Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Европа иска коли не по-бързи от 162 км/ч.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Европа иска коли не по-бързи от 162 км/ч.

    Европейският парламент се готви да обсъди през този месец документ, който предвижда забрана за производство на автомобили, чиято максимална скорост надвишава 162 км/ч.Според привърженици на тази неочаквана забрана нейното въвеждане ще позволи съществено да бъде намалено изхвърлянето на вредни вещества в атмосферата. За да се вдигнат 160 км в час, не са нужни мощни двигатели, така че те могат да бъдат направени по-икономични и по-екологични, пише БГНЕС. Освен това тази инициатива отлично се съгласува с подготвяните за приемане ограничения за максимално съдържание на въглероден диоксид в изхвърляните от новите автомобили газове - 130 грама на километър, което ще влезе в сила в Европа през 2012 г.Последният аргумент на привържениците на забраната на бързите коли е, че в повечето страни в Европа максималната разрешена скорост така или иначе е ограничена на 120-140 км/ч. Според експертите единственото, което не са взели предвид хората, разработили документа, е, че сега абсолютното мнозинство от съвременните автомобили лесно вдигат 160 км/ч. Затова или забраната автоматично ще засегне всички тези коли, или производителите ще трябва да им поставят електронен ограничител на максималната скорост.хъммммммммммм, ще процъфти тунинг-пазара но не пернишкия тунинг

    #2
    Навремето се чудих как може на вид спортна американска кола (Pontiac Fiero) да вдига "само" 140 км/ч... после разбрах че там всички коли били разграфени до толкова. След това хора, които са били в САЩ ме разубедиха, че не било така, но аз все пак си мисля че имаше доза истина в тази работа.И тук ще стане така вероятно. Ама има логика в тази работа бе. Ограниченията наистина в 95% от случаите са 120-130 км/ч (на автомагистрала, с изключение на Германия). Колата като вдига повече, те кара да нарушаваш правилата. Ако не може повече, и да искаш - НЯМААА.

    Коментар


      #3
      Immortal написа:
      Навремето се чудих как може на вид спортна американска кола (Pontiac Fiero) да вдига "само" 140 км/ч... после разбрах че там всички коли били разграфени до толкова. След това хора, които са били в САЩ ме разубедиха, че не било така, но аз все пак си мисля че имаше доза истина в тази работа.И тук ще стане така вероятно. Ама има логика в тази работа бе. Ограниченията наистина в 95% от случаите са 120-130 км/ч (на автомагистрала, с изключение на Германия). Колата като вдига повече, те кара да нарушаваш правилата. Ако не може повече, и да искаш - НЯМААА.
      Хммм.... по тази логика, колите трябва да са ограничени на 40 км/ч, щото има и такова ограничение, така че пак можеш да караш със 120 км/ч над ограничението, ако колите са "резнати" до 160...
      "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
      (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

      Коментар


        #4
        Може да го направят напълно електронни... В определени зони да пада още ограничението, ама няма кой да се сети
        >Keep Walking<

        Коментар


          #5
          Англия май ще повлачи крак в тая насока... http://observer.guardian.co.uk/uk_ne...011463,00.html
          Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
          Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.

          Коментар


            #6
            еми да бе ,ще караме моторни резачки или прахусмукачки по пътищата ,защото навсякъде ни управляват охлюви !!
            фиатче Браво 2.0

            Коментар


              #7
              Immortal написа:
              Навремето се чудих как може на вид спортна американска кола (Pontiac Fiero) да вдига "само" 140 км/ч... после разбрах че там всички коли били разграфени до толкова. След това хора, които са били в САЩ ме разубедиха, че не било така, но аз все пак си мисля че имаше доза истина в тази работа.И тук ще стане така вероятно. Ама има логика в тази работа бе. Ограниченията наистина в 95% от случаите са 120-130 км/ч (на автомагистрала, с изключение на Германия). Колата като вдига повече, те кара да нарушаваш правилата. Ако не може повече, и да искаш - НЯМААА.
              Може би е 140 мили (около 220км/ч)Иначе това нещо е ясно, че няма да се приеме, или поне не скоро (може просто дасе опипва почвата сега)Автомобилопроизводителите да не са тъпаци, я. Никога няма да допуснат това да се случи.А и ми е интересно гъзарите с какво ще се фукат тогава
              Ex Fiat 126P
              Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
              Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
              Alfa Romeo 147 1.6 TS
              Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

              Коментар


                #8
                @trace: Баш си беше километри, в мили - 85 mph@charlie: Не съм чул някой да се е претрепал с 40 км/ч, но виж със 160-200 - доста са ги събирали по крайпътните дървета...Казах само че има логика, не че го одобрявам. Аз също рядко карам извън града под 100-120. Обикновено между 100 - 150 се движа. Все пак съм в границите на исканото ограничение де. Пък и на колко от вас колите реално вдигат над 170 ? Отделно ако вдигат, колко пъти ви се налага да карате с 200?????Чудно ми е защо точно 162 км, а не 160 да речем ?!? Или пак от ингилизките имперски мерки идва? ДА бе, 100 mph...OFFTOPIC: Докога тези изчадия ще мерят с извънсистемните си мерки? Уж трябваше да преминат и те към система SI, пък то какво става? Почнахме ние да мерим с инчове (тръби, телевизионни екрани, и т.н.... Не стига че им научихме лексикално ограничения език...

                Коментар

                Working...
                X