Много гадно колега, дано е нещо леко и не скъпоно се съмнявам да е в този единичен случай причината защото имам един приятел със сеат 1.6 на газ, той вдига, с 4 човека в колата 115 на втора, като оборотомера е извън червените вече на газ еи го е правил още няколко пъти, но на колата си и няма нищо, работи си като часовник, така че вероятно проблема си е работил от преди това Успешно отстраняване!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
НАПРАВИХ БЕЛЯТА...
Collapse
X
-
Колеги, засега новините са МНОГО лоши.Май ще се прощавам с Темпрата и ще търся нещо по-ново (което от друга страна не е чак толкова лошо).По първоначални данни от Христо, ремонтът ще отиде около 1000 лв, което от своя страна го обезсмисля.Ако някой ноже да ми предложи оборудван блок 1.8 или 2.0 (комплект с бутала, колянов вал и лагери) за сносна цена ?!?
Коментар
-
Явор Митев
Immortal написа:И семейният съвет обсъжда подобно нещо Да видим сега какво ще струва евентуален ремонт и тогава. Вътрешно съм раздвоен - от една страна си обичам Темпричката и ми се ще да си я покарам още малко, от друга страна - ако е нещо скъпо, това ше е козът ми пред жената за нова кола.
Коментар
-
Immortal написа:Колеги, засега новините са МНОГО лоши.Май ще се прощавам с Темпрата и ще търся нещо по-ново (което от друга страна не е чак толкова лошо).По първоначални данни от Христо, ремонтът ще отиде около 1000 лв, което от своя страна го обезсмисля.Ако някой ноже да ми предложи оборудван блок 1.8 или 2.0 (комплект с бутала, колянов вал и лагери) за сносна цена ?!?ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Явор Митев
Immortal написа:Колеги, засега новините са МНОГО лоши.Май ще се прощавам с Темпрата и ще търся нещо по-ново (което от друга страна не е чак толкова лошо).По първоначални данни от Христо, ремонтът ще отиде около 1000 лв, което от своя страна го обезсмисля.Ако някой ноже да ми предложи оборудван блок 1.8 или 2.0 (комплект с бутала, колянов вал и лагери) за сносна цена ?!?
Коментар
-
За Кавала сме навити, за Темпрата - още не съм решил какво да я правя. Даже още не знам какво точно и има, чух се само по телефона преди малко с Христо, не съм ходил на живо да огледам нещата как са.След малко свършвам работа и ще прескоча дотам. Кажи само за кога я мислите тази работа с Гърцията, щото имам тука едни командировки... Пък и днес се чух с Емо, каза че тръгват по планините...
Коментар
-
Явор Митев
Immortal написа:За Кавала сме навити, за Темпрата - още не съм решил какво да я правя. Даже още не знам какво точно и има, чух се само по телефона преди малко с Христо, не съм ходил на живо да огледам нещата как са.След малко свършвам работа и ще прескоча дотам. Кажи само за кога я мислите тази работа с Гърцията, щото имам тука едни командировки... Пък и днес се чух с Емо, каза че тръгват по планините...
Коментар
-
Immortal написа:Колеги, засега новините са МНОГО лоши.Май ще се прощавам с Темпрата и ще търся нещо по-ново (което от друга страна не е чак толкова лошо).По първоначални данни от Христо, ремонтът ще отиде около 1000 лв, което от своя страна го обезсмисля.Ако някой ноже да ми предложи оборудван блок 1.8 или 2.0 (комплект с бутала, колянов вал и лагери) за сносна цена ?!?TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Първоначалната информация се оказа малко неверна.След посещение на място, засега даните са: превъртял лагер на вала и вероятно усукан вал. Утре ще свалят главата за да видят как са буталата. Най-вероятно ще се оправи колата с доста по-малка сума от предварително обявената. Ако не - тогава ще търся блок или цял двигател. Предложиха ми един 2.0 turbo оборудван, с турбината, от Крома.Доста ме привлича идеята да карам единствената Темпра с турбо в района След няколко дни ще е ясно всичко.Благодаря ви за съчувствието.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар