Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

НАПРАВИХ БЕЛЯТА...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Immortal написа:
    Първоначалната информация се оказа малко неверна.След посещение на място, засега даните са: превъртял лагер на вала и вероятно усукан вал. Утре ще свалят главата за да видят как са буталата. Най-вероятно ще се оправи колата с доста по-малка сума от предварително обявената. Ако не - тогава ще търся блок или цял двигател. Предложиха ми един 2.0 turbo оборудван, с турбината, от Крома.Доста ме привлича идеята да карам единствената Темпра с турбо в района След няколко дни ще е ясно всичко.Благодаря ви за съчувствието.
    Даже единствената темпра в бг Обаче работите няма да свършат само с един мотор,трябва да подменяш и окачване и спирачна система,полуоски,скорости и т.н. и ще дойде доста парички,а и за да си сигурен,че е читав мотора трябва да го отвориш да си го направиш,че кой знае на какво дередже е Но после кефа....
    ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

    Коментар


      #32
      вече си за тунинг.бг
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #33
        Не чета редовно всичко във форума, но разбрах, че скоро си правил основен ремонт. Доколкото знам поне 10-ина хиляди км. след основен ремонт двигателят е "плътен" и не трябва да се товари с високи обороти ...
        Tonight's the night and it's going to happen again and again...

        Коментар


          #34
          Не съм, не съм. Да не се повтарям, чети по-нагоре какво съм правил. Всичко е по главата, нищо в блока не съм пипал, освен гарнитурата на картера.Пък за високите обороти - то и на коли без основен ремонт не са полезни, ама ха де! Стана вече белята...

          Коментар


            #35
            ебаси...снощи докато пътувахме с Явор за София и той ме попита какво е станало най-вероятно с колата на Деян, и аз му обяснявах че най-евроятно някой основен лагер в следствие на вскоките обороти и не доброрто мазане е повлякъл(а той може и отпреди да си е почнал) в следствие на което коляновия вал е затегнал и евентоално да се е усукал щото има и оптити да се запали след това. Лошото е ако има и тръгнали и биелни лагери, но е малко вероятно.Така че един нов вал и нови лагери и колата ще се подмлади наистина.Успех и дано вала да не е крив и да има съответниея ремонтен комплект лагери.Добре че няма да се налага сваляне на нищо освен картера.
            СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
            бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
            сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
            ИТАЛФЕСТ 2007

            Коментар


              #36
              Ми хората на Христо казаха 2-ри ремонтен размер, което значи че ще има такива лагери...Чакам до края на идната седмица да я съживим Темпрата...А междувременно се оглеждаме с жената (какво постижение, а!!!) за някоя свястна Каппа. Щото мислим Темпрата да я продаваме, след като тръгне.

              Коментар


                #37
                Колеги........... Моля ви не говорет глупости "усукан колянов вал" такова нещо не съм виждал и чувал .Разпределителен вал също или се чупи вследствие на задиране или затяга зверски.За мен лично проблемът е някъде по мазилната система или запушена магистрала или маслената помпа.Хубаво е след като я сглобите да замерите налягането на маслото на празен ход и налягането на около 3000 оборотаТака и така ще се свяла коляновия вал обезателно му продухаите каналите за маслото, също така и на блока , главата и разпределитения вал. Една запушена магистрала да има и става невероятна заварка .После след сериозния ремонт масло на 3000 км максимум смяна (поне аз така правя и досега не съм имал проблеми)Каквото станало станало , надявам се в скоро време темпрата да бръмне и да не ти дава ядове.Поздрави, Наско
                Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
                IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
                1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
                2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

                Коментар

                Working...
                X