Колеги, какво се дивите толкоз!? Всички знаем, че колата не се плаши от каране - тя за това е направена, еле па ФИАТ, плаши се от калпави шАфьори и пишман майстори! Те това е модератор да ти оспами темата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Утре ФИАТКАТА влиза в операционната
Collapse
X
-
Колеги, благодарение на майсторите в сервиза на hit-ko Темпрата се е подмладила с поне 10 години Тази кола никога досега, докато е била е моя не е вървяла така. Нямам думи. Един малък самолет !!!!Струваше си парите - 720 лв всички чаркалъци и труд, със съответната отстъпка.Не мога да ви изброя всичко сменено, но ще кажа най-важните неща:-един разпределителен вал;-един клапан;-съединител - феродов и притискателен дискове;-шлайфане на глава и нова гарнитура;-напасване на клапани;-разни семеринги, гарнитури и уплътнения;-агренажен ремък и ролки;-термостат и датчик на радиатора (за вентилатора);+ други дреболии... - масла, антифриз, филтър и т.н.Резултатът е - удоволствие на пътя Пример - едно страшно нагорнище има преди Ямбол на влизане от Сливен. (до с.Хаджи Димитрово)Преди на 5-та влизах на 100 и горе бях на 80 км/ч;Сега - влизам на 5-та на 100 - горе съм на 130 км/ч. - изводите са за вас !!!ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ на hit-ko !!!!
Коментар
-
искам и аз да събера всички коне под капака на баба темпра.......а и парите не са излезли много....че и нашия съединител е нов, няма и толкова да струва ремонта........Браво!!! от тук нататък, още толкова километри и всичките безаварийниСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Явор Митев
Коментар
-
честито колега, а можеш ли да ми кажеш кой от двата вала е бил износен и имало ли е някаква основателна причина за износването или си е просто нормално когато колата е на много километри ,питам защото и моята темпра ми се вижда мудна в нискитеTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Благодаря, да ви се връща!Износен беше предния вал, откъм радиатора. Две от четирите му гърбици никакви ги няма. Ще ви пусна снимки от стария вал, но утре (днес не се сетих да го снимам).Причина за износването са вероятно половината милион километра, които е навъртяла колицата. Странно обаче, кола на толкова километри, а казаха, че износването на цилиндрите било минимално. Пък поне последните 50 хил. километри е карана доста зверски (не си поплювам) Сега остава и разходът й да е паднал - за това ще пиша допълнително.През зимата градско стигах до 20/100 газ, на дълъг път - 12.5. Сега като се стопли градско правеше 13/100, а на дълъг път - 11/100.Като я купих съм я свалял и на 9/100 на дълъг път, така че силно се надявам разходът да се е смъкнал поне на 10/100.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар