нечетен брой спици?Три, пет, седем...Сигурно има някаква инженерна логика.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо джантите имат
Collapse
X
-
Торнадо, просто пуснах спамерска тема Спами си, но не забравяй, че в този форум има хора занимаващи се с поддръжката му от техническа гледна точка и това им ангажира доста лично време.Иде реч за това, че HDD e препълнен и подобни теми не са за коша дори, а за небитието.... където и ще отиде след няколко часа.NinoBrava 1.6 16V, Бензин
Коментар
-
Както и да е.Беше ми интересно от инженерна гледна точка защо повечето джанти са с нечетен брой спици. Какво отношение има това към натоварването, по-здрави ли са и така нататък.Разбира се, абстрактно.Също толкова абстрактно, както и споровете за размера на точката.Моля да ме извините за спамстването.Brava 1.6 16V, Бензин
Коментар
-
deadairplane
-
Clubf1.net"Джантите с нечетен брой спици са много по-здрави отколкото тези с нечетен, заради предаването на силите. Същото важи и за броя на болтовете с които се стягат, трябва да са нечетен брой. Плачевно е да видиш лети джанти с четен брой спици или пък с нечетен брой спици, но с четен брой стягащи болтове. Броят на спиците и на болтовете няма значение ако те са повече от осем. Същевременно колкото е по-тънка стената на лятата джанта, толкова е по-здрава. Това е заради по-доброто уплътняване на материала и по-малката възможност за възникване на дефект. Много е важна и технологията по която е отлята джантата. Най-добро уплътнияване на матеряла и получаване на структура с най-малко дефекти става по метода на леене под налягане и с противоналягане, изобретен от българин, преподавател в меи - академик Балевски."
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар