В задръстването в събота ми прегря колата, перката не работи, изгорял бушон и т.н., пуснах темата където й е мястото с въпроса може ли да разчитам на сервиза на Бобо или правят само диагностика, но никой нищо не ми отговори. Май тук се събираме повече на приказка, та реших и тук да попитам. Или някой, който може да дойде на място да види какъв е проблема, защото ме е страх да я карам, загрява за секунди и изхвърля водата. Благодаря ви предварително! :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Чаках 4 дни някой да ми каже за сервиза на Бобо
Collapse
X
-
Виолина, от 3 май в раздел "Сервизи/магазини", стоят координатите и коментар за въпросния Бобо.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=15837Толкова ли е трудно да звъннеш един телефон и да попиташ, та се е наложило да чакаш 4 дни? Странно...SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
-
мисля че ти четох темичката, ама май не писах....малко съм далечко за да дойда да помогна виж ако беше станала инфекцията нейде по южното черноморие - нямаш проблеми! пиша ти, макар да не разбирам много от коли, защото и аз минах по този път преди месец, побеля ми косата и ми олекна портфейла... тъъъъъъъъййййййй, аз почнах с изгорял датчик на перката... предполатам не го знаеш къде е.... ако го знаеш - като изкараш буксите и ги доближиш - ако тръгне перката - проблема не е в нея. ако не тръгне - проверяваш бушоните / май от там трябва да се почне / ако е здрав бушона и не тръгне перката при окъсяване на кабелите, значи е изгорял мотора на перката...значи изчел съм тука във форума всичко за прегряването... това дето го пишеш - че колата загрява за секунди - преброй секундите, щото за мен е невъзможно, освен ако нямаш никаква течност - вода или антифриз.... между другото - провери нивото на водата....от тук нататък почва гадното... следващите варианти са термостат / за мойто пунто 20 лв / който не отваря или е заседнал леко отворен или водната помпа / на мойто пунто 45 лв. / си е заминала скоропостижно..... и като следствие от всичко до тук - може да ти е заминала гарнитурата на главата - тука цифри няма да споменавам, за да не те обременявам, но цифрата с ремонта минава 100 лв.ще разбереш дали е заминала гарнитурата като погледнеш цвета на маслото - да не се е пресякло - при връзка на водна и маслена магистрала или като напълниш разширителния съд догоре и запалиш колата на празен ход - ако има мехурчета - значи пробив между водна магистрала и цилиндър...това е от мен, надявам се да съм пи бил полезен....Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар