Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тест на крушки !

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Stilo написа:
    Баси, снощи забелязах че крушката на късите Н7/55W, дато я смених преди 3-4 седмици е изгоряла...Тези за 4-5 лева явно не са стока. Ще си купя по-скъпа та дано изкара поне един сезон. а мястото зад левия фар е...мъка.
    Досега не съм горил крушка на стилю, ама се си мисля, че трябва да се оплаче на дисплея. Ти как "забеляза", по дисплея или я видя че не свети?
    Fiat Stilo 1.8 16V

    Коментар


      #17
      Колеги истината е Ксенонки, лошото е че засега цените са около 350/400 лева. Аз все още съм си на филипс +30%, ма те много скъпи +50% на Н7, да не говорим за блувижън и найтгайд, които достигат цената на ксенонче. Най-тънко е да се поръча от ебей китовете почват от 80-тина долара и стигат до 130 (за китайските немаркови) + около 50/60 долара доставка (пращат с ДиЕйчЕл). Т.е. около 150-тина долара е удоволствието и около 1 - 2 часа е работата по поставянето.
      Lancia Dedra, 1.6 LS, 90 hp, 159B9000, GM MPi, '95
      Lancia Kappa, 2.0, 20V, 145 hp, 838A1000, Bosch Motronic 2.10.3, '95

      Коментар


        #18
        Наистина много крушки сменихме с колегата rustson :D Сега в жабката имам 3 комплекта Аз съм много доволен от Осрам Силвърстар (те са +50%). Бях с Осрам Куул Бру, но при моите фарове без лупа, много синеят и не се осветява, толкова добре пътя, колкото със Силвърстар. Да, като ги погледнеш Силвърстар повече жълтеят отколкото Куул Блу, но път Силвърите светят при мен по-добре.Има разлика обаче дали ще сложиш Куул Блу на фар с лупа и на фар без лупа. Тези крушки, които са 100W не съм ги пробвал на Фиата, но баща ми вече 5 години кара на Форд Орион със 100-ватови крушки. Рефлекторите не са мръднали, а и не са май толкова опасни колкото ги изкарват. Не заслепяват толкова много.

        Коментар


          #19
          Stoyan_68 написа:
          Досега не съм горил крушка на стилю, ама се си мисля, че трябва да се оплаче на дисплея. Ти как "забеляза", по дисплея или я видя че не свети?
          За втори път сменям крушка на късите Н7 и странното е че не ми изписва на дисплея че не свети. За светлините отзад обаче веднага ми изписва кое не работи. не знам при дългите светлини дали е така, но при късите - не ми изписва. Забелязах срещу стена - прибрах се на халогени, но още не съм сменил изгорялата къса, че пръстите наистина трябва да са ти от пластелин, зад а направиш смяната без да разглабяш кутията на акумулатора.

          Коментар


            #20
            Ами и моята Мареа хваща всичко без изгорял фар. Предполагам, че е нещо свързано с по-голямата консумация.

            Коментар


              #21
              Още един глас за Осрам Силвърстар +50%
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #22
                spark написа:
                Още един глас за Осрам Силвърстар +50%
                Супер са!
                Stilo написа:
                За втори път сменям крушка на късите Н7 и странното е че не ми изписва на дисплея че не свети. За светлините отзад обаче веднага ми изписва кое не работи. не знам при дългите светлини дали е така, но при късите - не ми изписва. Забелязах срещу стена - прибрах се на халогени, но още не съм сменил изгорялата къса, че пръстите наистина трябва да са ти от пластелин, зад а направиш смяната без да разглабяш кутията на акумулатора.
                Сигурно късите, дългите и мигачите не ги следи компа, защото се предполага, че веднага ще видиш че не свети или ще чуеш учестеното щракане на релето. И при типока е така. Вероятно "се усеща" при намалена консумация, защото като смених габаритите на типото с диоди чека веднага светна. Това е странно, защото все пак протича някакъв ток (макар и по-малък).Сещам се за следния вариант за смяна на крушката: Изпращаш жена ти (секретарката) да зареди на бензиностанция и я инструктираш да изхленчи на бензинджийчето да я смени, че тя не знае как, а пък много я е страх да не я спрат ония кавали катаджиите, щот са много строги, а пък мъжа й (шефа) е ужасно нервен и ако разбере, че са и взели точки..... Ти си седиш в кафето и наблюдаваш театъра кротко. След приключване на операцията, проверяваш дали смяната е извършена професионално и ни информираш в темата за крайния резултат. А да, ако ти дожалее, можеш да предложиш анкерпласт на момчето-може да намали стреса от смяната.
                Fiat Stilo 1.8 16V

                Коментар


                  #23
                  Вече имах епопея с пишман-сервизи и кадърност на бензинджии по тема - крушка на ляв фар и зареждане на колата.Първо, като смених гумите с летни, преди да пътувам за Гърция му викам - ето ти крушката - сменете я.След половин час бърникане с пинсети и телове успяха да закачат буксата и да затворят капачката на фара. Обаче потеглям и вечерта всички срещу мен ми присветкат - гледам на стена - левия фар свети много нагоре. Крушката не е леглана в гнездото и всъщност си седи крива във фара. А през нощта пътувам. И аде, сам на паркинга въоръжен с пинсети "последен номер" си нагласих сам крушката и всичко заспа. Фана ме яд че не мога да си платя за трлуда сам на себе си, а ги дадох на некадърниците в сервиза.Случай №2. На бензиностанцията всеки се прави на услужлив, а са пълни некадърници - да ме прощават, ако обиждам някой с такава професия, но ... Още не съм слязъл от колата, а той отваря капачката. Да, ама вместо да внимава - напъва като за последно и не дърпа капака леко настрани, както е при този модел, направо отваря като на лада, и съответно ми чупи едни пластмасови фиксатори (щифтчета), които и.граят ролята на панта. Е слизам аз и гледам: капака виси като .... Викам му "какво направи бе?", а той само - ами нали трябва да отворя за да заредя. "Е така ли се отваря, като се чупи ли? Не виждаш ли че има канал, леко се издърпва напред, за да може да се отвори?"Отговор - "Ами то не било като при другите!" Е кажете ми какво да правя - вече сам си наливам, сам си помпам, сам си сменям ангренажи, сам си сменям амортесьори, масло, консумативи, чистя, пера и прочие...След тоя с първото масло, слизам отдолу и правя с шестограма още почти цял оборот на пробката - това на какво прилича??? Абе нямам думи.

                  Коментар


                    #24
                    Колеги, изтърбуших сума ти бензиностанции и не мога да намеря Осрам Силвърстар. Кажете къде ги има?
                    Fiat Bravo 1.9 JTD / Fiat Bravo II 2.0 Multijet
                    www.fiat-bg.org/forum

                    Коментар


                      #25
                      Blue написа:
                      Колеги, изтърбуших сума ти бензиностанции и не мога да намеря Осрам Силвърстар. Кажете къде ги има?
                      Аз ги купих от едно малко магазинче за автоаксесоари и дребни джаджи в кв. "Изток". Май бяха по 12-13 лева парчето.
                      Fiat Stilo 1.8 16V

                      Коментар


                        #26
                        Blue написа:
                        Колеги, изтърбуших сума ти бензиностанции и не мога да намеря Осрам Силвърстар. Кажете къде ги има?
                        Във всяка бензиностанция Шел би трябвало да ги има. Осрам има договор с Шел.Аз си ги купувам от Шел на бул.България (там се намира и маркета на Фамилия) посока Бояна. Винаги е имало там H1 Силвърстар. При покупка винаги отваряйте кутийката, за да видите дали наистина е Силвърстар и дали въобще крушката е Осрам - историята помни издънки.

                        Коментар


                          #27
                          Stilo написа:
                          Баси, снощи забелязах че крушката на късите Н7/55W, дато я смених преди 3-4 седмици е изгоряла...Тези за 4-5 лева явно не са стока. Ще си купя по-скъпа та дано изкара поне един сезон. а мястото зад левия фар е...мъка.
                          Мамка му и майта лява изгоря!!! Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 Ако някой не знае къде е на кучето г..@ ще му покажа левия си фар! Stilo, ти как ги сменяш тия крушки-махаш ли кутията на акумулатора или как? Гледам в един друг форум първо свалят лявата гума, после подкалника и бъркат отдолу за да стигнат до конектора То ангренажа се сменя по-лесно бе!Направа да падладеиш! Успях само да сваля капака на акумулатора и капачката на фара и то се стъмни! Баси!
                          Fiat Stilo 1.8 16V

                          Коментар


                            #28
                            Здравейте, тази вечер ми изгоря крушката на късите. Свалих я и не пишеше нищо на нея. Реших да махна крушката на късите и да я сложа на дългите, а на късите да сложа нова крушка. Така и направих обаче видях, че новата крушка която слагам не свети като стара а по-слабо. На крушката за късите ми пише Осрам, а аз сложих някви по 4 лева. Та сега се чудя какви да си купя дали Osram Silver Star или Osram Cool Blue. Фаровете ми не са с лупи. Искам да светят по-бяло. Някой може ли да ми кайже какви да си взема?
                            Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                            Коментар


                              #29
                              nanio написа:
                              Та сега се чудя какви да си купя дали Osram Silver Star или Osram Cool Blue. Фаровете ми не са с лупи. Искам да светят по-бяло. Някой може ли да ми кайже какви да си взема?
                              Аз съм с Osram Silver Star и си светят жълто, по-добре пробвай Osram Cool Blue.
                              Ex Fiat 126P
                              Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
                              Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
                              Alfa Romeo 147 1.6 TS
                              Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

                              Коментар


                                #30
                                Blue написа:
                                Колеги, изтърбуших сума ти бензиностанции и не мога да намеря Осрам Силвърстар. Кажете къде ги има?
                                Има ги Тук, както и на Eко-то на Софияленд, и на двете места има и Osram Cool Blue.
                                Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
                                Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
                                Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
                                Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"

                                Търси се..

                                Коментар

                                Working...
                                X