Key написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо точно тази кола?
Collapse
X
-
Здравейте , аз съм маниак на типо Винаги съм слушал лоши работи за тях ,държа да кажа че карах голф 2 (щото били най здрави - дръжки само по майстори висях)но откакто съм го купил две години и нещо не съм сменил нищо само масло и филтър, на 19 години е , 1,7 дизел на 270хил. и оня ден се прибрах от София до Варна за пет часа( друг е въпроса че докато изляза от София загубих 2 часа и 5 литра нафта ми изчезнаха мистериозно от стрелката,но общо взетопод 100км/ч. не падам и ми изгори 90лв. нафта -ако някой може да ми изкоментира нещо насреща -моляТИПО -ФОРЕВЪР -мисля да си докарам една от италия 2/16 да си пържа из улиците гледам че вървят по 200,300Евро всички екстриПОЗДРАВИ на Всички маниаци на ФИАТИталианките са най-красиви и най-капризни... всеки прави своя избор
Коментар
-
aс моята я взех понеже на жената и хареса ас исках да си вземам голх 3 но се радвам 4е за първи път послушах жената не 4е разбира от коли даже и книжка няма но и хареса на външен вид и да ви кажа не съжалявам колата е ФИАТ Брава 1.6 16в 103 кс 1996 г колкото пише толкова вдига карам я ве4е 1 година и само на бензин сменил съм веднъж масло 1 носа4 и само това ФИАТ forevar
Коментар
-
nai7 написа:aс моята я взех понеже на жената и хареса ас исках да си вземам голх 3 но се радвам 4е за първи път послушах жената не 4е разбира от коли даже и книжка няма но и хареса на външен вид и да ви кажа не съжалявам колата е ФИАТ Брава 1.6 16в 103 кс 1996 г колкото пише толкова вдига карам я ве4е 1 година и само на бензин сменил съм веднъж масло 1 носа4 и само това ФИАТ forevarТаралежът, е птица упорита... не го ли сриташ - не излита!
Коментар
-
!
Темата е много добра. Наистина има какво да се сподели.Аз лично с моето браво (1.6 16в 103коня) се сдобих по много странен начин:Бащата кара автовоз, един ден се обажда и пита дали можем да продадем едно браво?Аз и брата казахме да го взема. (паднало му на далавера) Започнахме да пускаме обяви но никой не искаше.През това време се наслушахме на простотий, колко били зле Фиат, колко големи боклуци били и т.н.Един ден го взех по работа и на едно кръстовище до мене спира едно браво,(1.8 ГТ 115кона ако не се лъжа)светна зелено и тръгнахме. Направо неможах да повярвам колко назаде остана. Веднага отидох до майстора и му казах да я покара малко, да разбере какво има, дали колата е пипана или Другото браво е било с калпав шофьор. Майсторчето е работило 8 години във ФИАТ и знае за какво става дума. Като слезе от колата вика:Тази кола и има нещо, върви като полудяла. И тогава реших че тази кола е за мене и не сгреших. Радвам се че не послушах хората да я продам, колата е лимка!! Даже надъхах жената и тя си жзе италиянска колица АЛФА 147 2005г. абе изобщо семейство ценители.Молиа аку имъм правуписни грежки да ме извинити!!!!!!EX: Fiat Bravo 1.6 103++hp/ Fiat Coupe 131hp/ AR 156 2.4jtd 1??hp
Alfa Romeo 147 1.6 16v 2005г. 120hp
ВАЗ 2107 project. SUZUKI GSXR 600 SRAD
Не са важни конете в колата, а лимките в главата!!!
Коментар
-
Здравейте и от мен!От април месец карам един такъв сладур като този на аватара ми! Мъжа ми имаше идея да вземем Пунто, но много се радвам, че попаднахме на тази кола, просто е маняшка, най- готината дребосъчка, коята съм виждала! А и досега в Сф не съм видяла друга като нея, има ги, но не и Abarth. Е, голям зор видяхме с гумите, защото при купуването бяха за смяна. Размер 185/55/14 просто няма и в най- големите гуми центрове, но и този проблем решихме, даже и зимни имам. Абе, разкош!
Коментар
-
Привет на всички и от мен!Дойде време и ние да се сдобием с по-нова кола,понеже на старото Рено 5 не можеше да се разчита.Тръгнеш на дълъг път и се молиш да не му изтекът водите Бяха ни омръзнали тези тапи Особено на брат ми-той се занимава с двигатели.Когато ме видеше и му прилошаваше, а и аз вече изпитвах неудобство.Пък и всички приятели с по-добри коли...срам да те хване! Съпругът ми-запален фен на пистовите мотори-все мотори му в главата и не му прави кой знае колко впечатление каква кола кара.Важното е мотора да е хубав.Както и да е..Обадихме се на приятел от София с цел,да ни разведе по автокъщите.Първоначално се бяхме спрели на Фиат Браво-добра цена,а и на фасон ни допада.Обикаляхме,гледахме и харесахме едно дизелово такова,много добре работеше за дизел-направо мърка Но офертата не ни допадна.След дълго търсене видях едно Стило с 3 врати-дизел (не бях виждала такъв модел Фиат) и си помислих: "Такава кола искам,нищо,че цената е много по-висока от тази на Бравото!!".За мое съжаление майсторът,който беше с нас,не го хареса как работи.А на мен никакъв друг модел кола не ми хващаше окото.Това момче от София-Филип се сети,че в една автокъща е видял едно такова Стило.Отидохме там,а то ме чакаше-черно,лъскаво,бензин 1.6 16v. 2002год.,много запазено.Седнах вътре,не исках да си тръгвам без него,нищо,че имаше един недостатък-менеше оборотите..Съпругат ми се съгласи-все пак колата щеше да е за мен,но каза,че аз трябва да ходя по сервизи и майстори.Също трябваше и да се лишим от някои придобивки заради цената 12500лв. Бях съгласна с всичко само да го вземем.С пътна помош се наложи да ни изкарат от София,защото Стилото беше без номера и на късмет се прибрахме сполучливо.На другия ден право при брат ми,за да огледа колата и да чуя мнението на специалист.Хареса я много (е как няма!!!), но каза първо да мина през сервиза на Фиат в Пловдив.От там останах много разочарована.Служителите ми казаха : "Как можа да вземеш Фиат! Направо го продавай! Този проблем с оборотите не може да се поправи!" Казах му,че нищо не разбира и го попитах изобщо какво прави там...Айде обратно при брат ми да умуваме как да решим проблема.Консумативи и масла за него не са проблем,но тези обороти?!?..Не беше се сблъсквал с такъв проблем.Взех да се ровя в интернет и случайно попаднах на подходяшото място и подходящите хора-Форумът на Фиат.Искам още веднъж да изкажа благодарност на колегите Stilo и Stoyan 68,благодарение на тях този проблем с оборотите беше отстранен и ако имат път през Чирпан да се обадят на почерпим...След време отивам с колата на село,там един кон счупи малкото странично стъкло и гредата беше засегната(УЖАС!),направо ми се доплака..Но за щастие и този проблем беше отстранен и направихме каско,за да ни е по-спокойно.Сега вече една година(да не казвам голяма дума) всичко си е наред.На съпруга му все му се струва,че не върви,макар че "наказа" на брат ми 4-ката и други е "наказвал" със Стилото...но аз го разбирам Той сравнява с мотора-бързо набира и развива високи скорости...Сега си карам колата и се кефя,пожелавам на всеки да се сдобие с мечтаната кола,каквато и да е тя!
Коментар
-
Я виж ти, поредната интересна тема, която никога не съм поглеждал. Ето я моята история: имах фиат палио 98 г., сребрист металик, перфектно, кукличка. Беше обаче без климатик, освен това като габарити ни поотесня и реших да го продам. Исках му 5 000 лв, които и до сега съм убеден, че си струваше, но разбрах, че повече от 4000 лв. няма да му взема. Колата, която исках да взема след като продам палиото, беше ланча дедра или фиат мареа комби, горе-долу те ми бяха по джоба. Почти бях купил една великолепна дедра небесносин металик, но продавачът не излезе такъв точен мъж, на какъвто се правеше. След като уточнихме всичко, започна да ме мотае цяла седмица и накрая ми сервира, че имало още един купувач, който давал 200 лв. повече от мен и бил много настоятелен. Ако аз я искам, да дам +300 лв. Явно беше видял, че колата ми харесва и реши да изкопчи още някой лев от мен. Мишкарска работа, но какво да се прави, отказах се от ланчата, макар че и досега ми се срува, че ланчите са по-стилни от фиатите... В периода, в който бях уговорил всичко по покупката на ланчата, си намерих много сигурен купувач на палиото, който имаше такъв мерак за него и така се страхуваше да не се откажа, че го плати (4000 лв) с уговорката, че ще ме изчака около седмица и чак тогава му го давам. И така седмицата мина, дойде понеделника, в който трябваше да закарам палиото на новия му собственик, а аз още нямах кола. (Забравих да спомена, че цяла събота и неделя обикалях всички автокъщи от Сливен до Пазарджик и свестна мареа комби за по-малко от 5000 лв. не видях.) И ето как точно взех моята мареа: в 10 ч. видях обявата в мобиле, в 15 ч. колата след бърз оглед в сервизите на 2-ма познати вече беше прехвърлена на мое име. Малко на магия стана. Вземах я евтино 4100 лв, първоначалното ми мнение беше, че е била тотално занемарена, тъй като на бърза ръка смених термостат и ламбда сонда. След 3 месеца вече съм повече от сигурен, че съм имал невероятен късмет с тази кола, а според моя майстор, колата е уникално добре поддържана и обслужвана до последно. Единственото, което ме дразни, са няколко външни забележки, тук там драскотини, напукан лак, следи от камъчета по капака. Ще я разкрася напролет, а в сервиза, в който ще ми я препръскат, пък ме увериха, че по тази кола никога не е имало автотенекеджийска намеса, което също е много добре. А салона е наистина като нов. И най-невероятното: колата е закупена от първи и единствен собственик от Германия - фрау Бианка някоя си :D . Имам си всички документи, доказващи това.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Да се включа и аз.Макар че съм отскоро във форума FIAT е марката кола, коята от 1995г. присъства в моето семейство. Първата беше REGATA, която купих след дълго обикаляне по пазари,автокъщи и адреси. Не беше в добър външен вид, но за сметка на това двигателя иработеше перфектно. За годините през които я карах не ми е създавала никаквипроблеми. След като катастрофирах и останах без кола се наложи да купя друга.Отначало поради много нисък бюджет, търсих пак същата но със запазено купе за дамога да кача вътре стария си двигател. Тъста обаче каза че ще даде едно рамо и аззапочнах да търся нещо по-ново. Преди това ми бяше харесала много TEMPRA-та икогато един познат ми се обади от Австрия, че е намерил такава в рамките на новиятми бюджет, направо му казах да я взима. След една седмица вече беше моя и не сбърках. Минаха няколко години и се наложи и тази да продам защото ми трябваше комби. Ако Темпрата беше комби сигурно още щях да я карам, понеже беше безпроблемна.След нея купих един Ситроен от който също съм доволен, но ми потрябва и втора колаи след като изтървах за 1/2 час едно чинкуеченто, за същото време купих без многода мисля едно Пунто. И така отново си имам Фиат.FIAT PUNTO 1.7 TD
CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE
Коментар
-
хах супер интересно е да четеш историте на всички )Ам аз определено одавна съм хлътнал по фиат дефакто още откак баща ми купи типака(1,9 ТД) ...тогава хич хабер си нямах от коли не че сега си имам но по общо правило в Бг бях против фиат и много му мърморих да не го взема...е точно преди да го купи ме взе да ме повози...малеее още помня как потънах в седялката като включи на трета и индикацията за турбото литна до червено...след това просто фиат си стана марката...возих се на какви ли не трошляци...карах опел кадет, опел комбо, лада самара ама нашия типак просто си ги превъзхождаше с много та дори и комбото което беше на 3000км чистак ново не ме кефеше да го карам като типака...та до преди няколко месеца не си бях и помислял да си купувам кола просто защото не ми трябваше (да живее градския транспорт) но откак смених работата и пътя с вървенето до нея от нас стана общо към 1 час...ужас...та насочих се да взема някъв трошляк ескорт или рено 5 или пежо 205 като мислех да дам максимум 750лв и единствено да ходя с него на работа...хех да ама не...малко след това се возих на един такъв трошляк после се качих на добрия стар типак и направо се отказах от подобни таратайки...реших да е браво че типонките вече много старички(твърдо неисках с 5 врати и задължително да е друг цвят а не сива)...(забравих да пропусна че у нас сме 100% само за нафтови печки) естествено дизел звъннах на някой познати да проверят че ходят за коли в италия казаха че много зор излизало запазено дизелче браво и ме обезкуражиха направо...после започнаха естествено приказките на всички че съм бил луд и т.н. да вземам фиат...а как да им вярвам като типака е на 300000км вече и само веднъж му е сменяна гарнитура...започна се дивото обикаляне баща ми се опита да ме убеди да вземам бензинка дори него знам защо след като той е върл фен на дизелите...както и да е та гледах чудих се намерх едно браво ГТ ...колко беше ГТ несе знае но поне имаше такъв надпис...определено си беше за цялостно пребоядисване но беше единственото което беше напълно здраво вътре...малко след като вече бях на 90% че го вземам реших да скоча до варна да видя пак какво продават...е те тогава като я видях сивичката брава с тд100 отстрани лъскава до припадък и ...а ве както бях писал любов от пръв поглед...сякаш на предния джам пишеше аз съм за теб ) качих се запалих я тя направо ми мърка като коте откачих вдигнах капака всичко изглеждаше в норма...тръгнах да гледам още коли ама само това ми се върти в главата...викам няма да бързам ще помисля тази вечер и отидох на добрич...ама то пуст му мерак търпи ли аз да друго немога да мисля...час по късно без сервизи без нищо газ към варна със типака стиснахме си ръцете с човека и с огромен кеф направо си се срастнах с нея... ) на почивки за полицаи се прибрахме с нея и типака до добрич(нямаше номера) на другия ден я регистрирах малко по късно смених всичко и голям кеф сега сутрин като сляза пред блока и като я видя направо ми се изпълва душичката )) та както ми казваха жена и кола не се избира...взех я защото...тя ме взе сега само се чудя как да заделям кинти за да си я глезяRenault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
защо тази кола
Ето затова ми е кеф да съм във форума на Fiat, щото в изказванията на всички наистина се усеща топлота към марката и изобщо към италианките (имам предвид колите, макар че и по принцип италианките :P )И така, защо точно тази кола. Ами какво да ви кажа, четвърти подред Fiat, винаги доволен. Когато продадох Пунтото по Нова Година ми се дорева чак за него, но нямаше как - семейство, жена, дете, количка, столче, памперси, проходилка, you name it!!! Бях решил да е нещо по-голямо, мислех Brava 1.6 16v 103 HP или Marea 2.0 16v 155 HP но обезателно седан. Баща ми обаче, понеже частично спонсорираше мероприятието, ме изнуди да е дизел - който плаща поръчва музиката...Тръгнах по Горубляне, то пълно с ментарджии - как пък една кола не й съответстваше годината по стъкла с годината, на която е обявена!!! Докато най-накрая не видях моята кола. Отначало изобщо не ме запали, но след като запали на -8 градуса от раз след като й сложиха акумулатор, почнах да се замислям... И ето на - нито Brava, нито бензинова, нито пък седан, ами Marea Weekend 2.4 JTD 130 HP, 2000 година, и то комби, които никога не са ме палили. Постепенно, обаче, започна да ми влиза под кожата - модификацията е HLX - с всички за модела екстри без кожа, ускорява брутално, двигателя кърти, адски комфортна... А багажа - ако бях мангал щях да си направя още 2-3 деца за да си я пълня :D А след като миналата седмица по магистралата отказах някакво BMW тройка, 1-2 миризливи Passat-3 и една Omega 2.5 TD съвсем ме спечели колата. Като си помисля, че разни псевдо-разбиратели искаха да ме сложат за същите пари в Golf-3 комби ми се повръща.Така че, да сме живи и здрави всички и да си караме италианките...ЧаоShe was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
PuNtO
Моята кола с наште я видяхме случаино по един канал и ни допадна ,особено на мен Фиат Пунто 1.6и 90 и 2 3 коня и то от моя град я взехме.До преди това имахме само един москвич а сега и тои и пунтото.А инак за сега от пунтаака сум много доволен 1-воголяма бегачка е и вози мн удобно МНОГО СЕ ДРАЗНЯ НЯКОИ КАТО КАЖЕ ЧЕ ФИАТ СА БОКЛУЦИ като изобщто не са имали фиат.За мен фиат е една мн добра марка Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
Коментар
-
Та да си кажа и аз. Първата кола на която се учих беше на бащата Москвето - 8-мак. Мноого брутал кола. Соростите почти ги нямаше, защото беше по наследство първо дядо ми после баща ми и накрая и аз се доредих. В периода на изнемощаване на 8-мака, баща ми си взе Фиат Тъпо. Беше първо се метнал да взима Голф 2-ка добре че не взе. Страшна колица беше и все още е ... бе като 8-мака. Върви та се кине и не се пипа - само обслужване. Както и да е отклоних се. Отдавна бях решил да си взимам кола защото не всеки път Тъпото беше на разположение, пък и баща ми е малко ... абе овен . Та посъбрах некой лев и тръгнах да търся колица. Бях решил твърдо да е италианка, без значение марката. Първо се бях засилил към 156 и то 2,4jtd, обаче почнахме един "малък" ремонт вкъщи. Малък малък старата ни къщичка 80кв. прерастна в 320кв. . Тогава реших да не забивам парите си в скъпичка 156 и се ориентирах към по-малките двигатели пак jtd. Отидох с вуйчо ми в Дупница при негови бивши съучениции се оговорихме или за алфа 145 или за браво jtd. След 2 седмици ми се обадиха че са ми намерили страхотна 145 2001г.Направо бях на седмото небе. Трябваше да дойде след седмица, аз стисках парите в ръце и чаках, чаках ... Оказа се че чамбазите се скарали с човека който я беше намерили искаше някакви стари дългове. Това го разбрах впоследствие .... Унил почнах да следя обявите по италианските форуми. Попаднах на дедричката не случайно ама беше бензин далеч от първоначалните ми идей. Чаках около 1-2 седмици не успя нищо да ми хване друго окотои реших да ходя да я вида. Отидох с един приятел доста страдал с италианки (една 75-ца + 164 3л.), дедричката беше ... доста мръсничка точно по мой вкус. Нито беше мита нито нищо. ПРедложих на моя приятел да я кара той а аз да се услушвам, за по-странни звуци.Ами потропваше - викам си нормално, да ама като мина 4к. обороти .... си казах е тва е колата. Имаше и външни забелезчици който още не съм отстранил, смених окачване, спирачки и термостат. Вътре си е чук отвсякаде, цената беше 4200лв. като продавача се оказа неподкупен - не свали и стинка и си е прав де. За кола 9 месец 98 година с тоз мотор 1.8 ввт кво повече да искаш. Е това е ...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар