Във всички случаи се делят дозаредените литри на изминатите километри и се умножава по 100. Иначе в случая как си заредил 12 литра и си изминал 108 километра, а ти се получава разход 12,96/100?
То остава да спорим и за формулата . Естествено, че ако искаме да получим разхода в мерна единица "литри на 100 км." , се смята, както казва колегата sugarboy: (литри/километри)x100
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Това означава, че Фиата ми е по икономичен отколкото аз си мисля.
Твойта формула противоречи на цялата математика и физика взети заедно! Обясни ми как с 12 литра минаваш повече от 100км и после разхода за 100те км ти идва 12,96... а за другите 8 отгоре ?!? Помисли малко и ще видиш колко ти е грешна формулата.
Твойта формула противоречи на цялата математика и физика взети заедно! Обясни ми как с 12 литра минаваш повече от 100км и после разхода за 100те км ти идва 12,96... а за другите 8 отгоре ?!? Помисли малко и ще видиш колко ти е грешна формулата.
Наистина е така. Извинявам се за написаното! Yellow_Flash_Colorz_PDT_22
http://www.spritmonitor.de/en/Направете си една регистрациика тук - безплатно е и е доста добре.Иначе най- добре се засича пълно - пълно. Както каза колегата по -горе се налива ама докато видиш горивото в гърловината. После си караш - пишеш си данните в сайта, и така . По принцип ако сипваш по малко гориво ( малко километри) засичането не винаги ще бъде точно, зависи си от много фактори. Но като си започнал веднъж по правилният начин - с поне едно пълнене до горе. От там нататък с постоянство ще имаш доста точна представа, дори и да зареждаш после по малко. - ще имаш една обща статистика - примерно измитаати 3000 км с 50 литра бензин (това го пожелавам на всички )http://www.spritmonitor.de/en/detail/169324.html - ето данни за моято кочинка от нова година насам.А за светването на лампата - това си е супер несигурен начин. Моята ми светва при оставащи от 18 до 13 литра в резервоара! Зависи от наклон, завои и прочие щуротии, даже и при рязко изфорсиране може да ми светне, а после да угасне за следващите 50 км.
Хммм .. 65 литра ми се струват доста ... да дам 130 лв и после пак да го пълня ? Аз съм още ученик бе братлета Откъде да ги извадя , при положение че и на море ше ходя Няма ли друг начин?
Хммм .. 65 литра ми се струват доста ... да дам 130 лв и после пак да го пълня ? Аз съм още ученик бе братлета Откъде да ги извадя , при положение че и на море ше ходя Няма ли друг начин?
Ами точно като тръгнеш за морето е времето да напълниш резервоара догоре...
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Aми точно затова ще ходя с влака :D Аз горе-долъ успях да го засека някак ... 7-8 / 100 ...Ама немога точно да кажа ... Под 10 е със сигурност , но зависи и от карането ми (понякога я понастъпвам,та 115-те коня да се посъбудят :D , на 1-ва 50км/ч , 2-ра 90-100 км/ч ...може като нищо и към 10 да стигне ...)
И що я настъпваш толкоз на първа и втора, а после - нямаш пари да напълниш резервоара. Интелигентното и икономично каране е да не се чува двигателят. Аз затова по някой път надолу по баира, или където има възможност, тръгвам направо от втора. А онова с присветването на лампата, разбира се, че не е точен метод, ама колегата питаше за по-икономично, а с напълването догоре не му харесва много идеята, та затова му предложих това. И например, ако неточността е от 5,3 до 5,8 - и в двата случая, мисля, ще е предоволен, независимо от грешката.
Ами виж сега ... не ти говоря за постоянно каране по този начин ... просто от време на време ми се приисква малко ускорение ... То си е като секса ,можеш и без него , ама ти се иска
Коментар