Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Утре ФИАТКАТА влиза в операционната

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Утре ФИАТКАТА влиза в операционната

    От утре сутринта Темпрата ляга под ножа на проф.hit-ko - сърдечен хирируг...Стискайте палци да не излязат много болежките, че после и мен ще ме заболи. Може да получа финансов инсулт Да видим ще стане ли от баба Темпра млада Темпричка...По-сериозно - влизам за основен ремонт - все още не знам какво точно ще се прави. Каквото има да се прави, ще се прави...Ще ви държа в течение за резултатите, знам че има и други заинтересовани.

    #2
    успех
    Mercedes E200 coupe

    Коментар


      #3
      Късметлий сте вие в Ямбол с hit-ko.Ние останалите да му мислим.Само пишмян майстори! (Иска ми се да напиша нещо по-грубо,ама ще се въздържа.)
      Типо 1.4i.e. ex again Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
      Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
      Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
      BMW X3 3.0D Aut

      Коментар


        #4
        Успех! И да пишеш какво става, че ме интересува доста
        Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
        Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
        Совалката средно на LPG
        Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

        Коментар


          #5
          Re: Утре ФИАТКАТА влиза в операционната

          Immortal написа:
          От утре сутринта Темпрата ляга под ножа на проф.hit-ko - сърдечен хирируг...Стискайте палци да не излязат много болежките, че после и мен ще ме заболи. Може да получа финансов инсулт Да видим ще стане ли от баба Темпра млада Темпричка...По-сериозно - влизам за основен ремонт - все още не знам какво точно ще се прави. Каквото има да се прави, ще се прави...Ще ви държа в течение за резултатите, знам че има и други заинтересовани.
          К’во едни сегменти и отново на пътя! Нали я видях как върви!
          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

          Коментар


            #6
            Re: Утре ФИАТКАТА влиза в операционната

            Immortal написа:
            От утре сутринта Темпрата ляга под ножа на проф.hit-ko - сърдечен хирируг...Стискайте палци да не излязат много болежките, че после и мен ще ме заболи. Може да получа финансов инсулт Да видим ще стане ли от баба Темпра млада Темпричка...По-сериозно - влизам за основен ремонт - все още не знам какво точно ще се прави. Каквото има да се прави, ще се прави...Ще ви държа в течение за резултатите, знам че има и други заинтересовани.
            Бате преди малко изкарах типото от пълен ремонт на мотор,амортисьори,карета,дискове,накладки и т.н.,правех едни сметки щот не бях много добре с финансите,сега като правя сметките ми излизат мойте сметки които ги правих за финанси умножени по 2
            ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

            Коментар


              #7
              Re: Утре ФИАТКАТА влиза в операционната

              Grisha написа:
              Immortal написа:
              От утре сутринта Темпрата ляга под ножа на проф.hit-ko - сърдечен хирируг...Стискайте палци да не излязат много болежките, че после и мен ще ме заболи. Може да получа финансов инсулт Да видим ще стане ли от баба Темпра млада Темпричка...По-сериозно - влизам за основен ремонт - все още не знам какво точно ще се прави. Каквото има да се прави, ще се прави...Ще ви държа в течение за резултатите, знам че има и други заинтересовани.
              Бате преди малко изкарах типото от пълен ремонт на мотор,амортисьори,карета,дискове,накладки и т.н.,правех едни сметки щот не бях много добре с финансите,сега като правя сметките ми излизат мойте сметки които ги правих за финанси умножени по 2
              с тези "майстори" където ги имаш е нормално

              Коментар


                #8
                iee написа:
                Късметлий сте вие в Ямбол с hit-ko.Ние останалите да му мислим.Само пишмян майстори! (Иска ми се да напиша нещо по-грубо,ама ще се въздържа.)
                И какво ви пречи да си транспортирате автомобила до Ямбол за ремонт.Аз съм решил,че следващото му посещение ще бъде точно там.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  Re: Утре ФИАТКАТА влиза в операционната

                  pugsy написа:
                  Grisha написа:
                  Immortal написа:
                  От утре сутринта Темпрата ляга под ножа на проф.hit-ko - сърдечен хирируг...Стискайте палци да не излязат много болежките, че после и мен ще ме заболи. Може да получа финансов инсулт Да видим ще стане ли от баба Темпра млада Темпричка...По-сериозно - влизам за основен ремонт - все още не знам какво точно ще се прави. Каквото има да се прави, ще се прави...Ще ви държа в течение за резултатите, знам че има и други заинтересовани.
                  Бате преди малко изкарах типото от пълен ремонт на мотор,амортисьори,карета,дискове,накладки и т.н.,правех едни сметки щот не бях много добре с финансите,сега като правя сметките ми излизат мойте сметки които ги правих за финанси умножени по 2
                  с тези "майстори" където ги имаш е нормално
                  Ти ли знаеш по добре или аз какви са ми майсторите и колко пари закакво съм дал
                  ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                  Коментар


                    #10
                    Re: Утре ФИАТКАТА влиза в операционната

                    Grisha написа:
                    pugsy написа:
                    Grisha написа:
                    Immortal написа:
                    От утре сутринта Темпрата ляга под ножа на проф.hit-ko - сърдечен хирируг...Стискайте палци да не излязат много болежките, че после и мен ще ме заболи. Може да получа финансов инсулт Да видим ще стане ли от баба Темпра млада Темпричка...По-сериозно - влизам за основен ремонт - все още не знам какво точно ще се прави. Каквото има да се прави, ще се прави...Ще ви държа в течение за резултатите, знам че има и други заинтересовани.
                    Бате преди малко изкарах типото от пълен ремонт на мотор,амортисьори,карета,дискове,накладки и т.н.,правех едни сметки щот не бях много добре с финансите,сега като правя сметките ми излизат мойте сметки които ги правих за финанси умножени по 2
                    с тези "майстори" където ги имаш е нормално
                    Ти ли знаеш по добре или аз какви са ми майсторите и колко пари закакво съм дал
                    знаи си бе,ама другия път (ДАНО ДА НЯМА ТАКЪВ) им кажи,че при основен ремонт се сменят бутала и се шлайфат цилиндри и може да им покажа как се слага глава,а не 1 седмица да я контат много додбре знаеш за какво "говоря" така че за пари не съм и споменал но по твойте думи не си дал малко,а и бая неща си направил ти,а не "майсторите"

                    Коментар


                      #11
                      Re: Утре ФИАТКАТА влиза в операционната

                      pugsy написа:
                      Grisha написа:
                      pugsy написа:
                      Grisha написа:
                      Immortal написа:
                      От утре сутринта Темпрата ляга под ножа на проф.hit-ko - сърдечен хирируг...Стискайте палци да не излязат много болежките, че после и мен ще ме заболи. Може да получа финансов инсулт Да видим ще стане ли от баба Темпра млада Темпричка...По-сериозно - влизам за основен ремонт - все още не знам какво точно ще се прави. Каквото има да се прави, ще се прави...Ще ви държа в течение за резултатите, знам че има и други заинтересовани.
                      Бате преди малко изкарах типото от пълен ремонт на мотор,амортисьори,карета,дискове,накладки и т.н.,правех едни сметки щот не бях много добре с финансите,сега като правя сметките ми излизат мойте сметки които ги правих за финанси умножени по 2
                      с тези "майстори" където ги имаш е нормално
                      Ти ли знаеш по добре или аз какви са ми майсторите и колко пари закакво съм дал
                      знаи си бе,ама другия път (ДАНО ДА НЯМА ТАКЪВ) им кажи,че при основен ремонт се сменят бутала и се шлайфат цилиндри и може да им покажа как се слага глава,а не 1 седмица да я контат много додбре знаеш за какво "говоря" така че за пари не съм и споменал но по твойте думи не си дал малко,а и бая неща си направил ти,а не "майсторите"
                      Бате много добре знам,че при основен ремонт се сменят бутала и се шлайфат цилиндри,аз им казвах какво да правят,буталата просто бяха перфектни,като нови,както цилиндрите нямаха никакво ръбче,а и ти ли щеше да ми извадиш още 300лв за бутала и т.н..... Със смяна на амортисьори,каре,дискове,накладки,датчик за радиатор,главата я прави майстор,колянов вал,биелни основни лагери,сегменти,гарнитури,семеринги,ангренажен ремък,масло селения 10В40,маслен филтър,болт на колянов вал,пароструйка на блок,глава,маслена помпа,картер,масло на скорости,с работата стъпи около 1000лв(даже 1000 без малко),защото излезнаха един куп други работи
                      ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                      Коментар


                        #12
                        Re: Утре ФИАТКАТА влиза в операционната

                        Grisha написа:
                        pugsy написа:
                        Grisha написа:
                        pugsy написа:
                        Grisha написа:
                        Immortal написа:
                        От утре сутринта Темпрата ляга под ножа на проф.hit-ko - сърдечен хирируг...Стискайте палци да не излязат много болежките, че после и мен ще ме заболи. Може да получа финансов инсулт Да видим ще стане ли от баба Темпра млада Темпричка...По-сериозно - влизам за основен ремонт - все още не знам какво точно ще се прави. Каквото има да се прави, ще се прави...Ще ви държа в течение за резултатите, знам че има и други заинтересовани.
                        Бате преди малко изкарах типото от пълен ремонт на мотор,амортисьори,карета,дискове,накладки и т.н.,правех едни сметки щот не бях много добре с финансите,сега като правя сметките ми излизат мойте сметки които ги правих за финанси умножени по 2
                        с тези "майстори" където ги имаш е нормално
                        Ти ли знаеш по добре или аз какви са ми майсторите и колко пари закакво съм дал
                        знаи си бе,ама другия път (ДАНО ДА НЯМА ТАКЪВ) им кажи,че при основен ремонт се сменят бутала и се шлайфат цилиндри и може да им покажа как се слага глава,а не 1 седмица да я контат много додбре знаеш за какво "говоря" така че за пари не съм и споменал но по твойте думи не си дал малко,а и бая неща си направил ти,а не "майсторите"
                        Бате много добре знам,че при основен ремонт се сменят бутала и се шлайфат цилиндри,аз им казвах какво да правят,буталата просто бяха перфектни,като нови,както цилиндрите нямаха никакво ръбче,а и ти ли щеше да ми извадиш още 300лв за бутала и т.н..... Със смяна на амортисьори,каре,дискове,накладки,датчик за радиатор,главата я прави майстор,колянов вал,биелни основни лагери,сегменти,гарнитури,семеринги,ангренажен ремък,масло селения 10В40,маслен филтър,болт на колянов вал,пароструйка на блок,глава,маслена помпа,картер,масло на скорости,с работата стъпи около 1000лв(даже 1000 без малко),защото излезнаха един куп други работи
                        няма значение бе знаеш за кво "говоря" дай да не спамим в на човека тематаИменно! kiro_of_the_day

                        Коментар


                          #13
                          Re: Утре ФИАТКАТА влиза в операционната

                          pugsy написа:
                          Grisha написа:
                          pugsy написа:
                          Grisha написа:
                          pugsy написа:
                          Grisha написа:
                          Immortal написа:
                          От утре сутринта Темпрата ляга под ножа на проф.hit-ko - сърдечен хирируг...Стискайте палци да не излязат много болежките, че после и мен ще ме заболи. Може да получа финансов инсулт Да видим ще стане ли от баба Темпра млада Темпричка...По-сериозно - влизам за основен ремонт - все още не знам какво точно ще се прави. Каквото има да се прави, ще се прави...Ще ви държа в течение за резултатите, знам че има и други заинтересовани.
                          Бате преди малко изкарах типото от пълен ремонт на мотор,амортисьори,карета,дискове,накладки и т.н.,правех едни сметки щот не бях много добре с финансите,сега като правя сметките ми излизат мойте сметки които ги правих за финанси умножени по 2
                          с тези "майстори" където ги имаш е нормално
                          Ти ли знаеш по добре или аз какви са ми майсторите и колко пари закакво съм дал
                          знаи си бе,ама другия път (ДАНО ДА НЯМА ТАКЪВ) им кажи,че при основен ремонт се сменят бутала и се шлайфат цилиндри и може да им покажа как се слага глава,а не 1 седмица да я контат много додбре знаеш за какво "говоря" така че за пари не съм и споменал но по твойте думи не си дал малко,а и бая неща си направил ти,а не "майсторите"
                          Бате много добре знам,че при основен ремонт се сменят бутала и се шлайфат цилиндри,аз им казвах какво да правят,буталата просто бяха перфектни,като нови,както цилиндрите нямаха никакво ръбче,а и ти ли щеше да ми извадиш още 300лв за бутала и т.н..... Със смяна на амортисьори,каре,дискове,накладки,датчик за радиатор,главата я прави майстор,колянов вал,биелни основни лагери,сегменти,гарнитури,семеринги,ангренажен ремък,масло селения 10В40,маслен филтър,болт на колянов вал,пароструйка на блок,глава,маслена помпа,картер,масло на скорости,с работата стъпи около 1000лв(даже 1000 без малко),защото излезнаха един куп други работи
                          няма значение бе знаеш за кво "говоря" дай да не спамим в на човека темата
                          Не бе пиша информативно да си знае горе долу колко се минава по тънката лайсна за тия ремонти,ако си имах пари щех да си отида на майстор както си трябва и да ми я направи за 4-5дни ама тогава нямаше да бъде 1000
                          ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                          Коментар


                            #14
                            Малко междинна информация:Оказа се че износването на цилиндрите е минимално, дори няма нужда от смяна на сегменти.Сериозната загуба на мощност се оказа от прекалено износен разпределителен вал (единия от двата). Освен това единият цилиндър леко е пропускал вода (поради леко крива глава). Така че за правене е следното:-смяна на разпределителен вал;-шлайфане на глава-напасване на клапани и смяна на гумички;-нова гарнитура на главата;-смяна съединител;-смяна агренажен ремък и ролки;-смяна термостат и датчик за вентилатора;-ремонт или смяна на стъпковия мотор;-евентуално ако останат пари - ще сменя и кабелите и свещите с четири-електродни.По последни данни утре май ще съм готов, най-късно в събота.За парите - още незнам. Като се разплатя - ще пиша пак.@Нино - Тя сега върви, ама не знаеш как вървеше преди... Сега е куц кон, на старт Опелчето (60 к.с.) ме дърпа...

                            Коментар


                              #15
                              Гришата е прав. И аз си свалих двигателя (1,6 двувалка). Трябва да кажа, че нямам никакво износване на цилиндри и бутала. Очевидно слабото място на тоя тип двигател са мотовилковите лагери. А колата е карана само яко ръчка.

                              Коментар

                              Working...
                              X