гърнето му беше подвито надолу като на печка... В района на ловеч по изкачването на чешмичката беше
:P значи е било дизел На повечети дизели съм и извити надолу гърнетата ,като гледам Аудитата това май е традиция при тях Обаче и на Пунтото ми е извито надолу ....
Ако стилото е било дизел не виждам какъв шанс си имал по-баирите...ама и бензин да е било пак е нямало да го видиш как отминава, а и не гледаш линовини какви катастрофи стават, че сте тръгнали да се бегате да си вдигате адреналина..
Punto HGT - total
Punto 1.2 16v Sporting - total
Punto 1.2 - alive
Toyota celica t23
Поредния, който си мисли, че само въртящия момент движи колата :D Трансмисия колега, трансмисия. Едно е да имаш главно предаване 2.5, друго е 3.5. Като умножиш едното по другото получаваш момента при колелата, а като макс при 1.9JTD и мойта е горе долу еднакъв, 1.9JTD обаче отстъпва при макс. мощност, което обяснява по-ранното клякане при по-висока скорост.Що се отнася до коментара за катастрофите - да, прав си стават и е много тъжно. В случая обаче говорим за разумна заигравка на права отсечка с добра видимост и за кратко. Иначе си карам бавничко Поздрави!
Коментар