Колеги, случи ми се нещо, което не пожелавам на никой от вас.Вчера и оня ден бях в Пазарджик по служба. Изкарахме си с колегата супер, намерихме един комплекс с хотел, ресторант и басейн в полите на Родопа планина и т.н. - за това отделно в друга тема.На връщане се случи баш по обяд - около 14:30, по най-големите жеги да се прибираме. Аз си карам както обикновено (някои от вас знаят как карам) по магистралата със средна скорост около 145 км/ч (мин 120, макс 170). Всичко си е ОК.Свършва магистралата, тръгвам по нормалния път 66 и на едно нагорнище настигам 2 камиона с пясък, които се мъкнат с около 30 км/ч. Карах малко зад тях, докато се отвори възможност за изпреварване, ръгнах 2-ра и тръгнах да ги изпреварвам... От жегата ли, от музиката ли, незнам какво ми стана, но се унесох и просто изключих да превключа скоростите... Карам на газ и няма прекъсвач. Усетих се че карам на 2-ра с около 90-100 км/ч чак когато се прибрах в моята лента. Минах си на 3-та и така, но усетих че колата не е същата. Мощността и се загуби нещо. Покарах си така известно време, докато наближих едно крайпътно заведение (близо до Ракитница). Решихме с колегата да починем малко, да се разхладим и да си почине колата. Спряхме, пихме по кафе, освежихме се малко и аха! да тръгнем. Само че...ядец. Не ще да завърти стартера. Опитахме се да бутнем, но гумите изсвириха и щеше да ме извърли през предното стъкло... През цялото време преди да спра температурата е била в границите на нормалното, охл.течност и масла - всичко си е в ред.Оказа се че е затегнал двигателят .Дойдоха да ни вземат, а снощи през нощта отидохме да приберем колата, че да няма такова движение уж. Оказа се че и през нощта е същия ад, така че минахме през обиколни пътища и днес по обяд Темпрата се озова в сервиза на hit-ko за установяване на повредите и евентуален ремонт.Стискайте палци да се окажат пораженията минимални. Утре чакам да ми кажат какво е положението и дали и кога ще се ремонтира.Не напъвайте колите в големите жеги, че вижте какво се случва!!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
НАПРАВИХ БЕЛЯТА...
Collapse
X
-
а такааааа. Стискаме палци да не е нещо сериозно,СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Тя тая отсечка, май за фиатите е като бермудския триъгълник за корабите. И моята спука буталото около Чирпан.Стискам палци да не е много сериозно.Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
sachma написа:Ти не я ли прави скоро при хит-ко?Включително и двигателят?Типо 1.4i.e. ex again Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
BMW X3 3.0D Aut
Коментар
-
sachma написа:Блокирал двигател след основен ремонт...дано не съм прав, пиши какво е станало.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Благодаря за съчувствието.Преди месец правих двигателя, да, но нищо по блока не е пипано. Правих му само главата - разпределителен вал, клапани, гарнитури, шлайфане на главата. Исках да сменим поне и сегментите, но тогава Христо каза, че няма нужда....Всичко преди "инцидента" си беше в границите на нормалното. Маслото е сменяно преди 3 хил. км, малко под максимума е. Охл.течност също си е на ниво. По магистралата като я бях настъпил беше вдигнала малко температурата, но не е влизала в червения сектор. Беше една лампичка преди червените. Но като намалих към края на магистралата се нормализира.Днес очаквам да ми се обадят да ми кажат какви са пораженията.Единственото, което ми е направило впечатление, е че датчика за вентилатора включва доста късно. Това е откакто го сменихме при предния ремонт. Но в движение на извънградски път едва ли това има голямо значение. Охлаждането от насрещната струя е достатъчно.Продължавайте да стискате палци Аз междувременно джиткам с Опела...
Коментар
-
да знаеш, че някой лагер е затегнал най-вероятно. и аз направих на моята същия ремонт на главата- нови клапанчета, пасване и гарнитурка, сега е с 12 компресия без да са сменяни ни сегменти ни нищо. много корав блок имат. още преди този ми ремонт съм я резвал на 2 и на 3, но аз избягвам да вдигам над 5000 оборота и то само при екстремна ситуация ги вдигам, но знам едно- при високи обороти мазането е най-добро и двигател в кондиция не се плаши от тях, не мисля, че проблема е от моментното вдигане на 6000 на 2, по-скоро тогава вече се е задълбочил и проявил. в крайна сметка няма нищо фатално в цялата ситуация, ще смениш 1-2 лагера и тва е не е и чак толкова скъпоLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Вода в маслото не съм срещал ни преди, ни сега. Христо каза, че към единия цилиндър е възможно да е влизала малко вода, тъй като гарнитурата имаше такива признаци, но е било минимално. На старата ми кола беше смесила маслото и водата, и тогава беше съвсем друго. На фиата при смяна маслото излизаше чисто и бистро (поради газта).Дано да е само лагер(и), както казваш...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар