Хмм, идеята е супер!Аз харесах някаква малка кола в една автокъща и отидох да я видя (дотогава не се бях замисляла за моя кола). Оказа се Смартче , не ги харесвам, та както и да е, оглеждам другите коли и излиза някакъв мъж, който ме пита какво търся, казах си му честно, че всъщност и аз не знам. Загледах се в един стар форд кабрио, а онзи се запъна и каза те това няма да ви го продам, не е за вас и точка. Тъкмо се ядосах и след малко обмисляне ми каза, че имали фиат пунто кабрио, което негов колега взел за жена си и ако проявявам интерес ще се обади да го попита какво е решил. Ами сега като не разбирам нито от марки нито от коли, махнах с ръка и казах искам да го видя, а то не беше там. Звъни той на колегата си уговарят се, оставям телефон и си тръгвам. Мина седмица, вече се бях отказала и хоп, звънят ми и казват колата е тук, ако искате елате да я видите. Отидох, видях я, влюбих се и я взех, това беше миналата година октомври. Не съжалявам, защото много си я харесвам, а едно приятелче с голям кеф й направи малъг тунинг, който й придаде много готин хулигански вид. Оттогава съм и тук във форума :D :D :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо точно тази кола?
Collapse
X
-
моито ’запалване’ по фиатовете беше случаино търсехси кола и 1 познат ми препорача типо 1.6 а и аз вече нямах търпение да подкарам свои автомобил и несе замислих общто взето и го взех ама и НЕ згреших . карахго без проблеми 2 години и нешто ,обаче реших да я сменям и върти сучи пак си взех фиат кво да се прави обладан съм вече и тва е моита изторияMercedes E200 coupe
Коментар
-
Ами чисто случайно. Никога не си бях представял че ще карам фиат ама на ... Бях тръгнал по автокъщите и вече си бях заплюл една мазда и викам ай ще разгледам и още една две къщи и макар че се бях нагледал на десетки брави таз ми привлече много погледа. Явно от цвета Викам ай ще я провам ... седнах вътре и викам "тва е колата" И така .. Сега за добро или за зло хвърлям пари по нея ама ко да се правиFiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.
Когато целта е всичко и пътят е без значение!
Коментар
-
избор на кола
и при мен беше случайно имам още 2 но Друга марка Като поръчвах колите преди 3 години познат от Италия ми се обаждаше какви може да ми прати за Пунто незнаех много/ и книшка дори нямах/ та казва ми има Пунто ELX да го пращам ли цената беще добра Търсих в НЕТА подробности и викам прати го до тогава карах Ситроен но- нелегално деколата е добра нение оставала на път досега на нея се научих да карам
Коментар
-
bubachko
Ми ние бяхме в София една банда: аз и бивш колега и колежка (които се загаджиха в офиса преди години ) и си бръмчахме с неговото голфче по села и паланки, планини и сукаци... Обаче колежката монтанка, с една мома откачена на 13г там... Като завърши 7-ми клас си я прибраха в София и ето ти проблем: голфетката стана тясна да събере 4 човека с разточително обурудване за къмпинг... Трябваше нова кола и... Така се реших. По онова време дилемата бе м/у Чибурака и един Голф2, пак сходна конфигурация. Дъъъълго преди обаче бях слушал за "диагнозата Голф" и чесно да си призная - реших да съм различен, за което сега никак не съжалявам. Чибурака си върви страхотно, катери се не по-малко и само от време на време ми се сърди, ма то така е, старите коли и...Даже за скорошно бъдеще съм се навил кат свинска опашчица да му подаря нещо... само парички и изпълнението да ми се изяснят и бая ще има да се хваля , а всички ще завиждат....
Коментар
-
Аз общо взето съм си купувал повечето коли импулсивно, без много да му мисля :D 1. През Септември 2000г. си купих "Clio 1.8-16v", което огледах за пет минути, докато продавача минаваше транзит през София и на следващото оглеждане в Плевен направо се прибрах с него Блъснах го в едно такси, което ми препречи пътя и го смачках много - продадох го ударено в началото 2001г. 2. След това дойде ред на "Bravo"-то Поръчах го само по една снимка в интернет и като пристигна в България направо се влюбих И двете не съм ги карал в сервиз, а направо си ги заплюх :P 3. През 2004г. майка ми реши, че трябва да има отделна кола за нея, понеже "Bravo"-то не и допадаше особено Не след дълго се стигна до извода, че за нея е най-добре нова кола на лизинг и след като не много усърдно търсих нови коли по магазините, се насочих към "ПроМобил" привлечен от новото "Clio", точно след фейслифта му Ходих веднъж до шоурума, проучих автомобила и всички условия, а на второто ходене заведох и майка ми да види "Clio"-то - тръгнахме си с него :D Не след дълго продадох "Bravo"-то, поради удвояването на разходите заради втората кола и неизползането й от страна на майка ми - прецених, че новото "Clio" е по-правилния избор, пък и имах лизингов договор Карах "Clio"-то малко повече от година и катастрофирах много лошо на едно кръстовище Оправиха го и го продадох....4. Останал без кола, естествено, пак се впуснах в търсене и този път доста по обстойно проучих пазара, обиколих почти всички шоуруми и накра ми писна да търся, да мисля и да премислям, затова реших да попитам "Какво имате на склад?", а най-много ми хареса отговора на "АутоИталия" - "Punto 1.2i Active", с най-евтината цена от всички други модели, които бях оглеждал - купуваааам :D Карах го точно една година и две седмици, докато не катастрофирах с него на магистралата, на път за ИТАЛФЕСТ 2006
Коментар
-
Ако трябва да съм честен, ходя пеша от една година и колкото и странно да звучи, през по-голямата част от времето изобщо не изпитвам нужда от автомобил В началото, естествено, не ми беше приятно, но стечението на обстоятелствата допринесе за някак по-бързото и спокойно привикване към ситуацията Ако мога така да се изразя - усетих предимството да се возя, усетих донякъде и повече спокойствие в ежедневието Вечер ме взимат приятели и си пия спокойно, не се притеснявам дали някой няма да ми разбие колата или да ме удари на паркинга, не се нервирам в задръстванията през деня, не търся с часове място за паркиране в центъра, най-малкото разходите за лизинга, горивото и прочие по колата ги няма, а те не са малко :DЗа ИТАЛФЕСТ е изключено да имам кола пък след това ще видим - 1000% ще трябва да си купя автомобил, преди да стане студено и мокро и се надявам да сколасам за "Гранде Пунто Спорт", защото много ми е легнало на сърцето, но да не се заричам пак :P
Коментар
-
Ако някой все още не се е уморил да чете, ето и моята история:1997г след месец обикаляне и тестване на голф, джета и кадет, мой познат се обади, че зет му си продава Типо-то, мнооого изгодно, щото жена му искала нова кола. Видях го, пробвах го - хареса ми; цена 2800лв. за кола на 7г. - супер. Пренебрегнах мненията на всички, които ми казваха, че италианските коли били...е, знаете какво казват. Взех я. Точно 10г. тази кола ми служи вярно и никога не ме е оставяла на път! Навъртял съм и над 300 000км. Вчрно, смених гарнитура на глава, но аз си бях виновен. Тази година, март месец спуках гума на пътя. Когато се опитах да я вдигна на крик о, ужас - няма къде да я подпра. Праговете и пода станали като вестник. Подпрях я на носача. Смених гумата, но реших, че вече е време за смяна. Не исках и да чуя за друга кола, освен италианска. Мерака ми беше за Ланчиа Капа, но финансите стигнаха за Фиат Мареа. Засега съм много доволен от избора-вече сме на почти 5000км и всичко е наред.
Коментар
-
Моята история все още не е приключила, ама искам да споделя с някой. Ей така за да ми олекне...До едно време човек си мисли как не може без кола. После идва друг период, през който на колата се гледа само като на ненужен разход. До началото на лятото аз и жена ми бяхме на мнение, че засега можем да се оправяме и така, и финансовите средства бяха насочени в няколко посоки, най-важната (е, не точно, но най много пари отиваха там) беше обзавеждането на новия ни апартамент. Нямаше как да съберем толкова пари, че да си купим наша си кола... Карахме я без собствен превоз, нищо, че се измъчвахме да мъкнем багажи по автобуси и давахме безумни суми на наглите бакшиши. Светлинката в тунела беше оферта от банка, която предложи много добри условия за кредит на фирмата в която работя. И ние сеAlfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
gamma написа:Моята история все още не е приключила,...
Коментар
-
Ето я и моята история - Карах си аз безгрижно баба Лада петичка, като бях решил, щом паднат митата да си купя нещо по-модерно(адски много гнилоч имаше ладюхата). Беше септември, когато слизам един ден и виждам, че е отворена и липсват касетофона-майка(панела си беше в мен), изпарителя и акумулатора! Почувствах се изнасилен, много гнусно Бързо реших, че аларма на мойта кочина няма да слагам, по-скоро ще си купя друга подобна кола до 2000лв, колкото да изкарам с нея 1 година. Почвам да търся, да гледам разни "изкърпени и боядисани", "наточени" други Лади, Фаворити, нови Вартбурзи( с двг на VW, много ги харесвах), Кадети...не и не - тотални гробници! Когато ми писна да си мъкна акумулатора всяка вечер и сутрин вкъщи(изпарител така и не си купих, карах я на бенз), реших да не чакам Е.С и падането на митата., като разширя значително обсега на търсене на кола до към 5000лв, като имах 6000лв. Въпроса вече беше - коя марка? Още откакто за 1ви път видях Брава/о преди години, бях направо шашнат - до този момент не бях виждал по улиците кола с такъв новаторски и красив дизайн, освен Пунто :D Дори и сега съм убеден, че за периода ’95 - ’01, няма по-красив автомобил за широката маса(средния човек). За съжаление всички знаят българската "широка маса", какво мнение има за италианските коли, особено Фиат, Алфа и аз подвеждайки се от всички, с мъка на сърцето отхвърлих идеята за Брава Почнах да гледам Поло, Ибиза, Кордоба, Фелиция, като последната отпадна след като видях доста такива със ръжда по задния капак(за цял живот се бях нагледал на ръжда и гнилоч от Ладата, не исках и да чувам!) Месец и половина обикалях, даже и ZX-ове и Есперо-та гледах и се бях отчаял от блъскани и калпаво ремонтирани, закрепвани, подозрително звучащи бараки На поредния оглед бащата вика - айде и аз идвам, да видим няколко автокъщи. Бая пообикаляхме и на човека беше почнало да му писва - решихме да видим за последно какво предлагат на едно забито място до Промобил, където баща ми се сети, че е автокъща. Със влизането сърцето ми спря - повече от половината коли там бяха Брава/о. Окопитих се, припомних си всички гнусни слухове за Фиат и почнах да оглеждам другите марки със свит стомах. Баща ми, обаче се беше лепнал за едно Браво - "ти, защо се отказа от тези симпатяги, ела да го видиш това", "да, да - хайде да го видим" - припя и приятелката ми Надя, което ме довърши - с един скок се озовах на шофьорското място. Тотално и мигновено се изпариха всички предубеждения, само докато разглеждах интериора за първи път на живо! Реших - майната им на всички, днес ще си купя кола! Запалихме го това 1.6 - почна да му капе радиатора, а и имаше доста белези по салона, минахме през една Брава 1.6 - много трудно запали и работеше на 3 цилиндъра, а Надя се беше загледала по това леко очукано от градушка 1.4 "вътре е като ново!" - възкликна и вече и аз се загледах - беше първия Фиат, който виждах с оригинални тасове(което ми говореше, че по ходовата част не е много ръчкано от знайни и незнайни монтьори), вътре - супер запазено, само това, че беше 1.4 ме спираше да го подкарам - мислех, че ще е слабичко, не за друго(макар, че 1.4 Поло със 60 к.с. си е самолетче). Като разбрах, че е моноинжекция се върна идеята за евтино и безобидно преминаване на LPG, а след като продавача ми каза, че е "цели" 80 к.с.(до ’98 няма европейска кола с толкова к.с. на такава кубатура) реших със Надето да го пробваме.След първото настъпване на педала изхвърча през ауспуха съмнението, че двигателя ще е слаб, след още 10 мин. отпадна и идеята да я карам на диагностика преди да я взема и след 45 мин., колата беше моя 10 месеца и 16 000км по-късно, Бравчо си ме вози перфектно - оказа се, че си е на реални 138 000км, като за колата явно са били полагани нужните й грижи от предишния й собственик, както правя и аз1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
-
То моето не е баш история, то едно таквоз никакво , ама ще ви разкажа как стана покупката на моя звяр...Един горещ юнски ден (10.06.2007) баща ми се прибра надъхан и ми каза:"Ела да видиш в автокъщата на центъра какъв Голф 3 има.... 150 к.с. ..."(В Чирпан има само една автокъща за сега и тя е точно на центъра, срещу МВР) .Тъй и иначе нямаше какво да правя в къщи,бях цял ден на компютъра,викам си що да не ида,поне ще се разгледам.И отидохме , продавача отвори голфа,вдигна капака...Бях изумен , а като го запали ми полазиха тръпки по гърба ... Усмивката ми сама си изби по устните (150 кончета бягаха пред мене) Обаче след като получих отговора на въпроса "Какъв му е разхода?" и отвърнах глава от голфа...(Другото ,което ми хареса у ГоуФо беше спортния волан , грабна ми очите веднага,ама )И точно до този черен голф-бегачка стоеше и ме чакаше фиатчето.Гледам го едно такова симпатично,запазено на външен вид...Питах продавача,отвори ми го , седнах вътре и познайте ... Не исках никога повече да излизам от там :P Запалих го ,двигателя работеше супер.Единственото ,което не ми хареса беше ,че го взехме на 157000 км почти...Но съм адски доволен , засега съм минал около 3000 км с него и съм сменил само ремъците,накладките и един тампон мисля ,че беше на дясното колело...Може да имам колата от 3 месеца, но съм сигурен ,че ще я сменя само за друг представител на марката Фиат
Коментар
-
Колега MrElectro не се притеснявай за километрите. Ако мислиш, че някой кара колата си в Европа (за мен ние не сме в Европата) по-малко от 20 000км на година се лъжеш и то много. Това е една сравнително точна сметка на колко килиметра е реално колата годините Х 20 000км на година. Това за бензин. Ако е дизел поне по 30 000 на година е карана. Важното е да е поддържана. Моята като я взех май месец беше на 168 000, купих си я от човек в Италия. Сега е на 172 000, минал съм вече 4 000 с нея за 3 месеца и половина и то в БЪЛГАРИЯ където бензина е на цената в Гърция и Испания (от там имам точна информация за цените). Това значи, че грубо правя и то без много да карам между 10 000 до 15 000 км на година в БЪЛГАРИЯ.Поддържана ли е няма да имаш никакви проблеми, карай и си свиркай. Фиатите за цените и годините си не са въобще лоши коли.Много безаварийни километри от мен ти пожелавам. Ако има нещо ще помагаме във форума.Поздрави, ИлкоFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар