Става дума за нещо дребно на пръв поглед, което обаче не знам защо сериозно ми промени мнението за фиата и сега го гледам по друг начин, все едно е чужда кола. Ето за какво става дума: Преди няколко дни забелязах, че е скъсана тапицерията на кората на една от задните врати. Като се вгледах по-добре обаче, видях че и самата кора е счупена. Оказа се, че тази част от кората, която е тапицирана, е от КАРТОН ?!Съвсем сериозно това много ме подразни. А и в последно време имам чувството, че всичко пластмасово и гумено (а сега и картонено) по колата как го барнеш и се разпада. Просто нещо се пречупи и тази кола вече не ми е мила... При още една подобна "изненада" ще се замисля сериозно дали да не я продам.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Първо сериозно разочарование от фиата.
Collapse
X
-
Е ти от железо ли искаш да е... това да не е танк... или московец...Да ти имам проблемите колега...VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
-
все пак палиото не е ли сглобено в Турция а иначе и на старата ми кола беше от картон - Сеат Ибиза - 95гне се коси, карай си я и и се радвай, като имаш време си я поправяш.... можеш и да си я заздравяваш когато можеш с епоксидна смола и т.н., звучи тъпо, но аз така правя и съм хипер доволен...пп и моята дясна кора има пукнатина точно под пипката за заклъчване, първо се дразнех, но свикнах и ще го оправя, когато имам желание..A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:Е ти от железо ли искаш да е... това да не е танк... или московец...Да ти имам проблемите колега...Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Ами естествено, че ще е от пресован картон... каква да е тази материя хем лека,гъвкава и да се облича от плат.На Реното ми самите кори се от пластмаса, която старее,побелява и буквално се разпрашава.Що не си направиш един кожен салон за има няма 1000-2000лв.Тогава пак ще те кефи!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Един приятел преди десетина години си купил някакъв Форд комби дърт, американско изпълнение, не мога да се сетя кой точно модел каза..., та предишният собственик за да покрива пространството над багажника си шибнал макината , ако се сещате едновремешните закачалки на портмантата, дето е облечена с изкуствена кожа И това е решение :D
Коментар
-
кори
на мен често ми се случва да разглобявам корите на вратите от рарлични марки колии всички са картонени и на новите дори тори по ментета -слабички не си им обърнал внимание затоваима и от пластмаса някаде но то не е облечена а си е така и те като ги извадиш после тропа ако нее уплатнено добре това да ти е болката нека колата върви
Коментар
-
Картона има няколко предимства в такава ситуация и това е причината да се използва в почти всички коли:1. Значително по-добре демпферира акустичните колебания от пластмасите. Тоест, освен че действа като звукоизолация, самият той не "звучи" при вибрации.2. По-лошо провежда топлината.3. По-лек е от пластмасите.4. По-технологичен, особенно когато трябва да се тапицира с тъкани.5. При горене не отделя хлорни съединения.Между другото, това не е картон в истинският смисъл на думата. Точният термин е "плоча от дървесни влакна".Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Мерси за подкрепата на всички Наистина май се поизсилих, но и аз не знам какво ми стана, като видях картона (а предишния ден в ръцете ми се разпадна някакво маншонче на жилата на скоростите; преди месец пък се спука пластмасовата основа на кожуха на скоростния лост), направо се озлобих срещу колата и марката изобщо. А в интерес на истината за година и половина като изключим няколко наистина много дребни нещица, фиата ми служи безотказно. Вече му "простих" за картона и другите недотам качествени елементи .Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Бате да ти имам проблемите аз на тебе, ти от това ако се разочароваш не знам.Аз мойта за година и нещо не бях давал почти никакви пари за нея и сега изведнъж трябва да отварям двигателя щото проби гарнитура на глава и харчи масло, трябва да сменям водна помпа че потече, взе да понамирисва не бенз леко в купето значи и бензинова помпа може да сменям ей тай щот няма ко да прая, като прибавим че скоро сменях мека връзка а и съединителя ми е за смяна че взе да буксува едвам тръгвам вече, а и отпред нещо се разтропа още не съм лягал да видя кво е, то аз не да се разочаровам ами да лягам да мра,а?N.Y. State of Mind
Коментар
-
sachma написа:Бате да ти имам проблемите аз на тебе, ти от това ако се разочароваш не знам.Аз мойта за година и нещо не бях давал почти никакви пари за нея и сега изведнъж трябва да отварям двигателя щото проби гарнитура на глава и харчи масло, трябва да сменям водна помпа че потече, взе да понамирисва не бенз леко в купето значи и бензинова помпа може да сменям ей тай щот няма ко да прая, като прибавим че скоро сменях мека връзка а и съединителя ми е за смяна че взе да буксува едвам тръгвам вече, а и отпред нещо се разтропа още не съм лягал да видя кво е, то аз не да се разочаровам ами да лягам да мра,а?VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар