Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кои италиански коли са най-здрави?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Grisha написа:
    kiler_4o написа:
    и аз съм за тойота :D
    Абе ти още не си я взел а вече правиш заключения,че е най-здрава... секта яко
    e K

    Коментар


      #17
      //// написа:
      Такова унижение, като объркване на италианките с "минетчийки" не беше правено!Французите имат три хубави неща:1. Френско шампанско2. Френски коняк3. Френска любовостаналите френски неща (особено колите)... извинявай...
      Aз не съм много съгласен с горрната констатация... Голфаджиите така говорят и за италианките, докато не им даде някой приятел да покарат малко.Качи се на една Ксантия 1.9 GTI, покарай малко, пък после пак ще си приказваме.Въпреки че говорим за най-здрави - според мен няма такова нещо. Всичко зависи от самия собственик. Ако се пази и подържа една кола - здрава е, ако само се кара ,и то без да се пази - ми ще се счупи. Аз не съм от тези дето много пазят (всички така казват), но Темпрата не се е разваляла много-много. Надхвърлила е половин милион километра и си бяга като нова А Ситроена, който имах преди карах 4 години без нищо да му пипна.А сега сериозно:Критерий за това, колко е здрава една кола е т.нар надеждност - броят повреди на 1000 автомобила примерно. При този критерий в първата десятка е пълно с японски коли и ... Порше и Мерцедес. Ето линк към сайт на TUV за резултатите от тестове за надеждност: http://www.anusedcar.com/index.php/t...6-7/20Може да проверите различни резултати - за нови коли, за коли на различно време след производството им и т.н. Дал съм ви само един пример.В класацията, за голямо мое огорчение италианските коли са доста назад. Но пък сайта е германски, което означава че много не може да му се вярва.

      Коментар


        #18
        Мдааа, две врабчета си летели, особено второто...Някой да вземе че да изтрие тая тема че ще станем за резил
        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

        Коментар


          #19
          Nino написа:
          Айде стига бе, сега отговорете на човека сериозно... иначе не бих формулирал анкетата така... защото двигателите и окачването са почти идентични... а " на коя от двете марки поддръжката е по-евтина"! Странно нали??? Ужким почти всичко еднакво, но цифрите различни! Ами обяснявайте....
          сам го каза,ПОЧТИ за това на алфа са по скъпи частите,от колкото на фиат ланчиа

          Коментар


            #20
            Grisha написа:
            kiler_4o написа:
            и аз съм за тойота :D
            Абе ти още не си я взел а вече правиш заключения,че е най-здрава... секта яко
            Аре стига... това беше на майтап разбира се... и да ти отговоря на поста от другата тема, не се плюят нашите коли, просто има обективни неща и една дама в друг форум ги е обяснила доста добре и забележи логически.... ей сега ще го копирам!..................................Тук вече пътуваме в посока народопсихология. Американците като нация (също както и руснаците, впрочем) си падат по големи, огромни, мащабни коли - в по-голямата си част. Ако ви е интересно защо - ще отворя друга тема.Който е ходил по италианските градове, прекрасно разбира логиката на повечето италиански коли - малки, маневрени, да можеш да минеш в тясната уличка. Те и камиончета имат с размерите на моята Примера - за зареждане на магазини в историческите центрове, където навремето две носилки на матрона и абат едва са се разминавали От типа на това по-долу.Логиката на американските улици е обратната - Хамъри и всякакви обеми се разминават без проблем. Говорим за масовият случай, разбира се.Другият аспект е леката грандомания, която гони всички нации, живеещи на огромни площи. Затова споменах и руснаците. Китай е малко по-особен случай заради гъстотата на населението, но и там има такива залитания, който може да си го позволи По впечатления на приятели не мои лични.Логиката на българските пътища и градски улици се доближава до италианската - тесни и/или неудобни за маневриране, доста разбити ( в Неапол дупките са колкото в София, гарантирам ) , колата трябва да е непретенциозна и евтина за поддържане, в същото време да е по-универсална, да носи на простотия - както казва Класикът (много готин израз )Затова вероятно у нас италианките са предпочитани повече, отколкото би трябвало май. Немските - по подобни причини, немската практичност е изгодна за бг джобаПод "пълен аналог" имах предвид точно това масово разпространение, независимо от леко различните причини за него. Оттам - изобилието на резервни части и достатъчното познания за особеностите по ремонта - дори от селски хитреци и такива пишман шофьори като мен Много ясно, че изработката и т.н. са коренно различни. А концепцията всъщност е една и съща - масова кола за народа. Само дето народът леко по-различен И като практики в карането и поддържането на автомобил включително.Важното е, че в случая с приятеля на Класика едното спокойно и безболезнено може да замени другото. А за човек, карал досега Жигули, дървения интериор на Голфа все ще му се види ок За волана да не говорим...това е прекопирано от abv автофорума и дава доста материал за размисъл!
            SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

            Коментар


              #21
              Immortal написа:
              //// написа:
              Такова унижение, като объркване на италианките с "минетчийки" не беше правено!Французите имат три хубави неща:1. Френско шампанско2. Френски коняк3. Френска любовостаналите френски неща (особено колите)... извинявай...
              Aз не съм много съгласен с горрната констатация... Голфаджиите така говорят и за италианките, докато не им даде някой приятел да покарат малко.Качи се на една Ксантия 1.9 GTI, покарай малко, пък после пак ще си приказваме.Въпреки че говорим за най-здрави - според мен няма такова нещо. Всичко зависи от самия собственик. Ако се пази и подържа една кола - здрава е, ако само се кара ,и то без да се пази - ми ще се счупи. Аз не съм от тези дето много пазят (всички така казват), но Темпрата не се е разваляла много-много. Надхвърлила е половин милион километра и си бяга като нова А Ситроена, който имах преди карах 4 години без нищо да му пипна.А сега сериозно:Критерий за това, колко е здрава една кола е т.нар надеждност - броят повреди на 1000 автомобила примерно. При този критерий в първата десятка е пълно с японски коли и ... Порше и Мерцедес. Ето линк към сайт на TUV за резултатите от тестове за надеждност: http://www.anusedcar.com/index.php/t...6-7/20Може да проверите различни резултати - за нови коли, за коли на различно време след производството им и т.н. Дал съм ви само един пример.В класацията, за голямо мое огорчение италианските коли са доста назад. Но пък сайта е германски, което означава че много не може да му се вярва.
              Аз също имах фолксваген, докато един ден не се качих в Ритмото (беше доста отдавна). И нямам Алфа, щот нямам толкова мангизи.

              Коментар


                #22
                Immortal написа:
                Качи се на една Ксантия 1.9 GTI, покарай малко, пък после пак ще си приказваме.
                Абе колега каква е тази ксантия гти
                ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                Коментар


                  #23
                  защо не се споменава нищо за ланчия
                  ланчия либра 2.4 jtd 150к 2005 г--учебна

                  Коментар


                    #24
                    Grisha написа:
                    Immortal написа:
                    Качи се на една Ксантия 1.9 GTI, покарай малко, пък после пак ще си приказваме.
                    Абе колега каква е тази ксантия гти
                    Ми този мотор още в Пежо 205 го има...ся и справка ли да ти правим?!
                    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                    Коментар


                      #25
                      ivanvanko написа:
                      защо не се споменава нищо за ланчия
                      Защото съм тъпак... заради това Не мога да си редактирам анкетата Иначе някъде по типото(по някоя част) на баща ми бях забелязал точно марката ланча, от където сам си водя изводите за идентичните части
                      >Keep Walking<

                      Коментар


                        #26
                        Walker написа:
                        ivanvanko написа:
                        защо не се споменава нищо за ланчия
                        Защото съм тъпак... заради това Не мога да си редактирам анкетата Иначе някъде по типото(по някоя част) на баща ми бях забелязал точно марката ланча, от където сам си водя изводите за идентичните части
                        Ами те са единтични частите ама като кажеш ланчия и цената им се увеличава
                        ланчия либра 2.4 jtd 150к 2005 г--учебна

                        Коментар


                          #27
                          Grisha написа:
                          Immortal написа:
                          Качи се на една Ксантия 1.9 GTI, покарай малко, пък после пак ще си приказваме.
                          Абе колега каква е тази ксантия гти
                          Грешката е моя, всъщност омеших двата модела... имах предвид BX 1.9 GTI (16V - 160 к.с.) или Ксантия 2.0 i 16V (150 к.с.)

                          Коментар


                            #28
                            Nino написа:
                            Grisha написа:
                            Immortal написа:
                            Качи се на една Ксантия 1.9 GTI, покарай малко, пък после пак ще си приказваме.
                            Абе колега каква е тази ксантия гти
                            Ми този мотор още в Пежо 205 го има...ся и справка ли да ти правим?!
                            Ми направи една справка,щот Xantia GTi и въобще Xantia 1.9i НЯМА Има един куц 1.8 16В,който 110 коня и един 2.0 16В 130коня,който ускорява от 0 до 100 за 12 секунди Силния при ксантия е 2.0 VSX 16V 157hp Както и BX GTi 16V също е сила,но въобще не е по напред от италианките
                            ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                            Коментар


                              #29
                              Walker написа:
                              ivanvanko написа:
                              защо не се споменава нищо за ланчия
                              Защото съм тъпак... заради това Не мога да си редактирам анкетата Иначе някъде по типото(по някоя част) на баща ми бях забелязал точно марката ланча, от където сам си водя изводите за идентичните части
                              Не се чуди на коя част си го забелязал. Ще ти кажа - НА ВСИЧКИ !!!! Няма парче по колата, на което да не пише FIAT Lancia - поне на моята.

                              Коментар


                                #30
                                Walker написа:
                                ivanvanko написа:
                                защо не се споменава нищо за ланчия
                                Защото съм тъпак... заради това Не мога да си редактирам анкетата Иначе някъде по типото(по някоя част) на баща ми бях забелязал точно марката ланча, от където сам си водя изводите за идентичните части
                                Навсякъде по типото ми пише fiat lancia
                                ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                                Коментар

                                Working...
                                X