Възможно ли е втората въздушна възглавница да е допълнителна екстра и за това във въпросната кола от снимката да я няма??? Другия въпрос е, защо няма?!
Ако успееш да се докопаш до VIN номера няма ли да пише с колко е. Пък малко странно ако е удряно пича да си смени таблото с обикновено и да си смени само неговия AIRBAG. В такъв случай по вероятно е да нямаше нито един. Но знае ли човек............. Аз по - скоро си мисля че не е HGT.
Не, истинско си е, ето я обявата Намерих и други такива, само с един AirBag отпред HGT, HGT, HGT
чичи на Горублянско има 2 мисля ако не и 3 ... или поне имаше преди 10-на денаоти не си земеш JTD ?! верно бензинката е по-якама се си мисля че тия HGT-та им е зета душицата ...
Не, истинско си е, ето я обявата Намерих и други такива, само с един AirBag отпред HGT, HGT, HGT
чичи на Горублянско има 2 мисля ако не и 3 ... или поне имаше преди 10-на денаоти не си земеш JTD ?! верно бензинката е по-якама се си мисля че тия HGT-та им е зета душицата ...
Двигателят е доста голям за колата така че доста трябва да се озориш да и вземеш душицата...тя тая кола е направена да я караш на високи обороти.пари да имаш за бензин иначе колата си е екстра
Punto HGT - total
Punto 1.2 16v Sporting - total
Punto 1.2 - alive
Toyota celica t23
Стефчо, работата е там, че на едно "PuntoHGT" за продажба в България, може да са му взели душата, но не е ясно какво още са му взели Докато на същото "PuntoHGT" в Германия, дори да е без душа, поне му личи всичко останало, а и все си мисля, че 70’000км. на кола в Германия са по-истински от 70’000км. на кола в България Да не говорим, че ти сам виждаш, как една кола за лично ползване излиза толкова, колко и на търговците тук им излиза за продаване, а в тяхната цена има и печалба
В Германия немците карат по магистралата колкото може колата....така че дали е дизел дали бензин все 200км/ч....еднакво се поддържат само дето дизела обикновено е навъртял двойно или тройно километри..как ще разбереш коя е издухана???късмет си е
Punto HGT - total
Punto 1.2 16v Sporting - total
Punto 1.2 - alive
Toyota celica t23
Стефчо, работата е там, че на едно "PuntoHGT" за продажба в България, може да са му взели душата, но не е ясно какво още са му взели Докато на същото "PuntoHGT" в Германия, дори да е без душа, поне му личи всичко останало, а и все си мисля, че 70’000км. на кола в Германия са по-истински от 70’000км. на кола в България Да не говорим, че ти сам виждаш, как една кола за лично ползване излиза толкова, колко и на търговците тук им излиза за продаване, а в тяхната цена има и печалба
дам така е ... съгласен съмосвен кола от този калибър се ползва там за градскадемек километрите трябва да са по-малко... не знам ... HGT трябва да се види серийно с колко Еърбега излизащото съм почти сигурен че другите 2 се плащат допълнително
Коментар