Честито!!!Вчера го разгледах в Мола на Стамболийски. Мнопго добре изглежда и, тежко е да го призная, но няма как, има доста по съвременен и агресивен вид от Седичито, което ми се струва леко "скопено" - няма агресивност и ... А впечатленията ми от Сузуки ( Лиана ) са положителни. П.С. С един стикер на фиат клуб отзад справедливостта ще възтържествува :D
Естествено, нали не се съмняваш, че ако т.нар.стопански субекти цитирани от мен бяха реагирали подобаващо бих избрал Сузукито!? Всуе... все-пак, да вносители на Мазда,Опел,чистят боклукът на София и може би Фиат им е последна грижа... но това говори лошо за центъра в Торино!
Честито !!! Много хубава кола ... чак ме накара да се замисля! А наистина комбинацията не е 3 в едно но е страхотна японка с италянски дух!Още един път честито и със здраве да го карате всички!ПС: можеш ли да дадеш някакъв български сайт със спецификации и цени?
Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.
ПС: можеш ли да дадеш някакъв български сайт със спецификации и цени?
Бях я написал в другата тема ,но ... като цена не е много ,колкото един хечбек наистина http://suzuki.bg/price_list_2006.html .Има я ценовата листа и на SX4 тук
Честито !!! Много хубава кола ... чак ме накара да се замисля! А наистина комбинацията не е 3 в едно но е страхотна японка с италянски дух!Още един път честито и със здраве да го карате всички!ПС: можеш ли да дадеш някакъв български сайт със спецификации и цени?
Благодаря, на официалния им сайт модела още го няма, но присъства в ценовата листа.http://www.suzuki.bg/price_list_2006.htmlВ PDF формат е.Цените на това което не е 4Х4, бензиново, но пак с доста висок клиренс 17.5см почват около 29 хил.Една "Октавия" 4Х4 е с клиренс около 14.5 см.А също въпросните са японска сглобка! Вносът на бензиновите 4Х4 ще започне от септември и те не са сигурни, но това ще са остатъчни количества за България.В Гърция се внасят само бензиновите модели и каквото остане за тук.С дизелите не е така, но те са и доста по-скъпи и само 4Х4.
Де се е чуло и видяло модератор на раздел Дизели да кара бензин ?Естествено, че ще се метне на дизелак и то фиатски :D Честито колега! Да си я караш със здраве, а в изправността на автомобила нямам никакво съмнение - пристрастен съм към тази комбинация П.С. Дано не те бавят с доставката на Сузито!
Де се е чуло и видяло модератор на раздел Дизели да кара бензин ?Естествено, че ще се метне на дизелак и то фиатски :D Честито колега! Да си я караш със здраве, а в изправността на автомобила нямам никакво съмнение - пристрастен съм към тази комбинация П.С. Дано не те бавят с доставката на Сузито!
Благодаря, казаха, че до 20 дни, естествено най-големия проблем е КАТ!
Де се е чуло и видяло модератор на раздел Дизели да кара бензин ?Естествено, че ще се метне на дизелак и то фиатски :D Честито колега! Да си я караш със здраве, а в изправността на автомобила нямам никакво съмнение - пристрастен съм към тази комбинация П.С. Дано не те бавят с доставката на Сузито!
Благодаря, казаха, че до 20 дни, естественохнай-големия проблем е КАТ!
Честито и от мен!Ако не ти хареса емблемата, може да си я прибереш в джоба, и да поръчаш едни емблеми от Седичи, сигурен съм че ти само ще знаеш за разликата Иначе тази кола ти приляга много повече от Пунтото - голяма кола за голям човек! :D
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Хайде да допълня темата с малко забравено инфо от март месец: През пролетта на тази година Suzuki ще пусне в продажба нов модел, разработен под концептуалното име X-over revolution. Световната премиера на автомобила се състоя по време на международното изложение в Женева. Suzuki SX4 е резултат от съвместната дейност на Suzuki и Fiat Auto и ще се произвежда в Унгария. В завода ще се произвеждат 60 000 представителя на компактния SUV модел, като 40 000 от тях ще бъдат предназначени за европейските пазари на Suzuki, а останалите 20 000 ще се продават с марката на Fiat и името Sedici пише autopress-bg. Suzuki SX4 ще предлага избор между задвижване на две или четири колела, три двигателя- бензинови 1.5 литра /99 конски сили/ и 1.6 литра /107 конски сили/ и един 1.9 литров дизелов /120 конски сили/. Дизеловата модификация на Suzuki SX4 ще се предлага с шестстепенна механична предавателна кутия. В стандартно оборудване на SX4 са включени спирачна антиблокираща система с електронна разпределение на спирачното усилие. Електронната стабилизираща програма ще бъде налична само при някои от версиите на новия SUV модел на Suzuki. Подобно на Fiat Sedici, основните габарити на SX4 са дължина 4 100 мм, ширина 1 730 мм и височина 1 565 мм. Новият SX4 представлява едно съвсем различно предложение в категорията на компактните модели, кoето само SUZUKI може да осъществи: с динамичен дизайн и мощност, практичност за всекидневието и възможност да се движи по всякакъв терен. Тези качества придават на новия хечбек характера на спортен кросовер, а това пасва изцяло на SX4, който носи у себе си нови изисквания в своя клас. Интересното е, че този автомобил не замества вече съществуващ модел, а е ново попълнение в широката гама на SUZUKI. За европейския пазар се предлага производството от унгарския и японския завод.Технология 4 х 4 за 4 сезонаSUZUKI кръстосва гените нa спортните и 4х4 модели в ДНК на SX4, създавайки един нов автомобил с идеалните характеристики на новия хечбек на асфалта и на SUV за трудни терени. Конструкцията на купето показва точно това: способността на SX4 да споделя със своите собственици динамичното шофиране и същевременно да гарантира възможността за бягство извън пътя. Естествено, като всички модели на SUZUKI, SX4 включва в себе си философията Way Of Life за върхово удоволствие при шофиране и ползване на автомобила.Новият SX4 е проектиран така, че да комбинира особеностите на SUV плюс данните на лек автомобил в динамично и различно купе. Голямото междуосие и голямата следа на автомобила създават чувството за компактност и спортни възможности. А големият клиренс, големият диаметър на гумите и голямото подкалниково пространство гарантират офроуд възможностите на автомобила. Многофункционалният характер на SX4 се потвърждава още повече от наличието на две различни версии Urban Line и Outdoor Line.
Коментар