Пъшльо както го наричаше чичо ми е пълен с изненади...Така е, трабанта е над много от проблемите при... автомобилите Втория клип е светъл пример за това
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трабантът чукна 50
Collapse
X
-
И аз си имах трабант 601S. За да му използвам пълноценно мощноста му бях сложил и теглич .Каквото и да си говорим беше народна кола .Зимата палеше от раз .Където и да закъсаш само едно рамо и тя се движи като детска количка.В сняг нямаше равен на себе си.Пък в града понеже се движех все сам му бях затапил единия цилиндър за да ми гори малко все едно е симсонка. Ех спомени спомени.....
Коментар
-
и аз имах до скоро не че е кой знае каква кола ама когато ме беше ударило безпаричието а ми трябваше колае добре дошло,основен ремонт с един приятел правихме от 9:30 до 12:00,ремонта ми струваше 115лв с почерпката в кръчмата,абе лесна и ефтина за подръжка кола,кавото и да и стане ,с изключение на катастрофа се оправя максимум за 150лв,за това пазя топли спомени за траби разход градско 8/100,на дъго 4.5 -6/100 в зависимост от педала,максимална скорост около 110 с зор и пред полуразпад,в сервиз не е стъпвал,всичко му еремонтопригодно и лесно за справяне сам,наистина няма такава кола дори и от съвремените с такава проста и лесна и ефтина конструкция и за самостоятелно справянекупих го за 450 лв през 2000 и го продадох 2007 януари за 550лв,е ако някой каже че не държи цена....типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар