[color=blue:e44f8287e9]ЕС ще прави колите по-стабилни на пътя10 Май 2007, 08:17 / Speed PressЕвропейската комисия стартира кампанията
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ESC задължителна за новите коли в ЕС
Collapse
X
-
Явор МитевЕтикети: –
-
Явор Митев
C4-ката на Ситроен при пясък или малки камъчета обръща колата, защото компа се бъркал.......се оплакват във форума на Ситроен и се питат как се изключва.....а на мен в АМК ми бяха казали че направо ще ми я изключат....
-
Това пък не виждам изобщо за какво е. Полза едва ли има някаква.Как пък за толкоз години каране на коли без подобни системи,един път не ми поднесе колата.Това най-много да докара фалшиво чувство на сигурност у някой - да си каже "абе аз имам ESC, нема страшно и газ....". Ами ще сеутрепе със или без ESC.При каране със спазване на ограниченията на скоростта,такива системи са излишни според мен.п.с. Всъщност нямам нищо против тази система, но съм скептично настроен, че баш тя ще намали катастрофите.Това е малко като airbag-a - прочел съм го в АутоБилд, така че не съмсигурен доколко е истина. А именно - колана осигурява до 75% от безопасносттапри катастрофа, еърбега допринася само с още 4% към общата картина.Сам по себе си е безполезен и дори вреден.Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
Е ти пък нищо не каза. Явно никога не си имал момент, в който по тъмно на десен завой в твоето платно се оказва примерно някакво животно от среден калибър или нелогично спряла или бавно движеща се кола. За да избегнеш удара преминаваш в лявата лента за да изпревариш, но ако е и леко мокро - забрави да се върнеш на пътя. Е точно тогава ще се хванеш за ... и ще се молиш да стане чудо. И в моментите, когато ти си в безизходица - (случват се дори и с 60 км/ч. при сняг или киша) вместо теб започва да работи ESP-то, като единственото което се изисква от теб е да въртиш волана в посоката, която искаш да се движиш - т.е. пътя. Системата отнема от газта,, която случайно натискаш в паника, тя блокира (спира въртенето) на определено колело, така че колата да получи собствен въртящ момент и багажника ти да не може да мине пред теб... и т.н.Ако смяташ че е безполезно, тогава нямаше да струва сумати пари към цената на колата. Или за безмислицата на еърбега. Със сигурност не предвиждаш с колата да управляваш като "блъскащи се колички", но не забравяй че не си сам на пътя. Някой пиян ако те удари на кръстовище странично, кажи ми каква е твоята защита?
Коментар
-
Stilo написа:Е ти пък нищо не каза. Явно никога не си имал момент, в който по тъмно на десен завой в твоето платно се оказва примерно някакво животно от среден калибър или нелогично спряла или бавно движеща се кола. За да избегнеш удара преминаваш в лявата лента за да изпревариш, но ако е и леко мокро - забрави да се върнеш на пътя. Е точно тогава ще се хванеш за ... и ще се молиш да стане чудо. И в моментите, когато ти си в безизходица - (случват се дори и с 60 км/ч. при сняг или киша) вместо теб започва да работи ESP-то, като единственото което се изисква от теб е да въртиш волана в посоката, която искаш да се движиш - т.е. пътя. Системата отнема от газта,, която случайно натискаш в паника, тя блокира (спира въртенето) на определено колело, така че колата да получи собствен въртящ момент и багажника ти да не може да мине пред теб... и т.н.Ако смяташ че е безполезно, тогава нямаше да струва сумати пари към цената на колата. Или за безмислицата на еърбега. Със сигурност не предвиждаш с колата да управляваш като "блъскащи се колички", но не забравяй че не си сам на пътя. Някой пиян ако те удари на кръстовище странично, кажи ми каква е твоята защита?Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
Май трябва да си разтълкуваме по-надълбоко самата новина.Първо самоубийците и без и със ESP ще се очистят. Също така тази система не е предназначена да караш на ръба на възможностите си. Тя е още една система за безопасност при непредвидени обсотятелства. А основната причина е - икономически интереси на автомобилните компании, като по този начин ще си гарантират и повече продажби от обновяването (принудително) на парка и по-скъпи цени на колите от серийното вграждане на системата. Така че ситуацията е като при нашата топлофикация - под формата на мисъл за сигурността (задържане на топлина при ТЕЦ-а) ще извлекат още повече приходи от продажби (по-висока цена на топлото).То вече катализаторите си изчерпаха потенциала за пречистване и съответната EURO 4 принуда, така че за в бъдеще трябва да измислят нови задължителни условияп ри колите - я 8 въздушни възглавници (всяка е с цена от 800 евро), или климатик (поради общото затопляне за да не прегряваме в колите си) или нещо си друго...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар