под него да му бъркам в ауспуха да го форсирам абе всичко... в тоя момент идва един Румънец и ме дърпа почнах аз да говоря с него на Аглииско-Немско-българо-Румънски и се разбираме пита ме за едно друго пунто( 1.1 55кс. 99година SOLE супер базов модел без никви екстри с 1 огледало от вън ) превеждам му думите на джамбаза и така се срещнах с моя фиат запалих го и на него съ6тите процедури с ауспуха маслото ока4ването сичко супер по запазено от предното фиатче тапицерията нова оговорих му цена от 2400лв. извиках бащата тои хареса повече голямото пунто с 4-те врати и 1.2 мотор... тука започна дилемата аз харесъх новото и малко, а тои голямото и по мощно мислихме гледахме и тогава взехме маиками предварително се оказа че бащами и собственика на къщата са съоченици и цената на 1.1 стана 2200 а на 1.2 2300 голяммо мислене падна и накрая казъме вземаме малкия фиат платихме всичко на мое име и отпра6ихме без номера по русенските стриидове.... отидох до ОМВ заредих 15литра защото стрелката беше умряла безвъзврратно и още на излизане от ОМВ разбрах че вентилатура на купето и чистачките не работят ядосах се хвърлих фиарта пред блока и заминах с приятели към центъра да се черпим на другия ден НЕДЕЛЯ демонтирах двигателя на чистачките и забелязах че нямам парно ( радиатора е оаткачен от системата) още пповече се ядосах оправих чистачките при един приятел ел техник по автомобилите и регистрирах колата сменик ремъци масла филтри всикчо направих едно 1000км и се уверих че колата е БОМБА сега вече съм сменил радиатор на парно тапа на двигателя към скоростната кутия(капеше антифриз) и съединител(притискател и феродов диск) колата стъпи твърдо на 3000лв масло не ми е пипнала за 2500км надявам се така да е и за напред всичко квото имаше съм оправил и сега остана да си купя зимни гуми ...... Радвам се че взех фиат пунто, защото съм стар ФЕН на италианската маркат) а икономичността на колата е повече от добра очарован съм!
        Ето ме вече с Фиат

        Коментар


          #79
          Защо Фиат ли?Ами случайно.....1-вата беше Субару 1.8 81-ва г. през далечната 1992 г. Много здрав автомобил.През 93-та взех Сиера от Мото-Пфое. На третия месец установих, че има много меки ламарини и застрахователите си я взеха.Върнах се на Субаруто, докато платят парите и веднага Опел Вектра модел 93 г. През 2002 я откраднаха, междувременно бях видях сметката на Субаруто, а през 98-ма бях взел от Лада България Лада 4-ка, че ми трябваше за работа, а ме беше страх да взимам някой таралясник на старо. Та ладичката още бачка и изкарва парички, но не това е темата.Та ожених се, роди ми се дъщеричка, стана на 2 г., а в семейството с родителите ми бяхме останали само с ладата и се преместихме в нова къща и закупуването на 2-ри автомобил стана наложително. Обаче парите отиват в къщата, ипотека, и няма възможност за нова, та се реших за втора ръка. Две седмици зяпам мобиле-то и избрах рено клио - 91-93 за 3500 с клима. Та взех няколко адреса от обявите, пък те всички на Горубляне, викам си супер, че ми е удобно и право там.Цял ден обикаляне и нищо от въпросните обяви - само 1, което беше 89, без клима и 4к цена . Вдигнах си лимита на парите и намерих едно червено, с климатик в пазарен вид. Продавача вика климтика , трябва да се напълни, вчера от автовоза го свалих, нито съм го мил нищо, а по колекторите още стоят локви вода. Полъгах се, викам отиваме до сервиз и ако ми хареса- взимам го. Вдигаме на крика и какво мислите - удар отпред отдясно и отзад отляво - яко се беше въртял, та не го взех. Вечерта си говорим с жената да идва и тя да гледа да харесваме нещо.На следващият ден отиваме двамата и започваме - то не бяха астри, пасати, а не мене очите ми все в едни пунто 2, ама много скъпи - имам 5к те тръгват от 6500. Нищо не харесхме.На третият ден пак отивам - сам. Цял ден обикаляне и нищо. Хората си тръгнаха, започна да се смрачава и тогава го забелязах едно невзрачно , прашно .... Огледах го, хареса ми записах си номера взех жената от работа и й го показвам. И се почна ама Фиат ,те не струват ,боклуци били, ама иначе ми харесва, утре ще дойда с тебе да го видим как е.Отидохме огледахме го, имало е лек козметичен удар откъм шофьора, нищо обезпокоително, запалихме, няма течове, климатика работи, 123 000 км. ( малко съмнително изглеждаше), но иначе всичко супер. Викам на жената ти ще я караш към сервиза, а аз ще се ослушвам. И така по пътя стана ясно, че шарнирите и кормилната рейка са заминали, и че искам тази кола. В сервиза приятелчетата ми казаха това, което и сам бях забелязал и че по състоянието на двигателя и общип вид може и да са реални километрите, спазарихме се с продавачите и я взех. Вече 5-та година почваме с нея, още ще си я карам ине ми се дава засега, 75 000 съм навъртял. Носачите и рейката не смених, а рециклирах - 70 000 ми изкараха, и наскоро повторих упражнението. Една дюза на инжекцията от Италианеца, т.е. от циганина дето работи там за 10 лв. ми я даде, пък се оказа, че е най-добра . Два ремонта на алтернатора, един на ключа на вентилатора на парното, задното моторче на чистачките, контактен ключ, бензинова помпа, водна помпа и два вентилатора на радиатора съм сменил. А Браво 2 го видяхме със жената на автосалона през 2007г. и жената веднага се влюби в негои вика: искам го ще ми го купиш ли? . Смятам аз парите, правя сметки и викам - Ок, 2014 евентуално, ако не си се отказала дотогав. Но после нещата се развиха добре за мен и от 28.10 съм горд собственик на Браво 2 .П.п. колите са от подписа ми естествено
          FIAT Bravo Multijet 1.9 150 k.c / 11.2008 г.
          FIAT Punto 1.2 75 к.с. / 12.1993 г.

          Коментар


            #80
            Защо Фиат ли?Ами случайно.....1-вата беше Субару 1.8 81-ва г. през далечната 1992 г. Много здрав автомобил.През 93-та взех Сиера от Мото-Пфое. На третия месец установих, че има много меки ламарини и застрахователите си я взеха.Върнах се на Субаруто, докато платят парите и веднага Опел Вектра модел 93 г. През 2002 я откраднаха, междувременно бях видях сметката на Субаруто, а през 98-ма бях взел от Лада България Лада 4-ка, че ми трябваше за работа, а ме беше страх да взимам някой таралясник на старо. Та ладичката още бачка и изкарва парички, но не това е темата.Та ожених се, роди ми се дъщеричка, стана на 2 г., а в семейството с родителите ми бяхме останали само с ладата и се преместихме в нова къща и закупуването на 2-ри автомобил стана наложително. Обаче парите отиват в къщата, ипотека, и няма възможност за нова, та се реших за втора ръка. Две седмици зяпам мобиле-то и избрах рено клио - 91-93 за 3500 с клима. Та взех няколко адреса от обявите, пък те всички на Горубляне, викам си супер, че ми е удобно и право там.Цял ден обикаляне и нищо от въпросните обяви - само 1, което беше 89, без клима и 4к цена . Вдигнах си лимита на парите и намерих едно червено, с климатик в пазарен вид. Продавача вика климтика , трябва да се напълни, вчера от автовоза го свалих, нито съм го мил нищо, а по колекторите още стоят локви вода. Полъгах се, викам отиваме до сервиз и ако ми хареса- взимам го. Вдигаме на крика и какво мислите - удар отпред отдясно и отзад отляво - яко се беше въртял, та не го взех. Вечерта си говорим с жената да идва и тя да гледа да харесваме нещо.На следващият ден отиваме двамата и започваме - то не бяха астри, пасати, а не мене очите ми все в едни пунто 2, ама много скъпи - имам 5к те тръгват от 6500. Нищо не харесхме.На третият ден пак отивам - сам. Цял ден обикаляне и нищо. Хората си тръгнаха, започна да се смрачава и тогава го забелязах едно невзрачно , прашно .... Огледах го, хареса ми записах си номера взех жената от работа и й го показвам. И се почна ама Фиат ,те не струват ,боклуци били, ама иначе ми харесва, утре ще дойда с тебе да го видим как е.Отидохме огледахме го, имало е лек козметичен удар откъм шофьора, нищо обезпокоително, запалихме, няма течове, климатика работи, 123 000 км. ( малко съмнително изглеждаше), но иначе всичко супер. Викам на жената ти ще я караш към сервиза, а аз ще се ослушвам. И така по пътя стана ясно, че шарнирите и кормилната рейка са заминали, и че искам тази кола. В сервиза приятелчетата ми казаха това, което и сам бях забелязал и че по състоянието на двигателя и общип вид може и да са реални километрите, спазарихме се с продавачите и я взех. Вече 5-та година почваме с нея, още ще си я карам ине ми се дава засега, 75 000 съм навъртял. Носачите и рейката не смених, а рециклирах - 70 000 ми изкараха, и наскоро повторих упражнението. Една дюза на инжекцията от Италианеца, т.е. от циганина дето работи там за 10 лв. ми я даде, пък се оказа, че е най-добра . Два ремонта на алтернатора, един на ключа на вентилатора на парното, задното моторче на чистачките, контактен ключ, бензинова помпа, водна помпа и два вентилатора на радиатора съм сменил. А Браво 2 го видяхме със жената на автосалона през 2007г. и жената веднага се влюби в негои вика: искам го ще ми го купиш ли? . Смятам аз парите, правя сметки и викам - Ок, 2014 евентуално, ако не си се отказала дотогав. Но после нещата се развиха добре за мен и от 28.10 съм горд собственик на Браво 2 .П.п. колите са от подписа ми естествено
            FIAT Bravo Multijet 1.9 150 k.c / 11.2008 г.
            FIAT Punto 1.2 75 к.с. / 12.1993 г.

            Коментар


              #81
              Та историята започва около 1998г., когато баща ми реши че Жигулата купена нова през лето 1978 (заменила Москвич 40 и е време за смяна. Оттогава започна "голямото четене" на "Автопазар" и избиране на марка и модел. Измина много време на финансови кризи, кърпене и газификация на старата Жулиета, събиране на средства и т.н. И така до лятото на 2007г., когато баща ми удари по масата и каза че е време за нова кола... Задействахме малко връзки (приятели на наши приятели) и майка ми и баща ми отиват да избират. Тръгват с нагласа за Пежо 306 или нещо друго, но в никакъв случай Форд и Фиат. Обаждат ми се и викат:"Гледахме Фиат Пунто, Пежо 306 комби и Ситроен Ксара дизел и избрахме Фиата, 2000 година е, по-нов е." Пък аз преди това бях виждал само Пунто първо поколение и меко казано не бях очарован. Викам правете каквото знаете и без това бащата ще я кара тази кола. Та купиха я. Е беше първото Пунто Мк2 в Етрополе, а сега има само още едно. Комшийте я гледаха като летяща чиния... Имаше един период в който я карах и аз и много ми хареса не че имам голям опит като шофьор ама е като любов от пръв поглед. Да чукам на дърво от как е купена проблеми не сме имали с изключение на алармата, която се пре*ба, и смяната на накладки.Сега аз лично карам Сузи Витара 2,0 TDi и дори и не помислям да се разделям с нея, но се замислям дали да не взема и още едно Пунто Мк2 ама от по-наточените версии 1,2 16V или 1,9 JTD, че 60 магаренца ми малеят и на байр нямат душа.Ееех мечти ама догодина лятото не се знае знае ли се...P.S. Та така избрахме Фиат - случайно само и само да е по-нова колата - НЕ СЪЖАЛЯВАМЕ.
              Fiat Grande Punto 1.2 8V 08'
              Suzuki Vitara 2.0TDi 97' (продадена на далече)
              Fiat Punto II 1.2 8V 00'
              ВАЗ 2101 /Жигула/ 78' (в пенсия)

              Коментар


                #82
                Ето и от мен как се здобих с Фиат Купе 2.0 20В 98г.:От началото на лятото на 2008-ма имах в наличност 5000лв. Предимно изках да получа максималното за парите, независимо от коя марка(с леки изключения). Няколко месеца редовно преглеждах обяви в нет-а, списания и вестници като по-специално се спирах на Е36 320и IS (срещнах наистина добри), Ауди Купе(в добро състояние и като цяло са рядкост, но ме радваха) и А6 от първите, Мазда 323Ф 4вати 2.0 16В 116к.с. 94-98, Пежо 306(що не), както и Фиат Браво(но не го взимах много на сериозно, незнам защо). За Голфове няма да коментирам! Спрях се на маздата, която имаше няколко плюса пред другите 2: практичност съчетан с визия, по-ефтини части, по-нова като производство с по-добро съотношение цена-качество. След дълги проучвания и обиколко по разни автокъши, както и на цялото Горубляне, харесах фаворитната ми Мазда в Мобилето. Отидох до автокъщата в студенски град, оглеждах я 1час из основи (собственика го нямаше да ме омайва, а охраната ме пусна да зяпам :D ) с изключение на изпуснал заден амортисиор беше перфектна на цена от 4000лв.(с пазарлъка). Видя ми се перфектната зделка. Викам си, утре идвам и я купувам. Треперех от вълнение да се здобия най-после със собствен автомобил. На следващият ден обаче, ми звънна към обяд чичо ми(много печен човек) с офертата да не бързам толкова, а да се отбием и до Дупница, кадето имал познати в 1-2 автокъщи. Със скърцане на зъби се навих да изчакам 3 дни до неделя(за мен 3месеца), защото тогава ще бил свободен. В Дупница само гълабарници в окаян вид, по-голямата част от които с "добри" удари по предницата. Бях сложил на 3-4 автомобила отметки, между които евентуално щях да се двуома. Към края на обиколкота отидохме с чичо ми до един човек в горната част на Дупница да си вземе резерните клюове от наскоро закупения Голф 5 Плюс. Аз реших да поогледам близките 2 автокъщи, от които нищо не ми грабна окото, и вече ме налягаше отчаянието. Тъкмо си трътгвахме, когато чичо ми се усмихна лукаво и каза "А какво ще кажеш за това" и двамата зазяпахме Фиат Купе 2.0 20В в свят "Portofino blue". Отбелязах, че колата не ми е по джоба (хмм, без да поглеждам и цената) и не изках да се дразня като я гледам повече, но чичо ми вече се беше настанил в кожения салон и едва ли не ми се караше да видя за какво става на въпрос. В този момент един печен дядка се приближи до нас и ни каза "Харесва ли ви, няма какво да ви я рекламирам с думи, направо се качвайте да ви повозя". Качихме се (аз отзад ). Веднага се впечатлих от звука, в следващия момент и от тягата на ускорението, след още няколко секунди и от адреналина, който вкарва тази кола. Дядката или беше много в час с шофирането или беше тотално изперкал, като не жалеше колата - караше с 120-160км/ч по нанадолен зигзагообразен път с педала до ламарината и изпреварваше без да се колебае, а колата все едно викаше "още газ! още газ!, мога още". Слязох от колата с разтреперени крака, поизпотен и много въодушевен от адреналина с 24каратова усмивка, която не свалих в близкия час Намаление почти нямаше - аз и не търсех. Чичо ми се заяждаше да ни свали от цената, но за какво - изпуснали амортисиорчета на преден капак и нямаше ключ за резервната гума. Цена: От 6000лв спазарена за 5,600лв.. Неможех да повярвам с какво се здобих и то за какви пари - уникален интериор, впечатляващ екстериор, прекрасен респектиращ двигател. От малък сам фен на автомобилите, и тази кола просто ме пълнеше от всякаде. Е, песимистичните и плоски коментари на по-възрастните не ми бяха спестени Yellow_Flash_Colorz_PDT_28 . Щом немога да ходя по лозята на дядо ми, значи не става за нищо тази кола Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 . Всички приятели и познати просто неможеха да повярват с какво бижу съм сездобил, защото до този момент на никой не му е правило впечатление Фиат Купето. Имаше коментари от типа "И новата 3-ка на БМВ или Голф 5 да си беше взел, нямаше да правиш толова впечатление, колкото с "малкото Ферари"". Все още сам горд собственик на колицата и честно казано за да я сменям, трябва да е нещо доста по-добро и по-впечатляващо, което ще е и доста по-скъпо!
                Fiat Coupe 2.0 20V 98g. Pininfarina

                Къде отиваш ти, може би?

                Коментар


                  #83
                  Тя ето я и моята история...Началото миналата година,когато купих Рено19...и аз се наслушах на истории за това какви били "френските чикии",но не ме бъркаше,аз си харесах реното и го взех...и общо взето бях доволен,.докато не ми изби една тапа на двигателя... и се почна ходенето по мъките,за което няма да разказвам...накрая колегата Van Dal ме отърва от това рено за символична сума пари,със всичките му проблеми ,които имаше!Все още имах реното,но вече бях решил,край на деверуването на тая кочина...ще вземам друга и се почна... Жена ми бе теглила заем чрез фирмата си за реното и решихме сега да рефинансираме,за да вземем "новата"...Един месец ни мотаха от банката,месец през който ме уверяваха,че няма да ми откажат парите и накрая ми забиха ножа в гърба,като казаха,че пари НЯМА да има...През този период бях гледал няколко коли...Бях решил да взимам Астра комби...трябва ми голяма кола,която носи много и вози удобно.Бях се насочил към опел,защото са немци и цените им са поносими,исках Вектра комби,но цената им не бе по силите ми,затова астра. Търсих много,бях харесал една наточена ,но 94-та година,май това най-много повлия,да не я взема,исках по нова кола. Друго,че баджанака ми ме увещаваше,че екотеците не били хубави,скъпа била поддръжката ,бля бля...и търсех определн модел на астра 1,6 моно Уви банката ми трясна теслата и спрях с търсенето,бях се отказал! Минаха две седмици,пак ядове с реното и вече уверен,че ще търся пари до дупка...кандидатствах в ОББ и ми отпуснаха заема сравнително леко,най-сетне щастлив с парите в ръка и по автокъщите. За два дни обиколих 90 % от къщите в търново и почнах да се отчайвам...повечето бяха ЛЕШ ,видимо удряни,гнили...калпава работа,а цените им "хубавички" А на добрите коли,цената не падаше под 4000 няма и няма кола като тая която търся,нито астра комби с желание двигател,нито второто ми желание Форд Мондео комби...уви при мондеото кола след 96-та година каквато исках под 4к не падаше...аз уви имах 4 които трябваше да ми стигнат за покупка,регистрация и консумативи и така в задънена улица,бях почнал да се изнервям вече...Гледах и една Вектра,седанче 95 и доста си я харесах ,но ме спря това,че е нов внос,без номера от частно лице,на когото нямам доверие и не знам какви документи трябва да даде и като си я сметнах с регистрация еко такса и т.н. и тя ми стъпваше на 4 и грам пара нямаше да ми остане...и тогава намерих фиатката...На снимките бе убийствена,ествено наживо се оказа,че има тук там ожулено по броните ,отред имаше фуга на капака,може би удряна,но фарове и т.н. бяха еднакви и реших,че и да е бил сериозен удара е оправена добре...Имаше и поиздраскано по пласмасите в багажното-явен признак,че е товарена добре...на тая основа ми смъкна малко от цената ...покарах я 5-6 километра и си я харесах... Дизел,да се набира така не бях виждал,освен учебната ми голф 4 ,возеше меко,не тропаше грам (явно трябваше да я карам повече,защото после появиха тропания и смених това онова,сега и отзад тропа,но уви,тогава ито звук не издаде!) двигателя работеше спокойно и меко,палеше си добре(сега и с паленето има малък проблем) абе чудна изглеждаше Мислих една нощ и на следващия ден дадох капарото за нея,след два дни вече бе моя! И колкото и сега да има тук там ядове,съм доволен от колицата! Сега и всичкия си багаж пренесох,барабар с пералня хладилник и т.н. само с нея! Да чукна на дърво,сериозни ядове не ми е създавала през тия към 1500 км които съм минал с нея! Да дава Бог и така да е занапред!
                  ex.Мареа ТД100

                  Коментар


                    #84
                    Ето и мойта историяЗначи ас сам на 17 години и нямам книжка миналото лято работих на една автомивка и шефа ми караше фиат типо 1.6 95г отначало досто скиптично насторен бях кам италянските коли, отначало ми предлагаше фиата за 1900 лв, но си викам това е се пак и не ми праеше голямо впечетление но бях казал на баща ми че се продава един фиат но един ден баща ми дойде да види фиата на него многоо му хареса но ас тога не обарнах внимание на колата но както се запариказва с шефа ми изведнаж ми каза да се качвам в колата и баща ми седна да кара тоест да пробва фиата и на него многоо му хареса как варви и естествено и на мен и така шефа ми я даде като на авер от 1900 лв на 1250 с 4 зимни гуми но на баща ми не му хареса на колко хиляди километри ни като е зехме беше на 221057км а сега е 230098км но шефа ми му направил основен ремонт по дивгателя преди да я купим карал е 4 5 месеца след основния ремонт - 3-пати баща ми го опана за гърция без проблеми ...... и както да е зех ми я но отначало ас още бях скиптично насторен ка фиата но баща ми реши да ме учи парвия пат ми бях мноо зле... вториа пат бях по добре и и след 3-тия пат ас почуствах отватре някаво чуство което немога да го опиша и се влюбих в фиата и тако в продалжение ас се очупих на колата и зех да изрязвам и многооо ми харесва как набира как се даржи на патя а вскично ми хареса и така в продалжение още повече се влубих в фиата и мнението ми е за итяланските коли е супер и така след време намерих тоя форум и сам горд да кажа че баща ми има фиат който след време ас ще го карам
                    сяка кола на място и на думи много върви но истената е street racing!

                    Коментар


                      #85
                      Ако баща ти те беше научил да пишеш и грамотно...

                      Коментар


                        #86
                        ///// написа:
                        Ако баща ти те беше научил да пишеш и грамотно...
                        има нещо вярно
                        ex.Мареа ТД100

                        Коментар


                          #87
                          Случайно се намерихме. В началото търсех рено меган купе. Харесваше ми как изглежда. Е, намериха се добри хора които ми казаха, че окачването им не струвало. И се започна едно избиране. След всяка марка, която харесвах от някъде се появяваше човек, който да ми каже защо не трябва да я купувам. Измина един месец в гледане из интернет, списания, приказки с този и онзи. От 2-3 обиколки из автокъщите с приятел избрах ауди двувратка, 1997 г., опел астра и....роувър. На следващия ден ме отказаха от роувъра, ясно е защо. Писна ми. Прибрах се в Шумен за Великденските празници. Там има 2-3 автокъщи, баща ми познава собственика на едната. И тоя тип ми предлага рено клио 1,9 дизел. Абе хубаво дизел, 1 и 9 ама грозна. По-късно щяла да ми хареса. Добре, че се отказах навреме. Един ден колега ми вика "Айде да идем да видим една кола по Асеновградско шосе " Отидохме, видях я, покарах из едни баири. На следващия ден я взех. След това КАТ, номера,застраховки, сервиз, голямо чудо беше. Вече 1 месец я карам. фиат браво 1,9. Голяма работа е !
                          FIAT Bravo 1,9 JTD

                          Коментар


                            #88
                            Ами да разкажа и аз историята на моето съжителство с една Мултипла 1,9 JTD. Та значи, след като се ожених, съответно станах татко. Имах си една малка кола за из града - Фиат Чинкуеченто 0,9 и една семейна кола - Мерцедес 124. Един ден обаче за нещастие катоастрофирах с Фиатчето и остана само семейната кола. И седим с жената и си викаме, трябва пак да си купим градска кола. Отиваме едни ден в една автокъща и още с влизането виждаме една Мултипла. Уж бяхме тръгнали за малка кола, обаче като я видяхме и двамата викаме това е нашата кола. Беше обявена на 4500, но след серия пазарлъци и циганене от наша страна ни излезе на 4000 с регистрацията. Последва продажба на Мерцедеса и сега си имаме само една кола и за града и за семейството. Малко е голяма за ежедневно каране, ама поне има много място за хора и за багаж вътре. Пък и винаги се отличавам от тълпата.
                            Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !

                            Коментар


                              #89
                              Аз имах Фиат уно и му наблъзках над 100 000 км. на газ ,но се разболя от ръжда и се наложи да се разделим.После дойде двуместния ми бял ФИАТ с огромен багажник и пак на газ директно от Италия.Много съм доволен(за 2 години само водна помпа смених) от него и гаджето ми също.
                              ФИАТА МИ Е ДВУМЕСТЕН...........,а аудито ми е комби.

                              Коментар

                              Working...
                              X