[color=blue:88ef71149e]Експерти: Не купувайте коли на старо от Италия02 Април 2007, 14:07 / DarikNewsЧастни групи от по 4-5 човека внасят от Италия или Австрия автомобили втора ръка и чрез малко "лустро" ги предлагат на българския пазар. Подобни коли обаче са технически не изправни или за момента "закърпени" и след месец два употреба дават дефекти.В такива случаи обаче трудно може да бъде установена точната измама, тъй като купувачът сам оглежда колата преди да я плати. От полицията съобщиха, че в големите автокъщи за коли втора употреба в Италия и Австрия вероятността да попаднеш на автомобил, събиран от няколко други, или пък на крадена и по-късно пребоядисвана кола е доста голяма. Подобни автомобили в страната има стотици и те се продават и по автокъщите, и чрез частни обяви. Най-рисковите в този случай са автомобилите от нисък клас - те се ремонтират сравнително по-евтино, а и вероятността полицията да се заинтересува от произхода на такава кола е почти нулева.Друга честа практика на част от автокъщите, най-вече в Италия, е да продават ударени коли, които са грижливо поправени и пребоядисани. След месец-два каране обаче такава кола започва да дава доста дефекти, а поправката й излиза цяло състояние. Ако сте решили да купувате кола, по-добре си платете на майстор от сервиз да дойде с вас и да я погледне вместо да рискувате, съветват полицаи. Така няма да можете да станете жертва на измама. От полицията препоръчват още да се внимава много с автомобили, които се продават като нов внос, а са със сложени български номера. В случая колата или има скрит дефект или има проблем с произхода й.Прекалено ниските цени на колите у нас, въпреки присъединяването на страната ни към Европейския съюз, също говорят за скрит проблем. Не е възможно ,,Ауди А 4
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Експерти: Не купувайте коли на старо от Италия
Collapse
X
-
Явор МитевЕтикети: –
-
тая статия bullshit!това е същата история, като "... не си купувайте италиански кочини...) и разни тем подомни на нищо непочиващи твърдения. е..ти и експертите...! или пък "...1000лв за ремонт..." може ли да сикупиш кола на 10-12 год. и само да и напълниш резервоара и карай още поне 10 год. - напълно нормално ми се струва, за такъв тип коли да инвестираш и в рез. части. поне в началото."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
коли от италия
немога да съм съгласен напълно с колегата не е само за Италия това е за всички държави ако трябва да те преметне продавача ще го направи независимо от каде е колата затова като взиматае кола гледайте много поне вземете да е покарате малко или с някаква гаранция не е вярно че като е от Германия ще е идеална не разчитайте на това аз имам докарани 3 коли от Италия и за тези пари съм доволен
Коментар
-
Май някой, който внася коли от Германия си е платил да му публикуват статийка.... Ама то се знае, за българина немското си е най-добро, а ако не е немско, поне да е ползвано в Германия, че те немците ги купуват колите и после само в гаража ги държат, най-много до супермаркета да отскочат с нея и после - автомивка и пак в гаража и на 15 години колата едва е навъртяла 90 хил. км. Айде стига глупости, от Германия, Швейцария или където и да е, може да се внесе и кочина и свястна кола. Същото се отнася и за Италия. Да не говорим, че прехвалените немски сертификати за преглед се изкарват по същия начин, както се минава и прегледа в БГ - без колата изобщо да ходи на преглед.Ама, все пак, от германия да е, че в другите държави са мърлячи хората и не ги поддържат колите...Shit happens, sometimes...
Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
Marea 1.8 HLX - червена като аватара
Коментар
-
В тази държава всеки е експерт.Кои са тези експерти?Внасящите автомобили от Германия, Австрия и Швейцария ли? Глупости.Аз като един експерт мога да кажа: Купувайте само нови автомобили.Обаче жестоката истина е, че на един нов авттомобил само Каското му е колкото поддръжката на един 7-8 годишен.За съжаление при нас важи поговорката "Като не можеш да имаш това което обичаш, обичай това което имаш."like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
аз съм на мнение точно обратното на тези експерти. Според мен е много по добре ако колата се вземе от страна където кклимата е доста по мек, доста по малко количество валежи, снегове, луги и груги такива условия на които е положен един автомобил от северните европейски държави. Освен това колкото е каран в италия, то може и повече да е каран по аутобаните в северните страни, Така че според мен е доста по-добре ако колата с внесе от Италия, остава и там пък да не са сменяни частите с оригинални. И да не забравяме че единствените части по италианските красавици които най-често дефектират и правят проблеми са Немските елементи на Бош, примерноСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Брата учи четвърта година в Германия и вика, че там не ставало като тука: "на ти 25 леа Бай Кольо, дай ми лепенка че съм минал преглед" Имаш ли TUV - значи колата наистина е перфектна, само че цената е бая по-тлъстичка - един колега преди година си вкара пасат за 15 хилки - нищичко не е пипнал, само налива и кара, и няколко смени на масло, даже ремъци не е сменял. Дедо си взе кола от Италия преди 2 години, толкова проблеми вика никога не съм виждАл, смени почти цялото окачване за тея 2 години, сумати части под капака, а сега и основен ремонт (неотложен)... Оказа се, че вътре в двигателя маслото не е сменяно почти никога, а само е доливано и има лепкави отлагания по стените....Говоря не за марки коли (италиански, немски, френски и т.н...) а за това КЪДЕ СА КАРАНИ и ОТ КЪДЕ СА ВНАСЯНИ, има разлика, trust me Иначе много съм се засилил да си вземам Брава но като гледам - повечето внос от Италия ме хваща страх... Кой ще я гледа, дали ще познае, при врачка ли да ходя, че някакси не ми се иска да си взема колица за 5-6 бинки и след 1-2 седмици да започне наливането на пари като на досегашната трошка, която карам...
Коментар
-
batececo написа:Брата учи четвърта година в Германия и вика, че там не ставало като тука: "на ти 25 леа Бай Кольо, дай ми лепенка че съм минал преглед" Имаш ли TUV - значи колата наистина е перфектна, само че цената е бая по-тлъстичка - един колега преди година си вкара пасат за 15 хилки - нищичко не е пипнал, само налива и кара, и няколко смени на масло, даже ремъци не е сменял. Дедо си взе кола от Италия преди 2 години, толкова проблеми вика никога не съм виждАл, смени почти цялото окачване за тея 2 години, сумати части под капака, а сега и основен ремонт (неотложен)... Оказа се, че вътре в двигателя маслото не е сменяно почти никога, а само е доливано и има лепкави отлагания по стените....Говоря не за марки коли (италиански, немски, френски и т.н...) а за това КЪДЕ СА КАРАНИ и ОТ КЪДЕ СА ВНАСЯНИ, има разлика, trust me Иначе много съм се засилил да си вземам Брава но като гледам - повечето внос от Италия ме хваща страх... Кой ще я гледа, дали ще познае, при врачка ли да ходя, че някакси не ми се иска да си взема колица за 5-6 бинки и след 1-2 седмици да започне наливането на пари като на досегашната трошка, която карам...VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар